Čtvrtá (?) vyrobená T613
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
farba
Ondrej . najlepšie je sa priamo opýtať u Vignaleho. Tam ti povedia aj od akého výrobcu použili farbu. Ale v tej dobe pravdepodobne metalíza u nich bola PPG. Takže aj odtien je v ich vzorkovníku. Dobre by bolo vedieť aj aká bola podkladová farba pod metalízu a v akej vrstve.To mení potom hlbku a "nádych" farby.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Laco - dobrý nápad, iba má jednu chybu. Rýchlo zistíš akú, až sa trocha oboznámiš s históriou firmy Vignale, ktorú som si dovolil stručne spracovať napr. na:
http://sk.wikipedia.org/wiki/Vignale
http://sk.wikipedia.org/wiki/Vignale
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
K farbe: a priamo v tej továrni na obr. by nevedeli namiešat ten "správny" odtien? viem, je to len carlux, ale v tej dedine má taks členov(aspon sa mi to tak zdá)... a určite niekto bude mat nejaký kontakt, viem, že sa to tam kedysi dalo....
K vignálemu: "Ku koncu výroby zamestnával Vignale okolo 260 pracovníkov a jeho firma dokázala vyrobiť denne až 30 upravených karosérií pre vozy Fiat a Maserati" ondrej to je priam superprodukcia, to asi menili len pneumatiky a dávali mračítká....
K vignálemu: "Ku koncu výroby zamestnával Vignale okolo 260 pracovníkov a jeho firma dokázala vyrobiť denne až 30 upravených karosérií pre vozy Fiat a Maserati" ondrej to je priam superprodukcia, to asi menili len pneumatiky a dávali mračítká....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
Hneď sa mi to zdalo divné...
Čo sa asi tak deje vo vnútri: http://www.chemolak.sk/
Čo sa asi tak deje vo vnútri: http://www.chemolak.sk/
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
farba
Aj ked už Vignale (ako firma) nieje , sú predsa jej pokračovatelia - ako je to na tej Vikipedii, A tam to budú vedieť presne. Inak PPG je podla mňa ten favorit aj u fiata a ostatných talianov. Roky som sa zaoberal problematikou farieb a viem že ten výrobok z tej fabriky pri Trnave je tak vhoný na Š 120 . Niekto s tým síce strieka aj "autá" ale ja som to urobil len raz a to práve zo zelenou, no vykrištalizovali a separovali sa pigmenty a bolo z toho pehavé auto. Skús zájsť ku dovozcovi PPG a opýtať sa u neho. Ja som zháňal farby na MGB , zohnali originálnu receptúru aj s korekciou starnutia pre renováciu , aj pre nový lak. Namiešali mi odtiene z rokov 1950 až 1965 bez problénu. A je to v TOP kvalite. Nerobím im reklamu a nič s nimi nemám, ale od nich ma ešte nesklamali služby ani výrobky v ničom. A to som osobne pochodil skoro všetkých výrobcov v Európe. A mal som vlastnú lakovňu a miešacie boxi od STANDOX a GLASURIT (3M). Z Chemolaku používam veľmi dobré a kvalitné farby na rám a podvozok. Odolné oleju a chemikáliám. Dokonca majú aj farbu na ochranu nádrže z vnútra, len sa o tom bežne nevie.
No jo, tak to bylo marný, co jsem tady napsal - ti blázni vybírají metalízu podle fotky. Samozřejmě nečekám, že někdo pochopil, co jsem napsal. Ale už toho, že tu mají dvě fotky téže části téhož auta a na každé je evidentně jiná zelená by mohlo někoho napadnout, jaká to je <|>-ovina. Jediná možnost je donést tu součástku (ne fotku!) velmi zkušenému lakýrníkovi. Na fóru se s tím nedá dělat vůbec nic.
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
I spektrální analyzátor není 100%ní.
Ondro: pokud opravdu budeš vybírat barvu dle moderních vzorů, tak si všimni ještě jedné důležité vlastnosti. Všechny odstíny jsou zblízka nazelenalé, ale pokud se podíváš z dálky, tak mnohdy působí do šeda (sory Sedo;)). To byl jeden z důvodů, proč jsem nezvolil "vyblitou" zelenou metalízu na moji sixousrí. Určitě bych zkusil zapátrat u jiných italských výrobců a poptat se, jaké zelené metalízy se v tom roce používaly a něco domíchal.
Ondro: pokud opravdu budeš vybírat barvu dle moderních vzorů, tak si všimni ještě jedné důležité vlastnosti. Všechny odstíny jsou zblízka nazelenalé, ale pokud se podíváš z dálky, tak mnohdy působí do šeda (sory Sedo;)). To byl jeden z důvodů, proč jsem nezvolil "vyblitou" zelenou metalízu na moji sixousrí. Určitě bych zkusil zapátrat u jiných italských výrobců a poptat se, jaké zelené metalízy se v tom roce používaly a něco domíchal.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných