Off-topic : FSO Polonez

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
DavidHodan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Plzeň
Kontaktovať užívateľa:

Off-topic : FSO Polonez

Príspevok od užívateľa DavidHodan » 06 Máj 2007, 22:08

Znáte někdo podriobněji tohle auto ?

Snad kohokoliv se na něj zeptám,tak o něm nic neví.

Na nějakém fóru jsem četl,že se jich dovezlo jen velmi málo,a pokud už tu nějaký jezdil,tak to bylo třeba "dědictví" po někom z Polska.

A pak prý byla i jakási užitková verze,jenž jsem i sám osobně v Plzni viděl.
Prílohy
polonez_05.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Máj 2007, 22:40

Poláků s těmito vehykly k nám ještě jezdí... Jsou to šílené křápy, začalo se to dělat asi před třiceti lety a je to prakticky starý fiat 125p s jinou kastlí, nic zajímavého.

Ty užitkové verze se jmenovali US TRUCK FSO nebo tak nějak divně a dovážely se k nám až v 90. letech.

V roce 1978 to testoval i Svět motorů: http://mototechna.wz.cz/polonez1.htm :)

Tomek

Príspevok od užívateľa Tomek » 06 Máj 2007, 22:47

a co tohle?

members.lycos.co.uk/fsopolonez/fso/fso.htm

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 06 Máj 2007, 23:12

Luboš napísal:Poláků s těmito vehykly k nám ještě jezdí... Jsou to šílené křápy, začalo se to dělat asi před třiceti lety a je to prakticky starý fiat 125p s jinou kastlí, nic zajímavého.

Ty užitkové verze se jmenovali US TRUCK FSO nebo tak nějak divně a dovážely se k nám až v 90. letech.

V roce 1978 to testoval i Svět motorů: http://mototechna.wz.cz/polonez1.htm :)
Kolko takých Polonezov si jazdil, či vlastnil?Uvedomuješ si vôbec , čo sem píšeš?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Máj 2007, 23:27

Romane, takový krám bych nechtěl ani zadarmo... Zlatá tatra! :D

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 07 Máj 2007, 00:44

Roman Maďar napísal:...Uvedomuješ si vôbec , čo sem píšeš?
No, zajímalo by mě, jak dalece se výsledný Polonez liší od nápadně podobné studie "bezpečného" FIATu (s "americkými" mohutnými a předsunutými nárazníky), která byla na světových autosalonech představena několik málo let předtím, než se v Polsku začal vyrábět první sériový Polonez...

Ač se o úzké spolupráci s Fiatem mnoho nemluvilo, oboustranné intenzivní styky trvaly po celou dobu a např. oblíbené a v Polsku vyráběné "maluchy" 126p prodával i FIAT italský nejen ve standardních verzích...
Prílohy
126p.jpg

Užívateľov profilový obrázok
DavidHodan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Plzeň
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DavidHodan » 07 Máj 2007, 15:30

A dá se to u nás ještě vůbec "sehnat" ?

A má tu nějaký vůbec české značky ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Máj 2007, 21:09

Davide, tady máš z Annonce dva ty užitkové a pár Polonezů na českých značkách jsem už také viděl, tak snad ještě jedzí, ale kdyby ne, tak bych se ani nedivil... :wink:

Královehradecký - Hradec Králové 16.4. schránka
100% 1101.1 Dodávky a mikrobusy - nabídka
Daewoo FSO Truck 1.9 D 51kW, r.v. 1998, najeto 108.505km, barva zelená, Posilovač řízení, rádio. Cena 44.900 Kč bez DPH.



Středočeský - Mladá Boleslav 4.5. schránka
100% 1101.1 Dodávky a mikrobusy - nabídka
Daewoo FSO Truck - 5místný s ložnou plochou 2x1,5m. Motor Peugeot 1.9D, r. v. 1999, najeto 135.000km. Plně funkční + velké množství náhradních dílů (zadní náprava, kola, přední brzdiče, atd.). Cena 31.000 Kč

Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 7.5.2007

Užívateľov profilový obrázok
DavidHodan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 234
Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Plzeň
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DavidHodan » 07 Máj 2007, 21:25

To Luboš : Díky ! :-D

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 08 Máj 2007, 16:49

Strýc v Przemyslu(mimochodem překrásné historické město), na východě Polska, toto auto má, ale ten je z roku 1998...v létě nás s ním vozil po okolí...docela slušná pila, hlavně se stýcem za volantem, má totiž 74 let.. :wink:

viking12

Príspevok od užívateľa viking12 » 08 Máj 2007, 18:39

Na dnešní dobu ten Polonez bude asi tragédi,ale v tý době kdy to vzniklo to nebylo špatný. Tuším ,že i v rally to mělo nějaký úspěchy.

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 08 Máj 2007, 22:08

Ano i rallye :wink:
Prílohy
polonez-stratos1.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 08 Máj 2007, 22:09

...a pila to asi byla...
Prílohy
polonez-stratos3.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Máj 2007, 01:14

ostrá verze Polonezu byla představena na zahradě Jacka i Klacka již v roce 1994, tak nevím, co tady dělají ty fotky ambulance z roku 2005????
Prílohy
polonezsingleracerGT.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Máj 2007, 01:24

Technická data FSO Polonez GT evo 7:
Ocelový rám - zelený, bez tlumičů, motor ČZ 250 (alternativně IFA 500 Kraftdurchen 8a), zadní náprava s převodovkou Mercedes Benz 190, přední náprava - řízení trabant. Pneumatiky - zadní Yokohama 13", přední Obnova Brno 12x4, sedadlo Škoda 125. 16 rychlostních stupňů + zpátečka. Maximální rychlost cca 220km/h.

Výrobce: Zawódy samochodów szybkich jak błyskawica "Zwycięstwo"
11. Lipca 3
Lódz

rok výroby 1995-2003
cena: 165 000 000 st. zl

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 09 Máj 2007, 06:06

Edo, na čem jedeš? :D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 09 Máj 2007, 06:07

Je 6:07 a píše 5:07, spravte si to...

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 09 Máj 2007, 06:41

Eda napísal:Technická data FSO Polonez GT evo 7:
Ocelový rám - zelený, bez tlumičů, motor ČZ 250 (alternativně IFA 500 Kraftdurchen 8a), zadní náprava s převodovkou Mercedes Benz 190, přední náprava - řízení trabant. Pneumatiky - zadní Yokohama 13", přední Obnova Brno 12x4, sedadlo Škoda 125. 16 rychlostních stupňů + zpátečka. Maximální rychlost cca 220km/h.

Výrobce: Zawódy samochodów szybkich jak błyskawica "Zwycięstwo"
11. Lipca 3
Lódz

rok výroby 1995-2003
cena: 165 000 000 st. zl
No tá ženská je pod drogama......

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Máj 2007, 07:12

Zdicho: Hadze. Do oktobra :-)

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 09 Máj 2007, 11:45

etienne napísal:Zdicho: Hadze. Do oktobra :-)
Já ti dám do oktobra;) Já měl šok, že jsem vstal moc brzo :!:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných