Nadpozemsky voz Zil 41041 ;)
- Štěpán
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
- Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
- Bydlisko: Týn
- Kontaktovať užívateľa:
hoši hoši ...
rodinný nákup se do kufru 613 (- 130 l zabere bomba na pllííííííín ale v taře to nemám) vždy s přehledem vlezl - ale co se tam ku...va nevleze je 50l běčka piva!!!! TO JE PROBLÉM když tu bečku dám dozádu tak musím jet jak posraný aby neomlátíla vniřek!
PS: rodinný nákup = jídlo pro 6 dospělých a 2 děti na dva dny + zásoby mlíka a mouky na půl roku
rodinný nákup se do kufru 613 (- 130 l zabere bomba na pllííííííín ale v taře to nemám) vždy s přehledem vlezl - ale co se tam ku...va nevleze je 50l běčka piva!!!! TO JE PROBLÉM když tu bečku dám dozádu tak musím jet jak posraný aby neomlátíla vniřek!
PS: rodinný nákup = jídlo pro 6 dospělých a 2 děti na dva dny + zásoby mlíka a mouky na půl roku
No jo, ale mezi "dneska" a dobou vzniku Furgonetu uplynulo víc než čtvrt století. To je v podstatě to, co se Ti už několik dní snažím sdělit. Konečně vím, v čem je nedorozumění.Luboš napísal:Ríšane, to není můj problém, tak to vidí dneska 100% zákazníků, kteří vyžadují nízkou nákladovou hranu i u zavazadlového prostoru osobních automobilů, natož náklaďáků.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Márna snahaAmbiciózní tajemníček napísal:No jo, ale mezi "dneska" a dobou vzniku Furgonetu uplynulo víc než čtvrt století. To je v podstatě to, co se Ti už několik dní snažím sdělit. Konečně vím, v čem je nedorozumění.Luboš napísal:Ríšane, to není můj problém, tak to vidí dneska 100% zákazníků, kteří vyžadují nízkou nákladovou hranu i u zavazadlového prostoru osobních automobilů, natož náklaďáků.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Ríšane, to není žádná výhra, navrhnout automobil, který bude odpovídat požadavkům roku, který je uveden na výkresech. Je nezbytné počítat s tím, že ten typ se udrží ve výrobě 10-20 let a v provozu ještě déle a jeho úspěšnost může z velké části záviset na správné predikci budoucího vývoje třeba těch balících a přepravních technologií.
Třeba v případě T613 se to konstruktérům podařilo. V době aktivní služby těch vozidel se do jejich zavazadlových prostorů bez problémů vešel kufr papaláše a i v 21. století, kdy já preferuji převážení nákupu a jiných věcí v neštosovatelných přepravkách, mi to vozidlo také plně vyhovuje.
Třeba v případě T613 se to konstruktérům podařilo. V době aktivní služby těch vozidel se do jejich zavazadlových prostorů bez problémů vešel kufr papaláše a i v 21. století, kdy já preferuji převážení nákupu a jiných věcí v neštosovatelných přepravkách, mi to vozidlo také plně vyhovuje.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No to je přeci jasné Luboši, v době aktivní služby vozidel T613 si Tě byli v porodnici soudruzi přeměřit, zvážit a za dob studií Tě účelně pozorovali, protože všem bylo jasné, že jen Ty a jedinně Ty jsi pro budoucnost tím pravým ukazatelem potřeb trhu.....
Boha jeho, už je to tu fakt lepší jak estráda s Gottem....
Boha jeho, už je to tu fakt lepší jak estráda s Gottem....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra variettéradek napísal:No to je přeci jasné Luboši, v době aktivní služby vozidel T613 si Tě byli v porodnici soudruzi přeměřit, zvážit a za dob studií Tě účelně pozorovali, protože všem bylo jasné, že jen Ty a jedinně Ty jsi pro budoucnost tím pravým ukazatelem potřeb trhu.....
Boha jeho, už je to tu fakt lepší jak estráda s Gottem....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
Vyrábať 20 rokov to isté auto? Ako to dopadlo vieme.Luboš napísal:...není žádná výhra, navrhnout automobil, který bude odpovídat požadavkům roku, který je uveden na výkresech. Je nezbytné počítat s tím, že ten typ se udrží ve výrobě 10-20 let a v provozu ještě déle a jeho úspěšnost může z velké části záviset na správné predikci budoucího vývoje...
Ale dá sa to aj inak- http://rolls-royce.katalog-automobilov.sk/
No jo, a to jsi zase v případě Furgonetu vedle jak ta jedle. Prostě jsi nepochopil zadání a tak Tvoje nadávání konstruktérům Furgonetu působí směšně. Oni nenavrhovali nový automobil, který se měl držet ve výrobě 20 let. Oni měli krátkodobě vyplnit momentální mezeru na trhu s minimálními náklady. Právě proto necpali spousty peněz do přemisťování motoru, ale udělali to, co udělali. Taky proto bylo zbytečné, trvat na paletě v nákladovém prostoru. Auto bylo pro jiné aplikace a nemělo v žádném případě ambice zavděčit se masám malošpeditérů, do jejichž role jsi se pasoval. Aplikací by byla spousta tam, kde je třeba naložit jednu či dvě relativně objemné a lehké věci "v terénu" rukama, které se do sedanu nevejdou, ale dvanáctsettrojka byla pro ně zbytečně velká. V podstatě celý segment drobných služeb. Jasně, segment nijak velký (navíc omezený na ČSSR a pár let, po které se udrží ve výrobě tehdy již dosti vyčpělý základ vozu - sedan řady 742) a proto taky řešení nebylo kravsky megalomanské, zbytečně univerzální (jak bys prosazoval Ty), ale levné a jednoduché. Odsudky typu "voni byli tehdy blbí (a my jsme dneska chytří)" bych očekával od nějakých puberťáků, případně ještě mladých uchazečů o terciární vzdělávání, ale od rozumného člověka očekávám tváří v tvář starému řešení technicko-ekomického problému hlubší zamyšlení nad tím, "proč zrovna takhle". Dobrá odpověď nám může dát hodně i dnes.Luboš napísal:Ríšane, to není žádná výhra, navrhnout automobil, který bude odpovídat požadavkům roku, který je uveden na výkresech. Je nezbytné počítat s tím, že ten typ se udrží ve výrobě 10-20 let a v provozu ještě déle a jeho úspěšnost může z velké části záviset na správné predikci budoucího vývoje třeba těch balících a přepravních technologií.
Radku a Romane, já vím, co se mi snažíte sdělit, vidím to jasně a těším se na reakci Luboše na tento můj příspěvek. Myslím, že vy také.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
To bude ťažké aj keby si to uvedomil, asi by to radšej vykrútil do nejakého kompromisu ku ktorému by pripojil pár smajlíkov a záverečnú reč že sa vlastne potvrdilo jeho tvrdenie. Akurát už tieto príspevky ovplyvnia tie jeho a tak si nájde originálnejšiu cestu aby nám to všetko vyvrátil.ondrej napísal:To by ale bola bomba, ak by Luboš niekedy napísal napríklad:
"No sorry, sekol som sa, mali ste pravdu, nejako som to nedomyslel..."
asi by som si ho potom aj začal vážiť
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Ríšane, to nemyslíš vážně? Opravdu si dovedeš představit situaci, kdy by se v socialistickém Československu vyráběl nový typ užitkového auta třeba 2-3 roky jen proto, aby vyplnil mezeru na trhu, která vznikla už před dvaceti lety? Já v tom nevidím žádnou chybu, že se pickup začal dělat až na platformně Favoritu, kde se to dalo řešit více méně bez kompromisů.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 69 neregistrovaných