Zadní sedačky T613
Zadní sedačky T613
Znáte někdo tuhle verzi zadních sedaček s touto loketní opěrkou?
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Mám někde dobře ukrytou 75 originál víno a 76 upgradovanou na "speciál" s doplněnými opěrkami a přečalouněnou do modrého kordveluru, ale buřtíky si nějak nevybavuju.
Zaujalo mne, že se to někomu chtělo předělávat na celém autě a proč jsou sakra ty doplněné hlavové opěrky tak tvrdé? Je možné, že do nich nenacpali vrstvu molitanu oproti originálu? Nikdy jsem žádnou opěrku rozkuchanou neviděl, tak si to moc neumím vpředstavit. Je tam nějaká kovová skořepina nebo kostra?
Zaujalo mne, že se to někomu chtělo předělávat na celém autě a proč jsou sakra ty doplněné hlavové opěrky tak tvrdé? Je možné, že do nich nenacpali vrstvu molitanu oproti originálu? Nikdy jsem žádnou opěrku rozkuchanou neviděl, tak si to moc neumím vpředstavit. Je tam nějaká kovová skořepina nebo kostra?
To já taky ne.Luboš napísal:Zatím jsem taky neviděl žádnou z roku 1977 s původními sedačkami, která by měla širokou opěrku.
Mám kalendář z roku 75,kde je chromka se zeleným beránkem a širokou opěrkou,ale neni vidět detail.Tatře se totiž lesknou okna.
D.A. : A ten sedák co máš z toho 75 má tu opěrku jakou?
Ohledně tvrdosti hlavových opěrek,je otázka jak moc jsou tvrdé. Nová,nepoužitá opěrka je sama o sobě tvrdá. Vykuchaný jsem to taky neměl,ale na jednom autě jí mám jakoby strženou,či co,takže si myslím,že vevnitř není žádná konstrukce,pouze držáky opěrky jsou vcelku ve tvaru U.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
75: Opěrka je samozřejmě široká a plochá, ale počtem buřtů neposloužím, snad někdy příležitostně.
S opěrkama "speciál tuning" můžeš mít pravdu, to auto možná po repasi ujelo nula celá nic. Kdosi ho celkově zrenovoval za použití mnoha nových dílů z Příbora, následně zjistil, že nemá na pov. ručení a nechal na cizím pozemku s agresivním chemickým spadem umírat. Po cca 5 letech jsem ho s již nekompletním motorem zachránil na orgány pomocí vlečné tyče . Jak to bylo konkrétně se sedačkami už bohužel nikdy nezjistím, ale je dost možné, že úprava byla udělaná až v rámci "renovace" ve druhé polovině 90. let, možná to byly nějaké supervzácné skoro-prototypo-uloženkové kusy, které v Příboře vyhazovali.
S opěrkama "speciál tuning" můžeš mít pravdu, to auto možná po repasi ujelo nula celá nic. Kdosi ho celkově zrenovoval za použití mnoha nových dílů z Příbora, následně zjistil, že nemá na pov. ručení a nechal na cizím pozemku s agresivním chemickým spadem umírat. Po cca 5 letech jsem ho s již nekompletním motorem zachránil na orgány pomocí vlečné tyče . Jak to bylo konkrétně se sedačkami už bohužel nikdy nezjistím, ale je dost možné, že úprava byla udělaná až v rámci "renovace" ve druhé polovině 90. let, možná to byly nějaké supervzácné skoro-prototypo-uloženkové kusy, které v Příboře vyhazovali.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Speciálová byla jenom modrá kostička a olištovaná kastle s blatníky a kapotami M85. A ještě trojkové kliky kvalitně hozené do chromu, ovšem v kombinaci s jedničkovými dveřmi a špígly favouš implantovanými do plexi-trojúhelníků . Sedačky provedením jednička doplněné o 4 opěrky hlav. Papírově i v reálu to zůstalo pětimístné auto. Stavěl si to nějaký zaměstnanec ČSAD. Vzhledem k absolutnímu nedostatku finančních zdrojů tipuju neoficiální kanál součástek rovnou z fabriky.
Ondrej: pouze logickým úsudkem se dá dojít k tomu,že proč by někdo přečalounil sedáky,neimplantoval do nich opěrky hlavy a na zadních rozšířil opěrku čalounil ji jinak,než bylo dobovým zvykem a musel k tomu navíc vyrábět různé mechanické části. O originalitě auta,kde bylo uváděn rok 1974 samozřejmě pochybuji,zcela jistě byla karoserie předělána.Auto ovšem neslo všechny prvky první řady.Navíc pokud jsi viděl letos na Bečvách chromku pana Gerolta,myslím,že tam stejná loketní opěrka též byla.
Etienne: Samozřejmě,že všimnul. A všimnul si si Ty držáků zadních stropních madel?
Etienne: Samozřejmě,že všimnul. A všimnul si si Ty držáků zadních stropních madel?
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných