613 vs. superb

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 07 Aug 2007, 14:56

Tak ti nevím, brachu. Prohnít to ano, ale praskat? Snad ne blatníky, ale podběhy nebo podlaha.
V poslední době jsem odhalil akorát jednu čerstvou prasklinu rámu na Warťasovi a u té vím sakra dobře, po čem všem se tam objevila 8) . Prasklou T613 nepamatuju nikde, nemluvíme-li o tom cínování na vršku D-sloupku.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 07 Aug 2007, 20:39

V tom inkrikinovaném místě praská i plech, nejen lak a tmel. Je to těžce poddimenzované a to tím, jak si krásně "konstruktér" vyhrál s tou aerodynamikou, jak zmiňoval Eda. Co se týká praskání skeletu T613 v oblasti spodního konce předních podběhů, tak to má Mojžo pravdu, to je legendární problém, trpí jím nejvíce 613-4 a dále (kvalita plechu?). Akorát to dlouho není vidět, protože skelet prasdkne, ale plastizol spoj kryjící tuto skutečnost ještě dlouho poté úspěšně maskuje.

Jinak Miloši pěkná fota (až na tu demonstraci ega tím majákem :wink:), akorát mě zarazilo, nemáš nějaký vývojový mezityp? Já už jsem tedy delší dobu s některým z téhle řady krámů nejel, ale matně si pamatuji, že boční okna v předních dveřích šla tahovat až na hranu sametek, podobně jako se to vylepšilo na Favoritu, když prodělal facelift na model Felicia.....
Prílohy
700_Apost_s_korozí.jpg
osvědčené místo, i s hnilobou...
700_backD_prasklina.jpg
například....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Aug 2007, 20:39

Prasklinu na původní karosérii T613 také nepamatuju, opravdu ne, jen na modelech 95,96,97...

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 07 Aug 2007, 21:08

Mojžo napísal:Lokálne praskanie karosérie predsa nie je nič čo by bolo niečo hrozné a pekelné a Tatra 613 je proti tomu šrot.

Keď sme opravovali karosériu Lancia Delta Integrale, čudovali by ste sa, na koľkých miestach bola doslova prasknutá. A že sme sa tiež čudovali.

Tatra 613 praská ešte v predných blatníkoch, zhruba už jak vychádza z karosérie rameno. Tam veľmi často vidím prasklinu
Áno, skutočne, praskanie karosérie u "reprezentačnej limuzíny a vlajkovej lode automobilového priemyslu" nie je nič hrozné...

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 08 Aug 2007, 06:57

Radek, tu zase ukázal tú nadpozemskú krásu odhalenú.... ja mám(malsom) tiež na štvorke prasklinu tak ako ukazuje obr 700_backD_prasklina.jpg.......V tom inkrikinovaném místě u predného okna to mám cínované, a nie tmelené.......

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 08 Aug 2007, 23:03

To Radek: Jestli se jedná o mezityp nevím, ale auto bylo předáno prvnímu majiteli 20. září 1997.
Tatra a angličák z Modeny.. :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Aug 2007, 23:14

Vypadají, jako by pocházely ze stejného období, že? :D

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 09 Aug 2007, 00:44

Myslíš tu Pandu, Lubo?

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Aug 2007, 01:02

Měl jsem prasklý sloupek na všech třech šestotrinactkoch které jsem kdy vlastnil, stejně tak horní hrany bočnic dveří, stejně tak jako dole na konci podběhu u lapače. Tak jaképak haló?

jen pro úplnost:

T6134KAT - konec 1992
Mobicom - 6/1991 karoserie
Electronic - konec 1993

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných