Strana 1 z 6

Amerika, alebo konzerva?

Napísané: 15 Feb 2005, 16:46
od užívateľa ondrej
dobre, diskusia tu zase trocha viazne a namiesto vážnych problémov sa rieši, či sa dá, alebo nedá výjsť s T613 na obrubník.. :(
na rozprúdenie debaty prikladám nejaké aktuálne obrázky Vladovej tuningovej T613, niekým označovanej ako "Amerika", inými ako "konzerva"...
je zatiaľ odľahčená, bez motora a časti interiéru, ale lak sa teda podaril!

Napísané: 15 Feb 2005, 16:48
od užívateľa etienne
Ja som si uz velmi dlhu dobu to auto vsimal ale este stale ani po cca. roku si neviem na neho urobit nazor - ci je pekne, skarede, konzerva alebo amerika. Viem vsak ze ten napad s ulozenim rezervy vzadu a plynovej bomby namiesto rezervy vpredu je jedinecny...

Napísané: 15 Feb 2005, 16:54
od užívateľa ondrej
Etienne - na tom aute je tých experimentov viac - zadné blatníky, predné blatníky (namiesto hornej hrany plynulo sa meniaci rádius), predné čelo, predné aj bočné smerovky, určite aj nárazníky a čiastočne asi aj zadné svetlá v mieste pri rezerve... sám som zvedavý, aký dojem to na mňa spraví, až to bde hotové. Zatiaľ si neviem zvyknúť na prednú masku. No a obrázky motora s antikorovým výfukovým systémom (teraz už aj tlmič) som tu zverejnil dávnejšie - uvidíme, už aby to dorobili....

Napísané: 15 Feb 2005, 16:57
od užívateľa etienne
Ano, to vsetko som videl dokonca som mal moznost ten vyvoj sledovat este spred cca. 2 rokov, ked som kupil prvu Tatru... nazval by som to diplomaticky - ZAUJIMAVE...

Napísané: 15 Feb 2005, 16:59
od užívateľa Luboš
Co by člověk neudělal pro ještě obtížnější přístup k motoru, že? :lol:

Napísané: 15 Feb 2005, 19:13
od užívateľa smarkus
caute kde najdu neco o tehle tatre? hledal jsem ale nic jsem nenasel predem dik

Napísané: 15 Feb 2005, 21:09
od užívateľa Neregistrovaný
Plynová nádrž místo rezervy přímo v deformační zóně předku???????????? Tedy který revizní technik se pod tohle podepíše, to je větší dobrodruh než Belmondo......

Napísané: 15 Feb 2005, 23:02
od užívateľa etienne
:-)

Napísané: 16 Feb 2005, 00:21
od užívateľa Thomas
Je zajímavé, že při tolika odlišných detailech na autě zůstaly původní zpětná zrcátka :shock:

Napísané: 16 Feb 2005, 12:07
od užívateľa ondrej
smarkus napísal:caute kde najdu neco o tehle tatre? hledal jsem ale nic jsem nenasel predem dik
smarkus - veď tu si práve pri zdroji najčerstvejších informácií, tie fotografie znázorňujú súčasný stav a nemajú ani týždeň,
ak máš nejaké otázky, pýtaj sa...

Napísané: 16 Feb 2005, 18:12
od užívateľa smarkus
[b]ondrej napsal:
No a obrázky motora s antikorovým výfukovým systémom (teraz už aj tlmič) som tu zverejnil dávnejšie - uvidíme, už aby to dorobili....
podle toho jsem usoudil ze se tu uz nekde neco nachazi[/b]

Napísané: 16 Feb 2005, 18:52
od užívateľa Palo

Napísané: 17 Feb 2005, 14:28
od užívateľa miso
zaujimalo by ma, co to asi urobi s chladenim, ved obtekanie vzduchu sa muselo rapidne zmenit, nie?

Napísané: 22 Aug 2005, 08:37
od užívateľa ondrej
Tak už je zvonka dokompletovaná a pojazdná, toho času sa moce kdesi po Slovensku na Free Tour. Ešte večer pred štartom sme trocha dolaďovali motor a riešili problém s prehrievaním sa - teraz by to malo byť už OK...

Napísané: 22 Aug 2005, 11:44
od užívateľa D.P.
Nejako na to že aký mám vlastne názor na ameriku nepadla v sobotu reč, tak to môžem vyjadriť koniec koncov aj takto a teraz mi Roman aspon nemôže dať po papuli :P

Čo sa týka ideového zladenia predku a zadku auta tak aspon podľa mňa to nejde do kopy. Tým nechcem povedať že oba diely sú škaredé, práve naopak. Predok je pekný a rovnako aj zadok, len ku tomu predku by pasoval inak ideovo poňatý zadok a ku tomuto zadku zase naopak iný predok. Jednoducho keď to človek obíde tak má pocit akoby sa díval na dve autá zároveň.

Viem že Roman sa nenasere tak budem pokračovať :P
ďalšia vec ktorá mi nepasuje k tej zadnej rezerve (inak vynikajúci nápad kôli LPG) sú tie tatrovácke krídla. Ja viem že ich odstránenie by malo za následok oslabenie torznej tuhosti kasne ale všetko sa dá urobiť a ja by som ich asi pri druhej verzii ameriky vyhodil. Predok by som nezaobľoval ale naopak ešte viac zkockatil a pridvihol nos. Nakoľko poznám ale budúce projekty tak sa nebojím o progres vo vývoji nového dizajnu karosérie. :)

Napísané: 22 Aug 2005, 11:56
od užívateľa Mojžo
Odstránenie zadných krídel... uch neviem je to to najkrajšie na celej karosérii

Napísané: 22 Aug 2005, 12:03
od užívateľa tomas
Ved predsa T613 4 MiLong M97 tie kridla nema, cize nic nove pod slnkom ;)

Napísané: 22 Aug 2005, 12:09
od užívateľa radek
Chyba Tomasi, má je, jen nejsou vidět. Jinak to je fakt myšleno vážně, že vepředu bude legálně uložena toroidní nádrž na LPG? :shock:

Napísané: 22 Aug 2005, 12:13
od užívateľa tomas
Radku, ale ja som to myslel tak isto, teda ze pri pohlade na auto uz niesu kridla vidiet. Som sa asi zle vyjadril :oops:

Napísané: 22 Aug 2005, 12:18
od užívateľa 603
konzerva...