Já chci autodráhu
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Znáte tuto stránku?
http://www.autopasion18.com/HISTORIA-TATRA.htm
Zaujala mne tam tato fotka T603 X 2 tu jsem viděl poprvé
a pak na té stránce dole vlevo vedle Eccory V8 sport jim ten stříbrný roadster trošku zabloudil
http://www.autopasion18.com/HISTORIA-TATRA.htm
Zaujala mne tam tato fotka T603 X 2 tu jsem viděl poprvé
a pak na té stránce dole vlevo vedle Eccory V8 sport jim ten stříbrný roadster trošku zabloudil
Šmarjá, a moje zlatá bublina je tam jako reprezentant čtverek z roku 1993.
Ta 603-X2 je jen maketa v měřítku 1:1. Je to jedna z variant modernizace šestsettrojky v podání bratislavské konstrukční kanceláře. Tehdy na modernizaci šestsettrojky pracovaly všechny tři tatrovácké konstrukce - kopřivnická, pražská (výsledkem byl funkční vzorek 603A) a bratislavská. Tam existovalo pět variant řešení karoserie, označených X1 - X5. Byly vyrobeny jako makety v měřítku 1:1 a posuzovány na denním světle, aby bylo dobře poznat, jak bude design skutečného auta působit. Zvítězilo řešení Ing. Mičíka označené X5, které se pak postavilo jako funkční vzorek. To je známá modrá 603X z muzea. Doufám, že jsem něco nepopletl a nezavdal příčinu k nějaké legendě.
Ta 603-X2 je jen maketa v měřítku 1:1. Je to jedna z variant modernizace šestsettrojky v podání bratislavské konstrukční kanceláře. Tehdy na modernizaci šestsettrojky pracovaly všechny tři tatrovácké konstrukce - kopřivnická, pražská (výsledkem byl funkční vzorek 603A) a bratislavská. Tam existovalo pět variant řešení karoserie, označených X1 - X5. Byly vyrobeny jako makety v měřítku 1:1 a posuzovány na denním světle, aby bylo dobře poznat, jak bude design skutečného auta působit. Zvítězilo řešení Ing. Mičíka označené X5, které se pak postavilo jako funkční vzorek. To je známá modrá 603X z muzea. Doufám, že jsem něco nepopletl a nezavdal příčinu k nějaké legendě.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
nepoplietol, presne tak to bolo..Ambiciózní tajemníček napísal:Šmarjá, a moje zlatá bublina je tam jako reprezentant čtverek z roku 1993.
Ta 603-X2 je jen maketa v měřítku 1:1. Je to jedna z variant modernizace šestsettrojky v podání bratislavské konstrukční kanceláře. Tehdy na modernizaci šestsettrojky pracovaly všechny tři tatrovácké konstrukce - kopřivnická, pražská (výsledkem byl funkční vzorek 603A) a bratislavská. Tam existovalo pět variant řešení karoserie, označených X1 - X5. Byly vyrobeny jako makety v měřítku 1:1 a posuzovány na denním světle, aby bylo dobře poznat, jak bude design skutečného auta působit. Zvítězilo řešení Ing. Mičíka označené X5, které se pak postavilo jako funkční vzorek. To je známá modrá 603X z muzea. Doufám, že jsem něco nepopletl a nezavdal příčinu k nějaké legendě.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných