Moje Tatra 603
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 18 Dec 2004, 19:20
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Moje Tatra 603
Tak nějaké fotečky ještě z velmi krátné doby, kdy musela stát Tatra venku na hlédaném parkovišti...
- Prílohy
-
- auto 003.jpg
- (360.25 KiB) 1344 stiahnutí
-
- auto 008.jpg
- (251.89 KiB) 1258 stiahnutí
-
- auto 015.jpg
- (349.58 KiB) 1253 stiahnutí
-
- auto 014.jpg
- (401.5 KiB) 1278 stiahnutí
-
- auto 023.jpg
- (435.84 KiB) 1303 stiahnutí
-
- auto 040.jpg
- (365.5 KiB) 1361 stiahnutí
-
- auto 050.jpg
- (378.05 KiB) 1658 stiahnutí
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 18 Dec 2004, 19:20
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Diskuze k mojí Tatře zde:
http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... 082&t=5082
Koupil jsem ji v březnu za 25 000,-- Kč. Je kompletní vč. interiéru, palubních přístrojů atd. atd., všechny chromované lišty (kromě okenních), tedy i ty které chybí mám. Interiér celkově je ve velmi pěkném stavu, vč. čalounění sedaček i stropu, snad kromě bíle lakovaných (?) částí přístrojové desky. Motor parádní (ověřeno). Stav karoserie: viz. fotky, shnilá až běda. Poslední opravy karoserie byly bohužel provedeny velmi neprofesionálně, víceméně šlo jen o vrstvy kitu přes rezavé plechy, zatím ale stále pevně věřím tomu, žeto můj klempíř zvládne...
Brouk u Tatry je můj a na parkovišti stál jenom proto, protože jsem s ním tehdy přijel
Dnes už je Tatra schovaná. Hlídané parkoviště bylo jen dočasné, nouzové řešení po její koupi.
Mimochodem, jednu fotku jsem sem na fórum vkládal, není po ní ale už ani stopy a i když ji hledám přes "vyhledávání", najde to téma, které po rozkliknutí ale neexistuje - proto jsem právě založil nové.
Moje budoucí představa: brouk na denní ježdění (mimo zimy ) a Tatra jako veterán. Brouka mám jako auta pro radost, při jeho renovaci nebyla příliš brána v úvahu původnost či nepůvodnost, ale spíš na praktičnost. Tatra by měla vypadat jako by právě sjela z výrobní linky...
http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... 082&t=5082
Koupil jsem ji v březnu za 25 000,-- Kč. Je kompletní vč. interiéru, palubních přístrojů atd. atd., všechny chromované lišty (kromě okenních), tedy i ty které chybí mám. Interiér celkově je ve velmi pěkném stavu, vč. čalounění sedaček i stropu, snad kromě bíle lakovaných (?) částí přístrojové desky. Motor parádní (ověřeno). Stav karoserie: viz. fotky, shnilá až běda. Poslední opravy karoserie byly bohužel provedeny velmi neprofesionálně, víceméně šlo jen o vrstvy kitu přes rezavé plechy, zatím ale stále pevně věřím tomu, žeto můj klempíř zvládne...
Brouk u Tatry je můj a na parkovišti stál jenom proto, protože jsem s ním tehdy přijel
Dnes už je Tatra schovaná. Hlídané parkoviště bylo jen dočasné, nouzové řešení po její koupi.
Mimochodem, jednu fotku jsem sem na fórum vkládal, není po ní ale už ani stopy a i když ji hledám přes "vyhledávání", najde to téma, které po rozkliknutí ale neexistuje - proto jsem právě založil nové.
Moje budoucí představa: brouk na denní ježdění (mimo zimy ) a Tatra jako veterán. Brouka mám jako auta pro radost, při jeho renovaci nebyla příliš brána v úvahu původnost či nepůvodnost, ale spíš na praktičnost. Tatra by měla vypadat jako by právě sjela z výrobní linky...
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 18 Dec 2004, 19:20
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
No když už, tak ještě ukážu svého miláčka č. 3 - Škodu 1000 MB roku výroby 1967, jedno z posledních kusů (posledních tří měsíců výroby) v provedené tzv. "žralok"...
Tisícovka bude poněkud méně náročná na renovaci, řekl bych
Mimochodem, nikde nemůžu ani za svět sehnat původní zrcátko, nemá někdo navíc (zdejší majitelé "tisícovek")? Třeba i s ošklivým chromem a slepým zrcátkem....
Tisícovka bude poněkud méně náročná na renovaci, řekl bych
Mimochodem, nikde nemůžu ani za svět sehnat původní zrcátko, nemá někdo navíc (zdejší majitelé "tisícovek")? Třeba i s ošklivým chromem a slepým zrcátkem....
- Prílohy
-
- Obraz452.jpg (11.63 KiB) 18435 zobrazení
-
- Obraz453.jpg (11.95 KiB) 18438 zobrazení
-
- Obraz455.jpg (13.33 KiB) 18441 zobrazení
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 18 Dec 2004, 19:20
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Luboši to jako fakt? No já jsem si říkal, že je to totéž jako jsem vídal v interiéru T 613, ale myslel jsem si, že když je to jedna z těch "posledních" šestsettrojek, je to origoš... Takže u T 613 se tahle potahová látka používala až u trojek a u mého auta je 100% nepůvodní? No je vcelku jasné, s ohledem na stav auta celkově, jedné GO motoru a karosérie (minimálně, dle TP), že se to předělávalo, jinak by tam jistě byly sedačky kapku jiný...
Luboši, myslíš, že by mi podle čísla karoserie, motoru a data expedice v muzeu v Kopřivnici Martin zjistil, jestli moje Tatra byla z výroby opravdu černá (v TP není ještě barva) a i barvu a materiál těch potahů? Expedice dle TP byla 1.2.1971, jde o T 2-603 model 69. Jaké byly v té době potahy? Jednotné a nebo se dodávaly v barvách dle barvy laku? A čalounění podlahy? Já mám takový ten nehezký plast, ale viděl jsem i Tatry - trojky s koberci.....
Luboši, myslíš, že by mi podle čísla karoserie, motoru a data expedice v muzeu v Kopřivnici Martin zjistil, jestli moje Tatra byla z výroby opravdu černá (v TP není ještě barva) a i barvu a materiál těch potahů? Expedice dle TP byla 1.2.1971, jde o T 2-603 model 69. Jaké byly v té době potahy? Jednotné a nebo se dodávaly v barvách dle barvy laku? A čalounění podlahy? Já mám takový ten nehezký plast, ale viděl jsem i Tatry - trojky s koberci.....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Červená kostička v šestsettrojce asi fakt ne...
Spousta aut už byla aspoň jednou přečalouněna, hlavně ta látka asi moc dlouho nevydržela. Já mám téměř úplně původní auto, za 30 let má najeto jen asi 170 000 km (podle průběžných záznamů v původním TP) a přesto má na obou předních dveřích v místě kliček už čalounění prodřeno. Já tam mám tu méně častou modrou látku, tak jsem zvědav, kde ji budu shánět...
Většina T2-603 měla kombinaci černá koženka - tmavě červená látka, černá koženka - modrá látka se už vyskytuje o poznání méně, takhle světle hnědá koženka je taky občas vidět v kombinaci s teď nevím jestli takhle tmavě červenou nebo hnědou látkou, možná oběma. Také se používala (možná jen na starších dvojkách) bílá koženka se zelenou látkou a určitě i další. Všechny tyhle jsem vidět i v černých autech, takže se to dávalo asi podle přání zákazníků (nebo podle toho, co jim přišlo pod ruku?).
Já mám v interiéru taky komplet tu gumu, koberec je snad jen v kufru. Ale dostal jsem na ukázku i jeden koberec do interiéru. Ten koberec je trochu podobný tomu šedému z T613-3.
Spousta aut už byla aspoň jednou přečalouněna, hlavně ta látka asi moc dlouho nevydržela. Já mám téměř úplně původní auto, za 30 let má najeto jen asi 170 000 km (podle průběžných záznamů v původním TP) a přesto má na obou předních dveřích v místě kliček už čalounění prodřeno. Já tam mám tu méně častou modrou látku, tak jsem zvědav, kde ji budu shánět...
Většina T2-603 měla kombinaci černá koženka - tmavě červená látka, černá koženka - modrá látka se už vyskytuje o poznání méně, takhle světle hnědá koženka je taky občas vidět v kombinaci s teď nevím jestli takhle tmavě červenou nebo hnědou látkou, možná oběma. Také se používala (možná jen na starších dvojkách) bílá koženka se zelenou látkou a určitě i další. Všechny tyhle jsem vidět i v černých autech, takže se to dávalo asi podle přání zákazníků (nebo podle toho, co jim přišlo pod ruku?).
Já mám v interiéru taky komplet tu gumu, koberec je snad jen v kufru. Ale dostal jsem na ukázku i jeden koberec do interiéru. Ten koberec je trochu podobný tomu šedému z T613-3.
- skovi
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
- Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
- Bydlisko: Nové Mesto n/V
- Kontaktovať užívateľa:
Vašek tu máš foto t 603 rv69 modré sedačky = modrá palubka, vyzerajú byť origo , boli na nich hrubé poťahy . Pre porovnanie rv73 , všimni si rozdiel tvaru koženky na operadlách.
- Prílohy
-
- 69d_resize.JPG (37.79 KiB) 18266 zobrazení
-
- 69b_resize.JPG (49.37 KiB) 18283 zobrazení
-
- 69c_resize.JPG (44.51 KiB) 18289 zobrazení
-
- 69f_resize.JPG (47.86 KiB) 18305 zobrazení
-
- 69g_resize.JPG (38.06 KiB) 18315 zobrazení
-
- 73a_resize.JPG (40.41 KiB) 18321 zobrazení
-
- 73b_resize.JPG (45.57 KiB) 18323 zobrazení
Naposledy upravil/-a skovi v 11 Júl 2005, 11:04, upravené celkom 1 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných