Off-topic : FSO Polonez
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
Off-topic : FSO Polonez
Znáte někdo podriobněji tohle auto ?
Snad kohokoliv se na něj zeptám,tak o něm nic neví.
Na nějakém fóru jsem četl,že se jich dovezlo jen velmi málo,a pokud už tu nějaký jezdil,tak to bylo třeba "dědictví" po někom z Polska.
A pak prý byla i jakási užitková verze,jenž jsem i sám osobně v Plzni viděl.
Snad kohokoliv se na něj zeptám,tak o něm nic neví.
Na nějakém fóru jsem četl,že se jich dovezlo jen velmi málo,a pokud už tu nějaký jezdil,tak to bylo třeba "dědictví" po někom z Polska.
A pak prý byla i jakási užitková verze,jenž jsem i sám osobně v Plzni viděl.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Poláků s těmito vehykly k nám ještě jezdí... Jsou to šílené křápy, začalo se to dělat asi před třiceti lety a je to prakticky starý fiat 125p s jinou kastlí, nic zajímavého.
Ty užitkové verze se jmenovali US TRUCK FSO nebo tak nějak divně a dovážely se k nám až v 90. letech.
V roce 1978 to testoval i Svět motorů: http://mototechna.wz.cz/polonez1.htm
Ty užitkové verze se jmenovali US TRUCK FSO nebo tak nějak divně a dovážely se k nám až v 90. letech.
V roce 1978 to testoval i Svět motorů: http://mototechna.wz.cz/polonez1.htm
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kolko takých Polonezov si jazdil, či vlastnil?Uvedomuješ si vôbec , čo sem píšeš?Luboš napísal:Poláků s těmito vehykly k nám ještě jezdí... Jsou to šílené křápy, začalo se to dělat asi před třiceti lety a je to prakticky starý fiat 125p s jinou kastlí, nic zajímavého.
Ty užitkové verze se jmenovali US TRUCK FSO nebo tak nějak divně a dovážely se k nám až v 90. letech.
V roce 1978 to testoval i Svět motorů: http://mototechna.wz.cz/polonez1.htm
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
No, zajímalo by mě, jak dalece se výsledný Polonez liší od nápadně podobné studie "bezpečného" FIATu (s "americkými" mohutnými a předsunutými nárazníky), která byla na světových autosalonech představena několik málo let předtím, než se v Polsku začal vyrábět první sériový Polonez...Roman Maďar napísal:...Uvedomuješ si vôbec , čo sem píšeš?
Ač se o úzké spolupráci s Fiatem mnoho nemluvilo, oboustranné intenzivní styky trvaly po celou dobu a např. oblíbené a v Polsku vyráběné "maluchy" 126p prodával i FIAT italský nejen ve standardních verzích...
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Davide, tady máš z Annonce dva ty užitkové a pár Polonezů na českých značkách jsem už také viděl, tak snad ještě jedzí, ale kdyby ne, tak bych se ani nedivil...
Královehradecký - Hradec Králové 16.4. schránka
100% 1101.1 Dodávky a mikrobusy - nabídka
Daewoo FSO Truck 1.9 D 51kW, r.v. 1998, najeto 108.505km, barva zelená, Posilovač řízení, rádio. Cena 44.900 Kč bez DPH.
Středočeský - Mladá Boleslav 4.5. schránka
100% 1101.1 Dodávky a mikrobusy - nabídka
Daewoo FSO Truck - 5místný s ložnou plochou 2x1,5m. Motor Peugeot 1.9D, r. v. 1999, najeto 135.000km. Plně funkční + velké množství náhradních dílů (zadní náprava, kola, přední brzdiče, atd.). Cena 31.000 Kč
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 7.5.2007
Královehradecký - Hradec Králové 16.4. schránka
100% 1101.1 Dodávky a mikrobusy - nabídka
Daewoo FSO Truck 1.9 D 51kW, r.v. 1998, najeto 108.505km, barva zelená, Posilovač řízení, rádio. Cena 44.900 Kč bez DPH.
Středočeský - Mladá Boleslav 4.5. schránka
100% 1101.1 Dodávky a mikrobusy - nabídka
Daewoo FSO Truck - 5místný s ložnou plochou 2x1,5m. Motor Peugeot 1.9D, r. v. 1999, najeto 135.000km. Plně funkční + velké množství náhradních dílů (zadní náprava, kola, přední brzdiče, atd.). Cena 31.000 Kč
Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 7.5.2007
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Technická data FSO Polonez GT evo 7:
Ocelový rám - zelený, bez tlumičů, motor ČZ 250 (alternativně IFA 500 Kraftdurchen 8a), zadní náprava s převodovkou Mercedes Benz 190, přední náprava - řízení trabant. Pneumatiky - zadní Yokohama 13", přední Obnova Brno 12x4, sedadlo Škoda 125. 16 rychlostních stupňů + zpátečka. Maximální rychlost cca 220km/h.
Výrobce: Zawódy samochodów szybkich jak błyskawica "Zwycięstwo"
11. Lipca 3
Lódz
rok výroby 1995-2003
cena: 165 000 000 st. zl
Ocelový rám - zelený, bez tlumičů, motor ČZ 250 (alternativně IFA 500 Kraftdurchen 8a), zadní náprava s převodovkou Mercedes Benz 190, přední náprava - řízení trabant. Pneumatiky - zadní Yokohama 13", přední Obnova Brno 12x4, sedadlo Škoda 125. 16 rychlostních stupňů + zpátečka. Maximální rychlost cca 220km/h.
Výrobce: Zawódy samochodów szybkich jak błyskawica "Zwycięstwo"
11. Lipca 3
Lódz
rok výroby 1995-2003
cena: 165 000 000 st. zl
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
No tá ženská je pod drogama......Eda napísal:Technická data FSO Polonez GT evo 7:
Ocelový rám - zelený, bez tlumičů, motor ČZ 250 (alternativně IFA 500 Kraftdurchen 8a), zadní náprava s převodovkou Mercedes Benz 190, přední náprava - řízení trabant. Pneumatiky - zadní Yokohama 13", přední Obnova Brno 12x4, sedadlo Škoda 125. 16 rychlostních stupňů + zpátečka. Maximální rychlost cca 220km/h.
Výrobce: Zawódy samochodów szybkich jak błyskawica "Zwycięstwo"
11. Lipca 3
Lódz
rok výroby 1995-2003
cena: 165 000 000 st. zl
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných