volnoběh 603
Napísané: 16 Máj 2007, 00:11
čaute
mám takový problém s motorem. Když ho nastartuji studený, neudrží volnoběh bez sitiče. a to za jakéhokoliv počasí. t.j. a´t je léto, nebo zima, sitič si přijde na své.
při zahřívání motoru se otáčky zvyšují a já zastrkuji sitič. při prudčím zabrždění motor chcípne, při běžném, či něžném zastavení ne.
Motor je zahřátý na provozní teplotu a ručička na budíku teploty sahá někam k písmeni T (z nápisu Temp). při vyřazení rychlosti má motor cca 1200 -1500 otáček, namísto 650 (nebo tak nějak). Prostě točí rychle.
Motor je po PAL testu a po seřízení v Tatra servisu. Jedou mu všechny válce a karburátory jsou tam asi 5 let. Při hlubokém sešlápnutí plynu je při zařazené rychlosti slyšet díra ve sběrném potrubí výfuku.
co s tím???
snížit otáčky by nemělo smysl-jezdil bych pořád na sitič se spotřebou 100/100. Možná je někdenetěsnost, či dírka v sání a s rozdílnou teplotou to dělá psí kusy, nebo je na vině to prasklé sběrné potrubí? (nemá někdo přebytečné doma )
dík za rady
Pekloš
mám takový problém s motorem. Když ho nastartuji studený, neudrží volnoběh bez sitiče. a to za jakéhokoliv počasí. t.j. a´t je léto, nebo zima, sitič si přijde na své.
při zahřívání motoru se otáčky zvyšují a já zastrkuji sitič. při prudčím zabrždění motor chcípne, při běžném, či něžném zastavení ne.
Motor je zahřátý na provozní teplotu a ručička na budíku teploty sahá někam k písmeni T (z nápisu Temp). při vyřazení rychlosti má motor cca 1200 -1500 otáček, namísto 650 (nebo tak nějak). Prostě točí rychle.
Motor je po PAL testu a po seřízení v Tatra servisu. Jedou mu všechny válce a karburátory jsou tam asi 5 let. Při hlubokém sešlápnutí plynu je při zařazené rychlosti slyšet díra ve sběrném potrubí výfuku.
co s tím???
snížit otáčky by nemělo smysl-jezdil bych pořád na sitič se spotřebou 100/100. Možná je někdenetěsnost, či dírka v sání a s rozdílnou teplotou to dělá psí kusy, nebo je na vině to prasklé sběrné potrubí? (nemá někdo přebytečné doma )
dík za rady
Pekloš