volnoběh 603

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
pekelnik
Diskutujúci
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 21 Apr 2007, 14:47
Kontaktovať užívateľa:

volnoběh 603

Príspevok od užívateľa pekelnik » 16 Máj 2007, 00:11

čaute
mám takový problém s motorem. Když ho nastartuji studený, neudrží volnoběh bez sitiče. a to za jakéhokoliv počasí. t.j. a´t je léto, nebo zima, sitič si přijde na své.
při zahřívání motoru se otáčky zvyšují a já zastrkuji sitič. při prudčím zabrždění motor chcípne, při běžném, či něžném zastavení ne.
Motor je zahřátý na provozní teplotu a ručička na budíku teploty sahá někam k písmeni T (z nápisu Temp). při vyřazení rychlosti má motor cca 1200 -1500 otáček, namísto 650 (nebo tak nějak). Prostě točí rychle.

Motor je po PAL testu a po seřízení v Tatra servisu. Jedou mu všechny válce a karburátory jsou tam asi 5 let. Při hlubokém sešlápnutí plynu je při zařazené rychlosti slyšet díra ve sběrném potrubí výfuku.

co s tím???
snížit otáčky by nemělo smysl-jezdil bych pořád na sitič se spotřebou 100/100. Možná je někdenetěsnost, či dírka v sání a s rozdílnou teplotou to dělá psí kusy, nebo je na vině to prasklé sběrné potrubí? (nemá někdo přebytečné doma :D )
dík za rady
Pekloš

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 16 Máj 2007, 01:47

Seříd´ si moreplováky a vyčisti moretrsky. Co rozdělovač /předstih/ je fpoho? Zapalování /svíčky, kabely, cívka..../. Nejspíš je ale morepes zakopán
v karburátorech.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 16 Máj 2007, 07:23

Určitě vymontovat karburárory, zkontrolovat hladinu v plovákové komoře. Mrknout se na to jestli nejsou uvpané trysky...ale hlavně tryska volnoběhu. Nevím jaké máš zkušenosti, ale dám návod(jestli jsou to věci známé dávno probrané tak sorry).. :wink: :lol:
Obrátíš karbec dnem nahoru, pod klapou je tryska volnoběhu, nebo její vyústění či co...vem stříkačku s benzínem...a tak dlouho trysku proplachuj, až vyleze všechen bordel..určitě to bude v tom, mně to ani zprvu nešlo, ale asi při páté stříkačce povolila...a taky motor střílel...ale do karburátourů, ať už při klesání z větších otáček na menší...neb při plné forsáži... :wink:

Mnoho Zdaru..!!

Užívateľov profilový obrázok
pekelnik
Diskutujúci
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 21 Apr 2007, 14:47
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa pekelnik » 16 Máj 2007, 18:04

ufff. zkusím ty trysky. rozdělovač nový, cívka, nová, kabely?? ale funkční, svíčky nové....
karbecy se mi přeplavovaly a povolovaly a tekl všude benál... tak jsem koupil matičky se silikonovým kroužkem a je 2. rok pokoj. tak to mám zase rozdrbat??? tak dík. ale jinak to asi nepůjde. trysky by měly jít vymontovat i s nasazeným karbecem. nebo ne? mrknu na to.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 16 Máj 2007, 18:37

Musíš je vytáhnout...když vyšroubuješ jenom šrobek kregulaci přívodu vzduchu, tak je prostě nevyčistíš, chce to prostříknout z druhý strany... tak mě to naučil děda...a je pokoj, žádné střílení :wink:

Užívateľov profilový obrázok
pekelnik
Diskutujúci
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 21 Apr 2007, 14:47
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa pekelnik » 17 Máj 2007, 09:34

mně to nestřílí. jenom má různě vysoký volnoběh. OK půjdou ven. dík :?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných