Strana 1 z 6
Amerika, alebo konzerva?
Napísané: 15 Feb 2005, 16:46
od užívateľa ondrej
dobre, diskusia tu zase trocha viazne a namiesto vážnych problémov sa rieši, či sa dá, alebo nedá výjsť s T613 na obrubník..
na rozprúdenie debaty prikladám nejaké aktuálne obrázky Vladovej tuningovej T613, niekým označovanej ako "Amerika", inými ako "konzerva"...
je zatiaľ odľahčená, bez motora a časti interiéru, ale lak sa teda podaril!
Napísané: 15 Feb 2005, 16:48
od užívateľa etienne
Ja som si uz velmi dlhu dobu to auto vsimal ale este stale ani po cca. roku si neviem na neho urobit nazor - ci je pekne, skarede, konzerva alebo amerika. Viem vsak ze ten napad s ulozenim rezervy vzadu a plynovej bomby namiesto rezervy vpredu je jedinecny...
Napísané: 15 Feb 2005, 16:54
od užívateľa ondrej
Etienne - na tom aute je tých experimentov viac - zadné blatníky, predné blatníky (namiesto hornej hrany plynulo sa meniaci rádius), predné čelo, predné aj bočné smerovky, určite aj nárazníky a čiastočne asi aj zadné svetlá v mieste pri rezerve... sám som zvedavý, aký dojem to na mňa spraví, až to bde hotové. Zatiaľ si neviem zvyknúť na prednú masku. No a obrázky motora s antikorovým výfukovým systémom (teraz už aj tlmič) som tu zverejnil dávnejšie - uvidíme, už aby to dorobili....
Napísané: 15 Feb 2005, 16:57
od užívateľa etienne
Ano, to vsetko som videl dokonca som mal moznost ten vyvoj sledovat este spred cca. 2 rokov, ked som kupil prvu Tatru... nazval by som to diplomaticky - ZAUJIMAVE...
Napísané: 15 Feb 2005, 16:59
od užívateľa Luboš
Co by člověk neudělal pro ještě obtížnější přístup k motoru, že?
Napísané: 15 Feb 2005, 19:13
od užívateľa smarkus
caute kde najdu neco o tehle tatre? hledal jsem ale nic jsem nenasel predem dik
Napísané: 15 Feb 2005, 21:09
od užívateľa Neregistrovaný
Plynová nádrž místo rezervy přímo v deformační zóně předku???????????? Tedy který revizní technik se pod tohle podepíše, to je větší dobrodruh než Belmondo......
Napísané: 15 Feb 2005, 23:02
od užívateľa etienne
Napísané: 16 Feb 2005, 00:21
od užívateľa Thomas
Je zajímavé, že při tolika odlišných detailech na autě zůstaly původní zpětná zrcátka
Napísané: 16 Feb 2005, 12:07
od užívateľa ondrej
smarkus napísal:caute kde najdu neco o tehle tatre? hledal jsem ale nic jsem nenasel predem dik
smarkus - veď tu si práve pri zdroji najčerstvejších informácií, tie fotografie znázorňujú súčasný stav a nemajú ani týždeň,
ak máš nejaké otázky, pýtaj sa...
Napísané: 16 Feb 2005, 18:12
od užívateľa smarkus
[
b]ondrej napsal:No a obrázky motora s antikorovým výfukovým systémom (teraz už aj tlmič) som tu zverejnil dávnejšie - uvidíme, už aby to dorobili....
podle toho jsem usoudil ze se tu uz nekde neco nachazi[/b]
Napísané: 16 Feb 2005, 18:52
od užívateľa Palo
Napísané: 17 Feb 2005, 14:28
od užívateľa miso
zaujimalo by ma, co to asi urobi s chladenim, ved obtekanie vzduchu sa muselo rapidne zmenit, nie?
Napísané: 22 Aug 2005, 08:37
od užívateľa ondrej
Tak už je zvonka dokompletovaná a pojazdná, toho času sa moce kdesi po Slovensku na Free Tour. Ešte večer pred štartom sme trocha dolaďovali motor a riešili problém s prehrievaním sa - teraz by to malo byť už OK...
Napísané: 22 Aug 2005, 11:44
od užívateľa D.P.
Nejako na to že aký mám vlastne názor na ameriku nepadla v sobotu reč, tak to môžem vyjadriť koniec koncov aj takto a teraz mi Roman aspon nemôže dať po papuli
Čo sa týka ideového zladenia predku a zadku auta tak aspon podľa mňa to nejde do kopy. Tým nechcem povedať že oba diely sú škaredé, práve naopak. Predok je pekný a rovnako aj zadok, len ku tomu predku by pasoval inak ideovo poňatý zadok a ku tomuto zadku zase naopak iný predok. Jednoducho keď to človek obíde tak má pocit akoby sa díval na dve autá zároveň.
Viem že Roman sa nenasere tak budem pokračovať
ďalšia vec ktorá mi nepasuje k tej zadnej rezerve (inak vynikajúci nápad kôli LPG) sú tie tatrovácke krídla. Ja viem že ich odstránenie by malo za následok oslabenie torznej tuhosti kasne ale všetko sa dá urobiť a ja by som ich asi pri druhej verzii ameriky vyhodil. Predok by som nezaobľoval ale naopak ešte viac zkockatil a pridvihol nos. Nakoľko poznám ale budúce projekty tak sa nebojím o progres vo vývoji nového dizajnu karosérie.
Napísané: 22 Aug 2005, 11:56
od užívateľa Mojžo
Odstránenie zadných krídel... uch neviem je to to najkrajšie na celej karosérii
Napísané: 22 Aug 2005, 12:03
od užívateľa tomas
Ved predsa T613 4 MiLong M97 tie kridla nema, cize nic nove pod slnkom
Napísané: 22 Aug 2005, 12:09
od užívateľa radek
Chyba Tomasi, má je, jen nejsou vidět. Jinak to je fakt myšleno vážně, že vepředu bude legálně uložena toroidní nádrž na LPG?
Napísané: 22 Aug 2005, 12:13
od užívateľa tomas
Radku, ale ja som to myslel tak isto, teda ze pri pohlade na auto uz niesu kridla vidiet. Som sa asi zle vyjadril
Napísané: 22 Aug 2005, 12:18
od užívateľa 603
konzerva...