Rozdíl mezi 613/1 a /2?

Technické problémy s našimi tatrovkami

Luboš.T
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 157
Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš.T » 24 Apr 2006, 17:12

zeus:máš jiný příjezd,než je ve vlákně T-603,záběr ze seriálu? :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Apr 2006, 18:02

Zeus_CZ napísal:Klidně ale nemám jméno a heslo nebo je to stejný jako sem?
Jméno a heslo najdeš někde hluboko zapadnuté v diskuzi, zkus hledat. Nevím, proč to nedal Etienne někam, kde by to bylo více na očích...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Apr 2006, 18:03


Užívateľov profilový obrázok
Muf
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 55
Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Praha 2
Kontaktovať užívateľa:

Ofuky

Príspevok od užívateľa Muf » 25 Apr 2006, 08:00

Ještě pro informaci ohledně ofuků předních oken dveří:
Na mé tatře z konce roku 1978 sice ofuky jsou (taková podélná gumová štěrbina), nicméně nevedou nikam, lépe řečeno v rámu karoserie v místech předního sloupku nikde není žádný přívod vzduchu.
Asi už měli rámy karoserie bez příslušných děr, ale dveře na skladě pro starý systém.
Jo a ovladače světel, varovného blikače a cyklovače stěračů jsou jako ze 120ky, tedy plastové. A tak je to zobrazeno i v originál návodu...

bruno

Príspevok od užívateľa bruno » 25 Apr 2006, 21:00

rozdíly mezi T613 a T613-2 jsou celkem jasné, ale ví někdo jak je to s rozdíly mezi T613-2 a T613-2/I ? tuším, že by jedním z rozdílů mohlo být čalounění sedaček. už ne beránek, ale červená kostička jako v mém voze r.v 1985. nevíte v čem se ještě liší?

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 26 Apr 2006, 00:34

Měl by někdo jen tak orientačně zájem o novou potahovou látku do chromek vzor malý beránek barvy sv. zelená a béžová. Je to originální ze starých zásob.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 26 Apr 2006, 06:48

Skoda, ze nieje ta modra :(

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 26 Apr 2006, 07:48

bruno napísal:rozdíly mezi T613 a T613-2 jsou celkem jasné, ale ví někdo jak je to s rozdíly mezi T613-2 a T613-2/I ? tuším, že by jedním z rozdílů mohlo být čalounění sedaček. už ne beránek, ale červená kostička jako v mém voze r.v 1985. nevíte v čem se ještě liší?
okrem zmienených poťahov by to malo byť ešte:
- samonavíjacie pásy vpredu
- čierne vonkajšie kľučky
- myslím, že aj SEDR
- motor E1, nedá sa vylúčiť aj E1/I

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Apr 2006, 08:16

Eda napísal:Měl by někdo jen tak orientačně zájem o novou potahovou látku do chromek vzor malý beránek barvy sv. zelená a béžová. Je to originální ze starých zásob.
O béžovou jo, pokud by to vystačilo na jedno auto. Kde, kdy, jak, za kolik? :)

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Kontráš » 27 Apr 2006, 07:37

Eda: Já bych měl taky zájem o béžového beránka. Minimálně kdyby zbylo na dečku zadního okna, ale vezmu i na celé auto.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 27 Apr 2006, 08:29

To: Eduard, zájem by byl, kolik účtujete za metr? Viděl jsem, že nějaký beránek je stále ve výrobním programu a dá se běžně koupit, ale zatím sem to podrobnějc nestudoval jestli je stejný nebo je nějak inovovaný...

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 27 Apr 2006, 14:40

Informace budu dodávat postupně. Zatím vím, že je to origo kaoupené z tatry když končila výroba, cenu, množství a stav dodám.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 27 Apr 2006, 17:52

čiň se hochu bo dobrý obchod je potěšení srdce a blaho duše...

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 27 Apr 2006, 21:44

Dlho som rozmyslal ci ma vyznam sa pytat ale predsa.

Aky nazor mate na orig. latku ktora je z vyroby v zlom stave myslím tým kvalitu spracovania a trvanlivosť, ma najmenej niekolko rokov lebo sa uz pokial viem nevyraba a pasuje iba na starsie 613 lebo ak mam spravnu informaciu na 1tku patri nejake karo, alebo mencester, alebo hladky plys. Prosim Ondreja o upresnenie. Mam ale dojem ze na 1ku nepatri baranina.

Prosim prepacte vyrazy ale ja to inak neviem.

Ja so daval precalunit cely interier, v jednom aute 1ke som mal hladky plys o ktorom sa calunnik po prezreti vyjadril ze je povodny a teda som vyberal podla neho velmi podobnu latku nie vsak ceskej vyroby ale kdesi z belgicka - hladal som fakt dlho, napriek tomu ze v Trnave kde som latku kupil mali aj baly povodnej ceskej latky vzor baran, po odporucaniach som kupil tu hladku. Podotykam ze ceske latky boli na prvy pohlad nekvalitne a vyprasivene.

Co vy na to. Poprosil by som Vas nazor a osobitne ma zaujima Ondrej Tajomnik ale aj vsetci ostatny. Fotky z tej sedacky by sa tu asi mali dat niekde najst.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Apr 2006, 23:30

Látkou s nějakým tím vzorem "beránek" se čalounila naprostá většina jedniček, další alternativou byly proužky, ale to nejspíš jen v prvních letech výroby. Zato hladký plyš jsem u tatry nikdy neviděl, neslyšel, neznám... :?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 28 Apr 2006, 08:23

O kvalite a druhoch poťahových látok používaných u T613 sa už v minulosti diskutovalo dosť - tu, a myslém, že aj na brnenskom fóre. Matúš - skús sa trocha pohrabať v archívoch. Budú tam aj obrázky.
Pokiaľ ja viem, tak u T613 sa zprvu trocha laborovalo s poťahovými látkami. Videl som T613 so sedadlami čalúnenými látkou podobnou manchestru (ale bolo to niečo iné, čo mi potvrdili aj čalúnnici z Tatrovky), videl som aj sedadlá s hladkým plyšom, najtypickejší však bol plyš s plastickým vzorkom, tzv. "beránek". Zdá sa mi, že u starších sedadiel bol ten vzorok menší, menej nápadný (malý beránek), u neskorších - hlavne dvojky - už väčší.
Pri prečalúnení je dosť dôležité dodržať pôvodný spôsob prešívania látky, ako aj napr. u T603 tvar koženky na okrajoch sadediel a kédre - inak aj pekne ušité poťahy z kvalitnej látky nevyzerajú tak, ako treba. Príklady sú žiaľ nie zriedkavé..

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 28 Apr 2006, 09:34

Ondrej Tajomník? Není on náhodou přeceda?

Já bych napsal asi to, co Luboš, viděl jsem na chromkách hodně beránků, ale hladký plyš žádný. Kordvelur-kostečka snad naběhla až se Speciály a pak přešla do trojek. Nicméně to, že jsem něco nikdy neviděl taky nic nedokazuje a já odobrník na chromky v žádném případě nejsem.

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 28 Apr 2006, 10:36

Toto bude asi budík z T-613 Vignale 8) .
Prílohy
budík.jpg

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 28 Apr 2006, 12:36

Ano, pro Tatru je charakteristické, že se probudí pět minut po dvanácté, eventuelně až v jednu (viz obrázek).

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 28 Apr 2006, 14:51

Hladký plyš v barvě tmavočervené(fialové?) potvrzuji na sedadlech v autě z roku 1977, totální přestavby v průběhu 80. let v Příboře. První majitel Urxovy závody VM. Sedačky už měly opěrky hlav ("dvojkové"). Subjektivně nejluxusnější látka, jaké jsem se v T613 dotýkal. Auto pravděpodobně už neexistuje, ale sedadla byla do poslední chvíle v super stavu, takže možná... někde?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných