renovace Tatra 2/603 model 1969
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
renovace Tatra 2/603 model 1969
Všem přeju dobrý den a prosím o pomoc.Chystám se renovovat Tatru 603 a potřeboval bych poradit.Jaké jsou lemy blatníků od Ecorry,tím myslím jestli jsou kvalitní.Jaký druh tmelu je dobrý pod lak?
Je tomu osm let co děda děda prodal toto bezvadné auto do Itálie za 30 000 Kč, dneska bychom si nejraději nafackovali..
Protože zbylo spoustu věcí na půdě, které jsme naštěstí neprodali, tak by měla být renovace snažší..
Všem za rady předem děkuji..!!A snad za pár let na nějakém srazu na viděnou..
Je tomu osm let co děda děda prodal toto bezvadné auto do Itálie za 30 000 Kč, dneska bychom si nejraději nafackovali..
Protože zbylo spoustu věcí na půdě, které jsme naštěstí neprodali, tak by měla být renovace snažší..
Všem za rady předem děkuji..!!A snad za pár let na nějakém srazu na viděnou..
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Jack, ohladom tmelu pod lak, je skôr dôležitejšie na aký pdklad ten tmel budeš nanášať, tzn základný nástrek na plech.Doporučujem polyuretan základ a následne polyester tmely, či už správkové, pre vyrovnanie väčších nerovností, alebo striekacie- plniče, používané ako podklad pre lak. Dôležité je aby posledná vrstva plniča po prebrúsení súvisle prekívala všetko , čo je pod ňou, tzn auto by malo mať všade rovnakú farbu, zabrániš tk napr pri čiernej vzniku máp, po istm čase
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No po pravdě moc rád ne, chce to o dost víc informací, nějaké fotky nebo to auto nejlépe vidět. Takhle to bude odhad s ohromným rozpětím.
Tatru bez motoru v předšrotačním stavu, 20 let uskladněnou na zahradě u kompostu a proti korozi chráněnou mechem je možné občas sehnat i zdarma (mimo Prahu!), když tam nebude ten mech, tak cca za cenu šrotu. Pokud to aspoň trochu připomíná auto, tak už to budou desetitisíce.
Tatru bez motoru v předšrotačním stavu, 20 let uskladněnou na zahradě u kompostu a proti korozi chráněnou mechem je možné občas sehnat i zdarma (mimo Prahu!), když tam nebude ten mech, tak cca za cenu šrotu. Pokud to aspoň trochu připomíná auto, tak už to budou desetitisíce.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Motor mi vrásky nedělá, pač Dola Věřmiřovský nechal jeden pro dědu složit z nových dílů v roce 1979.Druhý je rozložený, ale mám také od pana Věřmiřovského nové písty pro druhý výbrus. Ten první motor je 603H s vyraženým číslem 51, což jistě víte, že tyto motory byly dodávány jako náhradní díl.Ten druhý je také H, ale z roku 1967, takže jiná vačka, jiné zdvihátka, jiné ventily..
Všem za Vaše rady mnohokrát děkuji, bude to moje první renovace auta..doufejme že zdárná
Všem za Vaše rady mnohokrát děkuji, bude to moje první renovace auta..doufejme že zdárná
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných