Amerika, alebo konzerva?

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 02 Sep 2005, 12:56

Pedro. Možno si si to nevšimol, ale lemy zadných blatníkov, sú úplne prerobené

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 02 Sep 2005, 13:16

Ešte som zabudol.

Vyzerá to tak že Radek mi už asi neodpovie :P tak ja teda zhrniem to čo sa tu zistilo.

Vieme že radek protestoval proti ulôoženiu nádrže na iné miesto ako je predpísané. Dôvody na to boli predpisy, ale ak od nich odhliadneme tak aj nebezpečenstvo bližšie nedefinované ale predpokladané a to by malo byť výbuch, a zlá deformácia predku auta pri náraze.
Počas debaty sa zistilo aj to, že nádrž na lpg vplyvom svojeho tvaru má takú extrémnu(v danom prípadeň tuhosť že by mohla nevhodne vplývať na deformačné zóny pri náraze, no ale tento fakt vylučuje obavu z jej pretrhnutia a následného výbuchu LPG, nie?
Po ďalšie, zistilo sa aj to, aj keď na začiatku to tak nevizeralo, že rezerva sa na deformácii podieľa a teda jej odstránenie by mohlo neblaho pôsobiť na celkovú defoprmáciu(podľa môjho názoŕu by deformácia bez rezervy pola dlhšia a teda spomalenie menšie, ale možno sa mýlim, avšak to teraz nieje dôležité). Keďža sa tá rezerva na deformácii podieľa, ako bolo správne poznamenané a deformuje aj časti karosérie ktoré by inak deformované pravdepodobne neboli, tak je dosť nebezpečné bez tej rezervy jazdiť., to je logické. A keďže máme rezervu v zadu tak musíme tento priestor vyplniť adekvátnou náhradou čo by mohlo byť opäť teleso tieto sily prenášajúce ako to robila pôvodne rezerva.
Keďže sme už z debaty zistili že pretrhnutiu nádrže nehrozí tak by touto adekvátnou náhradou mohla byť práve ona, avšak dopustíme sa tým priestupku voči predpisom. čo sa dá ľahko vyriešiť namontovaním nádrže na predpisové miesto a potom tú nádrž preložiť do priestoru rezervy a pri opätovnej kontrole nádrž zase položiť na miesto predpisové. Alebo je tu ešte jedna cesta a to obetovať jednu T-613 a urobiť skúšku nárazom bez rezervy, zhodnotiť škody, potom skúšku s nádržou na LPG a zhodnotiť škody a porovnať oba testy s pôvodným testom s rezervou.
Môj skromný predpoklad je taký že test s nádržou na LPG v mieste pre reztvu by bol moc podobný testu nárazu s rezervou.

Inak ak by sa našiel ešte niekto kto by oponoval(čo sa iste nájde :P ) tak ponúkam riešenie, ktoré som odkukal od Mercedes benz triedy A. Ide o podobný problém ako naznačil radek. A to taký že pri náraze tohoto vozidla hrozilo to, že motor by sa mohol ocitnúť v náručí :P osádky. Oni si s týmto problémom poradili tak že pri náraze sa motor postupne vtláča pod vozidlo a okrem toho že neohrozí osádku tak aj priaznivo toto postupné zasúvanie vplýva na tlmenie nárazu formou pohlcovania energie v posúvnom uložení.
No a takéto riešenie stojí tiež za uváženie a je tu splnená aj tá podmienka neviditeľnosti nádrže čo je dosť sympatický nápad vzhľadom na T-613.

Ďakujem za pozornosť :P

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Sep 2005, 19:40

Ale René, opět jenom vybíráš z předchozích příspěvků jen to, co se ti hodí a ještě si to kolikrát upravuješ podle sebe. Já se u toho hrozně bavím, ale co když si jen tohle přečtě nějaký náhodný návštěvník a bude se podle toho řídit? :roll:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 02 Sep 2005, 20:06

DP: polož si otázku, kto máva kufor na T-613 prázdny, ja osobne to robím len vo veľmi veľmi výnimočných situáciách a to len preto aby som nevyzeral ako nejaký posera...
A po druhé, všetko sa dá zoslabit.

PS: teraz som nerýpal!

Majitel "ameriky" pre niečo potrebuje ten velký kufor, ináč by netrápil Romana Madara, takou banilitou ako je LPG + Velký kufor.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 02 Sep 2005, 20:18

Brrrrrr
http://www.novinky.cz/ekonomika/64224-r ... korun.html

Začínam nad LPG tuho rozmýšlat.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Sep 2005, 20:35

Však plyn vám zdraží taky... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 03 Sep 2005, 12:30

no uz aj ja tuho rozmyslam :wink:

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 05 Sep 2005, 10:04

Luboš ako vžy máš absolútnu pravdu. 8)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 05 Sep 2005, 18:12

Tie hadice sú tam minimálne na takisto nebezpečnom mieste ako v amerike s nádržou miesto rezervy.
Prílohy
focus6.jpg
focus6.jpg (16.69 KiB) 11939 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Sep 2005, 20:18

Já jsem se zařekl, že už k tomuto tématu nenapíšu nic, protože to evidentně a absolutně nemá vůbec žádný smysl. Jsou zde vytrhávány části ze souvislých textů, překrucovány a používány v jiném smyslu, se životy se tu hazarduje nadále a totální ignorace zákonů a předpisů je zde u jistých individuí běžným folklórem. A v tomto jsem nadále utvrzován. Takže naposled níže pro Marka a pak už k tomuto tématu nic ode mně nedorazí, kdo chce vědět něco konstruktivního, jsou tu "SS", nebudu plýtvat svou energií na "boření" nesmyslných ideí a pakonstrukcí, nebo někoho podporovat v porušování zákonů a technických předpisů. Snad jen dodám: dnes ráno stojanová cena NAT95 tady u Benziny : 32,- Kč, no a stojanová cena LPG Primaplyn po zdražení na stejné čerpací stanici : 12,40 Kč :-D.

Takže Marku, jestli podle Tebou zveřejněného obrázku soudíš, že v těch hadicích proudí kapalné LPG a proto je tato zástavba (mimochodem zcela schválená, maximálně bezpečně vzdálená od jakýchkoli zdrojů iniciace) umístění nádrže STEJNĚ nebezpečná, jako umístění nádrže v přední části T613 (tedy nádrž na držáku domácí výroby, amatérsky upevněné ke karoserii mezi dvěma bateriemi schopnými při zkratu propálit obloukem 8 mm plechu a nezávislým topením s přímou cestou k plameni), jsi na velkém omylu. Ty hadice jsou jen plynotěsné chráničky, mající za úkol (dle zákonných předpisů) odvést případné drobné úniky vzniklé na netěsnostech připojení nádrže bezpečně pod vozidlo místo do dutin v prostoru interiéru vozidla. Až uvnitř v těchto chráničkách (průměr cca 28 mm) teprve vede v jedné plnící (pr.8mm) a ve druhé odběrové (pr.6mm) měděné tlakové potrubí s LPG. Za jízdy automobilu jsou tyto chráničky společně s plynotěsnou schránkou na ventilu nádrže neustále promývány čerstvým vzduchem a bezpečnosti je tak učiněno zadost.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 05 Sep 2005, 21:25

Radek. :lol: :lol: :lol: myslel so si, že kvôli amerike budem najviac bombardovaný ja, ale tušim to bremeno nesieš za mňa. Dík

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 06 Sep 2005, 09:00

On marek asi myslel nebezpečnosť vplyvom prerazenia tých hadíc vplyvom nárazu do zadku, tak neviem kto tu nechápe napísanému, že radek :P

Ja som použil len fakty ktoré boli napísané od teba a iných, ja som nič sám nenapísal, môžeš si to všimnúť ja som sa stále len pýtal a ty si odpovedal, potom som to spojil do kopy tak aby to dalo zmysel a súvislosť, takže ma z toho vynechaj som v tom nevinne :P

A to že som si vybral práve tie fakty ktoré som si vybral? No veď to je logické! Vybral som si to čo mi pasovalo aby mi to dávalo zmysel. Ale ak to niekto spojí do kopy inak tak môžme ďalej debatovať.

Ty radek si zase nepochopil, že nejde skoro o nič len o debatu a nieje dôvod na paniku alebo rozhorčenie, je to len debata a mne je vlastne úplne jedno kde kto si tú nádrž dá! Ja si LPG pravdepodobne nedám a je mi jedno čo sa s tým robí. Takže zase si mimo :P :P :P

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 06 Sep 2005, 09:11

Inak ahoj Roman :)

Zabudol som sa ťa opýtať či máš na ten predný nárazník formu, lebo sa mi páči a na 99% by som ho asi perspektívne bral (cca tak do roka). A ešte som zabudol na cenu základného typu a bez gytovania.

Dík.

Inak ak ti vadí že ťa nikto nedoj***l tak stačí povedať, mne to nerobí problém :P :P :P

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Sep 2005, 10:40

D.P. napísal:On marek asi myslel nebezpečnosť vplyvom prerazenia tých hadíc vplyvom nárazu do zadku, tak neviem kto tu nechápe napísanému, že radek :P...
A to by se mělo stát jako co? :roll:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 06 Sep 2005, 10:44

...a všem jsem to tady na tý točně říklal. Ale je to marný, je to marný, je to marný......

MECSI
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 151
Dátum registrácie: 01 Mar 2005, 15:49
Tatry, ktoré vlastním: Zatial nemám Tatru
Bydlisko: Veľké Dvorníky
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MECSI » 06 Sep 2005, 11:25

Mám známeho ktorý babral okolo štartéru alebo alternátora niakého auta a mal prsteň, za pár sekúnd sa zohrial kvôli skratu a spálil jeho prst.

pred cca. 10 rokmi od policajtov som dostal pokutu lebo som mal namontované tretie Brzd. svetlo uprostred na spodnej strane zadného skla. Za pár mesiacov už nedávali pokutu za to.
No comment.

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 06 Sep 2005, 13:53

...pre de****v: myslel som tie medené trubky a teda logicky aj tie plastové a len tak na pochopenie aj v zadu je elektrika a v zadui je aj výfuk, ale tá elektrika je dôležitejšia.

Snažím sa len naznačiť čo je niekjomu nejasné :P

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 06 Sep 2005, 14:25

...a všem jsem to tady na tý točně říklal. Ale je to marný, je to marný, je to marný......

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 06 Sep 2005, 14:45

Radek nie je to márne, veru nie :lol:

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 06 Sep 2005, 14:50

Tak keď si všem říkal :P tak čo máš proti tej fotke? Tá mala aspon podľa mňa toto naznačiť a ty si to predsa vyvrátil.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných