Luboši krásný Erko..!! Ještě chromovaný puklice, na sedačky krabičku zlatých malborek...prostě luxusní...Luboš napísal:Pořídil jsem si nedávno podobnou škodovku ...
tuzing
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Tady to kilo navíc za vzhled stojí. Auta tamté éry (50.-70. léta) vypadají s a bez origo krytů podstatně jinak. Prostě tam patří.
Á propos, sháním sadu použitelných puklic na Simcu Aronde (do r. 1960) s velkým S uprostřed, můžu nabídnout výměnou sadu na modely 61-63 s rastrovaným terčíkem. A nespěchá to, platí dlouhodobě.
Á propos, sháním sadu použitelných puklic na Simcu Aronde (do r. 1960) s velkým S uprostřed, můžu nabídnout výměnou sadu na modely 61-63 s rastrovaným terčíkem. A nespěchá to, platí dlouhodobě.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Good idea! Jestli vyhrabu, připojím. Neobracel jsem se jen na tatrováky, tatrovkáře a tatristy, ale na všechny příznivce/pamětníky historie čs. poválečných silnic. Je jich tu mezi námi dost.
Jinak to R máš ve skutečně pohledném stavu. Jet bych se v tom sice bál, ale do vitríny pod sklo, proč ne! Třeba budeš mít jednou pěkné muzeum naší poválečné produkce os. vozidel.
Popis puklice Aronde: Celá úplně kulatá, leštěně kovová, velká cca 12" (14" disk není zakryt zcela), naráží se na 3 packy přinýtované na disku. Hlavní markanta: uprostřed cca 5centimetrový probarvený terčík se stylizovaným písmenem S.
Jinak to R máš ve skutečně pohledném stavu. Jet bych se v tom sice bál, ale do vitríny pod sklo, proč ne! Třeba budeš mít jednou pěkné muzeum naší poválečné produkce os. vozidel.
Popis puklice Aronde: Celá úplně kulatá, leštěně kovová, velká cca 12" (14" disk není zakryt zcela), naráží se na 3 packy přinýtované na disku. Hlavní markanta: uprostřed cca 5centimetrový probarvený terčík se stylizovaným písmenem S.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
díky za tipy, mám ale pocit, že pod těma lapačema vzduchu bude jiný odstín laku než na zbytku kapoty.ondrej. napísal:dal by som dolu z prednej kapoty tie nevkusné plastové výlisky, a auto bude OK,
zadný spoiler tiež na tento typ nepatrí, ale to je originál dielo od 1980 a kvôli funkčnosti by som ho tam nechal - výrazne menej sa znečisťuje motor,
inak pekná GLS-ka!
Nepochopil jsem to s tím spojlerem, to jako, že se bez něj nějak výří prach zespodu a dostává do motoru?? Je to 9/77 a vím, že tam nepatří, ale tak jsem koupil.
Kdyby měl někdo zachovalou použitou plechařinu na tohle auto v origo laku "červená paprika" tak beru! Kapoty, dveře, blatníky.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných