š100 V8
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
pretoze je to prebrate zo specialov... tym ze pilot sedi v anatomickej sedacke, ktora je nizsie usadena kvoli tazisku i tvaru, a automobil je zbaveny vsetkeho prebytocneho cize i slnecnych cloniek tak preto je aplikovany takyto pas... fia predpis hovori i o presnych rozmeroch... povacsinou to bolo kombinovane i s ciernou matnou prednou i zadnou kapotou kvoli odrazom slnka...
Na jednom srazu jsem viděl VW brouk s motorem T-603 (nebo T-805).
Kdysi před lety jsem chtěl dát motor T-613 do zadní části Trabanta Combi. Chtěl jsem mu nechat i ten původní motor a ten T-613 (schovaný v bedně v zavazadlovém prostoru) používat jen při předjíždění ,,lepších aut,,. Nakonec jsem z toho ale vyrostl
Kdysi před lety jsem chtěl dát motor T-613 do zadní části Trabanta Combi. Chtěl jsem mu nechat i ten původní motor a ten T-613 (schovaný v bedně v zavazadlovém prostoru) používat jen při předjíždění ,,lepších aut,,. Nakonec jsem z toho ale vyrostl
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Se zájmen jsem si přečetl ten článek a v posledním odstavci se píše:Luboš napísal:A píše se tam, co s tím hodlá majitel dále zamýšlet?
"...Crazy machine je jednou z nejporozuhodnějších variací na téma starších škodovek a věřte, nebo ne, momentálně je tenhle vskutku šílený stroj na prodej..."
Jinak uvádějí, že motor, kompletní zadní náprava včetně brzd, celá zadní části podlahy karosérie a přístroje v palubovce (te je z 110R) jsou z T613, zrychlení 0-100 za 7,5 sec. a maximální rychlost asi 210 km/h (nedivím se, že nikdo neměl odvahu to vyzkoušet). Vůz vznikl již loni a objel tehdy několik srazů, letos prodělal jen retuning karosérie ze čtyřdveřové na dvoudveřovou a všude prý budí budí pozornost...
Možná se bude některému z majitelů T613 hodit na náhradní díly...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných