T 613 kabriolet
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Ježkovy voči nechte toho československého pošťuchováni Já jsem taky kovaný čechoslovak jako Michal Olejko,dokonce mám víc rodinných příslušníků v košicích.Vždiť je to takový federatívní portal,tak proč řešit jak kdo píše Ještě k tomu Káčku:od pracovníku tatramusea v kopřivnici jsem se dozvěděl že vystavené Káčko je V.Č. 0001 a motor 41815.Auto bylo v běžném provozu,takže najeté kilometry jsou na místě.Pan ing.Králik,který byl při výrobě 613K šéfkonstruktérem potvrdil že všechna Káčka byla vybavena automatickou převodovkou a Tatra v praze v žádnem případě není jeden z těchto 5ti vozů! Tímto chci poděkovat p.Rossenkranzovy a p.Zátopkovy za poskytnuté info
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
PETR 613 - aj ja som dostal identické údaje o tom K-čku z Kopřivnice a rovnako ako Luboš si myslím, že to číslo motora niekto nesprávne opísal. Nakoľko sa hovorí, že je to prvý prototyp K, tak som očakával, že bude mať číslo karosérie 0001, to je OK, ale ten motor nesedí.
Očakával by som číslo motora tak okolo 06650...
Derrick - ja s tým vôbec nemám problémy, či niekto píše slovensky, alebo česky. Ale vlaste jeden problém tu mám - nepoznám kod na u s krúžkom, takže sa tomu radšej vyhýbam. Ale ak by mi ho niekto prezradil, tak prečo občas aj nie? Niekedy píšem dokonca aj inými jazykmi, ak to okolnosti vyžadujú....
Očakával by som číslo motora tak okolo 06650...
Derrick - ja s tým vôbec nemám problémy, či niekto píše slovensky, alebo česky. Ale vlaste jeden problém tu mám - nepoznám kod na u s krúžkom, takže sa tomu radšej vyhýbam. Ale ak by mi ho niekto prezradil, tak prečo občas aj nie? Niekedy píšem dokonca aj inými jazykmi, ak to okolnosti vyžadujú....
- Jirka Pollak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 16 Dec 2005, 12:40
- Kontaktovať užívateľa:
tohle "vysvetleni" jsem nasel na tatrawebu
The owner had explained to me that for his purpose of driving
tourists through Prague the original removable hard top was not practical and
that was the reason why he had to develop / install a soft top.
I agree, with the top on the car does not look well, but, if it
rains, who has got the time to look !?
He told me also that the original vehicle had an automatic
transmission which was great in a motorcycle led parade, but which could not
handle a city stop-and-go traffic and he had to install a manual gear box.
tourists through Prague the original removable hard top was not practical and
that was the reason why he had to develop / install a soft top.
I agree, with the top on the car does not look well, but, if it
rains, who has got the time to look !?
He told me also that the original vehicle had an automatic
transmission which was great in a motorcycle led parade, but which could not
handle a city stop-and-go traffic and he had to install a manual gear box.
Ano, typická odpověď někoho, kdo vůbec neví o čem automatické převodovky jsou a tak se vymlouvá, že jim škodí stop-and-go městský provoz, ačkoli to vůbec není pravda. Kdepak, holt kolotočáři jak z čítanky..... Jirko když už s ním hraješ tuhle hru, prostě se ho zeptej, jestli bude tak ochotný a prozradí Ti výrobní číslo, bude jasno hned....
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Hoši, vy tomu podnikateli křivdíte s "legendou", přece jasně píše, že auto bylo vyrobeno JAKO těch pět unikátů T613K. Já tomu rozumím tak, že když se flexa zakusovala do Speciááála, měl před sebou fotky ze SM z reportáže o výrobě káček. Tak jaká hned lež???
A ještě prosím o upřesnění těch hardtopů a softtopů, kterými tady hýříte. Myslel jsem, že 613K byl landaulet a toto na fotkách tak vypadá taky. (V obou případech látková střecha)
A ještě prosím o upřesnění těch hardtopů a softtopů, kterými tady hýříte. Myslel jsem, že 613K byl landaulet a toto na fotkách tak vypadá taky. (V obou případech látková střecha)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných