Nadpozemsky voz Zil 41041 ;)

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Dec 2007, 19:49

Luboš je arogantné egocentrické hovado

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Štěpán » 25 Dec 2007, 02:50

hoši hoši ...

rodinný nákup se do kufru 613 (- 130 l zabere bomba na pllííííííín ale v taře to nemám) vždy s přehledem vlezl - ale co se tam ku...va nevleze je 50l běčka piva!!!! TO JE PROBLÉM když tu bečku dám dozádu tak musím jet jak posraný aby neomlátíla vniřek!
PS: rodinný nákup = jídlo pro 6 dospělých a 2 děti na dva dny + zásoby mlíka a mouky na půl roku

Užívateľov profilový obrázok
Štěpán
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 480
Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
Bydlisko: Týn
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Štěpán » 25 Dec 2007, 03:40

Ale spíš jsem chtěl sem dát tento článek z auto moto a sport 1 2008

pokud je zájem pošlu nezmenšené naskenované soubory na mail
Prílohy
Resize of skenovat0005.jpg
Resize of skenovat0004.jpg
Resize of skenovat0003.jpg
Resize of skenovat0002.jpg

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 25 Dec 2007, 22:03

Luboš napísal:Ríšane, to není můj problém, tak to vidí dneska 100% zákazníků, kteří vyžadují nízkou nákladovou hranu i u zavazadlového prostoru osobních automobilů, natož náklaďáků.
No jo, ale mezi "dneska" a dobou vzniku Furgonetu uplynulo víc než čtvrt století. To je v podstatě to, co se Ti už několik dní snažím sdělit. Konečně vím, v čem je nedorozumění.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 25 Dec 2007, 22:24

Ambiciózní tajemníček napísal:
Luboš napísal:Ríšane, to není můj problém, tak to vidí dneska 100% zákazníků, kteří vyžadují nízkou nákladovou hranu i u zavazadlového prostoru osobních automobilů, natož náklaďáků.
No jo, ale mezi "dneska" a dobou vzniku Furgonetu uplynulo víc než čtvrt století. To je v podstatě to, co se Ti už několik dní snažím sdělit. Konečně vím, v čem je nedorozumění.
Márna snaha :-)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 25 Dec 2007, 23:38

Ony také Lubošovy nároky na svačinu před čtvrt stoletím byly určitě jiné, kdo by se byl tehdy nadál, že za pár let to budou přepravky a pak už i palety......

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 25 Dec 2007, 23:44

radek napísal:Ony také Lubošovy nároky na svačinu před čtvrt stoletím byly určitě jiné, kdo by se byl tehdy nadál, že za pár let to budou přepravky a pak už i palety......
Pozor, lebo hned budeš nacionalista :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Dec 2007, 00:19

Ríšane, to není žádná výhra, navrhnout automobil, který bude odpovídat požadavkům roku, který je uveden na výkresech. Je nezbytné počítat s tím, že ten typ se udrží ve výrobě 10-20 let a v provozu ještě déle a jeho úspěšnost může z velké části záviset na správné predikci budoucího vývoje třeba těch balících a přepravních technologií.

Třeba v případě T613 se to konstruktérům podařilo. V době aktivní služby těch vozidel se do jejich zavazadlových prostorů bez problémů vešel kufr papaláše a i v 21. století, kdy já preferuji převážení nákupu a jiných věcí v neštosovatelných přepravkách, mi to vozidlo také plně vyhovuje.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 26 Dec 2007, 00:27

No to je přeci jasné Luboši, v době aktivní služby vozidel T613 si Tě byli v porodnici soudruzi přeměřit, zvážit a za dob studií Tě účelně pozorovali, protože všem bylo jasné, že jen Ty a jedinně Ty jsi pro budoucnost tím pravým ukazatelem potřeb trhu.....

Boha jeho, už je to tu fakt lepší jak estráda s Gottem.... :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Dec 2007, 00:44

radek napísal:No to je přeci jasné Luboši, v době aktivní služby vozidel T613 si Tě byli v porodnici soudruzi přeměřit, zvážit a za dob studií Tě účelně pozorovali, protože všem bylo jasné, že jen Ty a jedinně Ty jsi pro budoucnost tím pravým ukazatelem potřeb trhu.....

Boha jeho, už je to tu fakt lepší jak estráda s Gottem.... :roll:
Tatra varietté

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Dec 2007, 00:51

Jak víš, že tohle Radek nepředvádí i na jaguarportalu? :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Dec 2007, 01:01

Luboš napísal:Jak víš, že tohle Radek nepředvádí i na jaguarportalu? :lol:
Jednoducho, tam to robím ja :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 26 Dec 2007, 10:07

Luboš napísal:...není žádná výhra, navrhnout automobil, který bude odpovídat požadavkům roku, který je uveden na výkresech. Je nezbytné počítat s tím, že ten typ se udrží ve výrobě 10-20 let a v provozu ještě déle a jeho úspěšnost může z velké části záviset na správné predikci budoucího vývoje...
Vyrábať 20 rokov to isté auto? Ako to dopadlo vieme.
Ale dá sa to aj inak- http://rolls-royce.katalog-automobilov.sk/

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 26 Dec 2007, 14:16

Luboš napísal:Ríšane, to není žádná výhra, navrhnout automobil, který bude odpovídat požadavkům roku, který je uveden na výkresech. Je nezbytné počítat s tím, že ten typ se udrží ve výrobě 10-20 let a v provozu ještě déle a jeho úspěšnost může z velké části záviset na správné predikci budoucího vývoje třeba těch balících a přepravních technologií.
No jo, a to jsi zase v případě Furgonetu vedle jak ta jedle. Prostě jsi nepochopil zadání a tak Tvoje nadávání konstruktérům Furgonetu působí směšně. Oni nenavrhovali nový automobil, který se měl držet ve výrobě 20 let. Oni měli krátkodobě vyplnit momentální mezeru na trhu s minimálními náklady. Právě proto necpali spousty peněz do přemisťování motoru, ale udělali to, co udělali. Taky proto bylo zbytečné, trvat na paletě v nákladovém prostoru. Auto bylo pro jiné aplikace a nemělo v žádném případě ambice zavděčit se masám malošpeditérů, do jejichž role jsi se pasoval. Aplikací by byla spousta tam, kde je třeba naložit jednu či dvě relativně objemné a lehké věci "v terénu" rukama, které se do sedanu nevejdou, ale dvanáctsettrojka byla pro ně zbytečně velká. V podstatě celý segment drobných služeb. Jasně, segment nijak velký (navíc omezený na ČSSR a pár let, po které se udrží ve výrobě tehdy již dosti vyčpělý základ vozu - sedan řady 742) a proto taky řešení nebylo kravsky megalomanské, zbytečně univerzální (jak bys prosazoval Ty), ale levné a jednoduché. Odsudky typu "voni byli tehdy blbí (a my jsme dneska chytří)" bych očekával od nějakých puberťáků, případně ještě mladých uchazečů o terciární vzdělávání, ale od rozumného člověka očekávám tváří v tvář starému řešení technicko-ekomického problému hlubší zamyšlení nad tím, "proč zrovna takhle". Dobrá odpověď nám může dát hodně i dnes.

Radku a Romane, já vím, co se mi snažíte sdělit, vidím to jasně a těším se na reakci Luboše na tento můj příspěvek. Myslím, že vy také.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 26 Dec 2007, 14:24

To by ale bola bomba, ak by Luboš niekedy napísal napríklad:
"No sorry, sekol som sa, mali ste pravdu, nejako som to nedomyslel..."

asi by som si ho potom aj začal vážiť :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 26 Dec 2007, 14:27

To sa mi skôr podarí buchnúť otáčavými dverami o zárubňu

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 26 Dec 2007, 14:35

ondrej napísal:To by ale bola bomba, ak by Luboš niekedy napísal napríklad:
"No sorry, sekol som sa, mali ste pravdu, nejako som to nedomyslel..."

asi by som si ho potom aj začal vážiť :wink:
To bude ťažké aj keby si to uvedomil, asi by to radšej vykrútil do nejakého kompromisu ku ktorému by pripojil pár smajlíkov a záverečnú reč že sa vlastne potvrdilo jeho tvrdenie. Akurát už tieto príspevky ovplyvnia tie jeho a tak si nájde originálnejšiu cestu aby nám to všetko vyvrátil.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 26 Dec 2007, 14:36

Páči sa mi Palov majstrovský spôsob uvažovania. Bravo

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Dec 2007, 14:57

Ríšane, to nemyslíš vážně? Opravdu si dovedeš představit situaci, kdy by se v socialistickém Československu vyráběl nový typ užitkového auta třeba 2-3 roky jen proto, aby vyplnil mezeru na trhu, která vznikla už před dvaceti lety? Já v tom nevidím žádnou chybu, že se pickup začal dělat až na platformně Favoritu, kde se to dalo řešit více méně bez kompromisů.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 26 Dec 2007, 15:56

A.T - Ještě chvíli argumentuj, Luboš sice neuzná, že by nemusel mít pravdu, ale alespoň přestane mlýt svoji. Možná Tě ještě mezi řádky označí za ňoumu a obviní z uraženého fňukání, ale to už k němu patří.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 69 neregistrovaných