Tatra 613/2 rv.1982
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Já bych to tak nechal celé, protože něco takového jsem ještě neviděl. A to jsem viděl hodně, i brčálově zelenou chromku s óóbrovským křídlem vzadu. A kdybys to přece jen nevzdal, hodila by se ti ta několikrát odtažená bílá chromka. Ty chybějící díly na ní byly v solidním stavu. Fotografie nalezneš v jiném vlákně tohoto fóra, kontakt na prodávajícího je tu někde také (p. Svoboda).
Právě proto Roberte, aby ses nemusel zatěžovat tušením na tyto případy pamatuje zákon. Škoda, že ho tak zprasili, takže pak zbývá prostor pro uvažování typu "když jsou tam jiné hovadiny, tak to s těmi modrými světly taky nemusíme brát tak vážně".
Právě proto Roberte, aby ses nemusel zatěžovat tušením na tyto případy pamatuje zákon. Škoda, že ho tak zprasili, takže pak zbývá prostor pro uvažování typu "když jsou tam jiné hovadiny, tak to s těmi modrými světly taky nemusíme brát tak vážně".
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Na Tuningu Lešany 03 jsem nebyl, vidím to dnes taky prvně. "Zahrádku" na T613 mám takových 12 roků, akorát je to vakuový model. Párkrát vezla nějakou soft bagáž typu nový koberec (no co co, tehdy to prostě bylo rodinné auto na vše), než jsem na tom začal tahat 3metrové trámy a 6metrová "íčka", pořídil jsem pod nosič trochu jiné pracovní vozidlo...
Fakt bych to tam po renovaci nechal, je to takový ten old-fashioned model, vhodný právě ke chromce. Akorát předpokládám, že drbe lak a žlábky. Mám doma něco podobného na prďošky a ani přes experimenty se všelijakými gumovými udělátky jsem nikdy lak úplně neochránil (možná je to způsobeno "lehkým" překročením nosnosti 50kg...)
Fakt bych to tam po renovaci nechal, je to takový ten old-fashioned model, vhodný právě ke chromce. Akorát předpokládám, že drbe lak a žlábky. Mám doma něco podobného na prďošky a ani přes experimenty se všelijakými gumovými udělátky jsem nikdy lak úplně neochránil (možná je to způsobeno "lehkým" překročením nosnosti 50kg...)
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
D.A.
Neboj,moje tatra taky sloužila,jako pracant a dokonce absolvovala několik zim,jako majtelka sněhových řetězů
jo a jinak se nejedná o tuningový sraz 03,ale tatra sraz Lešany 03 ale to podle mě není zas tak důležitý.Hlavní je že dosud obývá tuto planetu jako 4-kolový auto a né jako nová lopata,nebo něco podobnýho
Neboj,moje tatra taky sloužila,jako pracant a dokonce absolvovala několik zim,jako majtelka sněhových řetězů
jo a jinak se nejedná o tuningový sraz 03,ale tatra sraz Lešany 03 ale to podle mě není zas tak důležitý.Hlavní je že dosud obývá tuto planetu jako 4-kolový auto a né jako nová lopata,nebo něco podobnýho
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Kdepak, anonym, průměrného statutu, a ještě neumí číst. Chjo, magistře, osušte si oči, zřejmě někde vidíte napsané něco co tam není. Pokud se Váš zrak nezlepší, zkusím to napsat sem:
- nic démonického v Jaguaru není, ani v kufru, díval jsem se. Žádný chvalozpěv se nekonal, nedostatky konkrétního mnou užívaného modelu jsem shrnul v diskuzi již před drahnou dobou. Konkurentů má dosti, jak evropské, tak zámořské provenience, ovšem T613 žádného modelového stupně až do M97 mezi konkurenci nelze zahrnovat. Jaguar je solidně konstruované vozidlo, prosté zásadních konstrukčních nedostatků, příjemného užívání a patřičného dílenského zpracování. Stejně jsou na tom všichni jeho "současníci" neboli konkurenti. Nabídka na trhu je dostatečně široká, vybrat si lze dle libosti.
- diskuzi na téma "kdo nemá v T613 plyn, není in" můžete klidně založit, ovšem otázkou zůstává (když s LPG v T613 nemáte pražádné zkušenosti ani poznatky z provozování takového vozidla) čím by jste chtěl v té diskuzi přispívat, jestli podobně hodnotně jako jsou Vaše příspěvky zde v tomto vlákně, pak je to opravdu škoda serverového prostoru a doporučuji místo psaní příspěvků pokračovat v ukájení se.....
- nic démonického v Jaguaru není, ani v kufru, díval jsem se. Žádný chvalozpěv se nekonal, nedostatky konkrétního mnou užívaného modelu jsem shrnul v diskuzi již před drahnou dobou. Konkurentů má dosti, jak evropské, tak zámořské provenience, ovšem T613 žádného modelového stupně až do M97 mezi konkurenci nelze zahrnovat. Jaguar je solidně konstruované vozidlo, prosté zásadních konstrukčních nedostatků, příjemného užívání a patřičného dílenského zpracování. Stejně jsou na tom všichni jeho "současníci" neboli konkurenti. Nabídka na trhu je dostatečně široká, vybrat si lze dle libosti.
- diskuzi na téma "kdo nemá v T613 plyn, není in" můžete klidně založit, ovšem otázkou zůstává (když s LPG v T613 nemáte pražádné zkušenosti ani poznatky z provozování takového vozidla) čím by jste chtěl v té diskuzi přispívat, jestli podobně hodnotně jako jsou Vaše příspěvky zde v tomto vlákně, pak je to opravdu škoda serverového prostoru a doporučuji místo psaní příspěvků pokračovat v ukájení se.....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných