Aj zima moze byt pekna :)
- Roman Rezníček
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Banská Štiavnica
- Kontaktovať užívateľa:
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
len na odlahčenie....je krásna zima, mne sa páči...v sobotu a nedelu som normálne štartoval pri -10 , čo myslíte ako dopadlo otočenie klúčikom v zapalovaní po nociach ked nestupla teplota nad -18 a cez den nestúpla nad -8, ak je baterka 55Ah(2,5roka stará)? naštartoval som pri -18°C?
P.S. skúšali ste hustotu (vizuálne) oleja pri -18°C? ako?
P.S. skúšali ste hustotu (vizuálne) oleja pri -18°C? ako?
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
ja som to naštartoval aj pri -23 chlapi ta mi nehovorte že vám to už neštartuje.
A to predtým to auto nebolo 2 týždne naštartované, just som vedel že bude krutá noc ta som ho vytlačil na noc z garáže a ráno... no síce z oleja už bol plastizol, to bolo cítiť, aj baterky značne menšia kapacita (inak 75Ah), ale naštartovalo to, na sýtič to váhavo držalo 850 otáčok a potom sa to rozbehlo až ku 1500 normálka.
A to predtým to auto nebolo 2 týždne naštartované, just som vedel že bude krutá noc ta som ho vytlačil na noc z garáže a ráno... no síce z oleja už bol plastizol, to bolo cítiť, aj baterky značne menšia kapacita (inak 75Ah), ale naštartovalo to, na sýtič to váhavo držalo 850 otáčok a potom sa to rozbehlo až ku 1500 normálka.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
nenaštrtoval som....tuším s touto baterkou, ale v inej tatre som naštartoval aj pri takejto zime, ale to som ftedy štartoval denne, a teraz auto stálo na mraze od nedele obeda, nebol som sám čo nenaštartoval(no raz bolo aj pod -20)...myslím, že 55Ah baterka je na takúto zimu slabá, točila ale pomáličku...mala niečo cez 11V, teraz sa nabíja...
v takej zime ide všetko dost ztuha, rýchlostná páka, spojkobvý pedál, klučky, zámky, centrál ide smiešne ...
olej čo som mal v kufry bol jak med z glóbusu (15W-50)
v takej zime ide všetko dost ztuha, rýchlostná páka, spojkobvý pedál, klučky, zámky, centrál ide smiešne ...
olej čo som mal v kufry bol jak med z glóbusu (15W-50)
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
To zavysi aj od bat. Su 55ky ktore vedia dodat 800A. Ja som mojho speci speciala nastartoval pri -15 so 45kou. A to ma chudak problem nastartovat v lete koli pridretemu starteru.
S dobrym motorm a starterom musis s klasickymi 2x75kami nastartovat aj pri -30. No a v zime by sa patrilo menej vyskozny olej predsa, ved neni vonku +40 stupnov.
Inak prvu vec co som spravil, vyhodil som odpojovac BAT, bo ten nerobi dobrotu. Bezproblemovy je snad iba ked je novy, inak je to ako odpor. Dalej ocistil kable a kontakty na baterkach. Je to potom rozdiel triedy a toci motorom jak vichor.
S dobrym motorm a starterom musis s klasickymi 2x75kami nastartovat aj pri -30. No a v zime by sa patrilo menej vyskozny olej predsa, ved neni vonku +40 stupnov.
Inak prvu vec co som spravil, vyhodil som odpojovac BAT, bo ten nerobi dobrotu. Bezproblemovy je snad iba ked je novy, inak je to ako odpor. Dalej ocistil kable a kontakty na baterkach. Je to potom rozdiel triedy a toci motorom jak vichor.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných