Haáádanka

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Okt 2006, 13:07

S tou automatikou v T613 to nie je veľmi slávne zvezenie - auto je konštruované hlavne na malé rýchlosti a počas jazdy ten motor dosť "točí". Ja by som už dávno preradil, až sa tej automatike uráči. Zvlášť je to počuť, keď je zložená strecha - ventilátor hvízda poza uši... No a je to 3-stopňová prevodovka, kde prevod na 3° zodpovedá zhruba trojke u krátkych prevodov, takže aj maximálka je nízka. Pre bežné jazdenie by bol preto lepší stály prevod 3,15 - čo by to ale robilo s meničom a teplotou oleja, by bolo treba vyskúšať.

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 27 Okt 2006, 10:53

Jedna lehká hádanka na víkend (spíše jen zajímavost): Jaká důležitá součástka vytvořená původně pro jeden kopřivnický výrobek (který a jaký typ) je zamontovaná ve vyobrazeném vozidlu (mimo soutěž: jaké vozidlo je vyobrazeno?)
Prílohy
hadanka.jpg
hadanka.jpg (224.87 KiB) 8158 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 27 Okt 2006, 10:59

Sedadla T613

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 27 Okt 2006, 16:51

To auto je čajka??

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 27 Okt 2006, 19:49

To vypadá na niečo anglické, nie?

neregistrovany_603

Príspevok od užívateľa neregistrovany_603 » 27 Okt 2006, 20:13

nejaky taunus???

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

.

Príspevok od užívateľa carlos » 27 Okt 2006, 22:57

GAZ 24 :?:

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 28 Okt 2006, 00:26

nevím co je to za auto ale v pozadí je něco červeného, co mi až na tvar okna zadních dveří připomíná 1000MB. Nebylů by snímek ne větším rozlišení?

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 01:41

sedadla 613 a dobově rudá barva, auto tipuju zil 115 :lol:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 01:49

nebo mercedes křídlák ,čajka, .........volha težko,jinak nevim

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 01:53

Ford Cortina :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 28 Okt 2006, 12:09

To Vlaček: to červené v pozadí je Škodavka, dokonca aj tisicka ale typ MBX, teda kupátko. :D
Prílohy
Škada 1000 MBX.jpg

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 18:44

prozrad co je to za vůz............

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Okt 2006, 18:45

:?: :?: :?:

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 30 Okt 2006, 22:26

vasa26 napísal:prozrad co je to za vůz............
To je ale netrpělivosti...
Sedadla z T613 poznal asi každý, ve světě známé a kdysi hojně oblíbené auto i přes nápovědu (na středovém tunelu vozu nenápadně leží jeho uživatelská příručka, název a typ vozu je až příliš dobře zřetelný...) skutečně nikdo?
Jinak tento konkrétní "francouzský Mercedes" (tedy vůz Peugeot 404, provedení sedan) z roku 1968 lze vidět v expozici vratislavického Automuzea (blíže a více dalších zajímavostí na http://www.automuzeum.cz ) a jeho dlouholeté původní umístění prý bylo v garážích S. Hussaina (údajně společně s jediným československým vozidlem - T613. Zdá se, že minimálně její sedadla byla řidiči oblíbena...).

Z ostatních exponátů mě zaujal bývalý Buick Jana Wericha a nejen nebjasněným původem zajímavý prototyp(?) Škody 1200 Sedan - Tudor -Coupé?! (zájemci o záhady nepřehlédněte samostatný článek o ní na http://www.automuzeum.cz )
Prílohy
Sedan.jpg
Sedan.jpg (124.44 KiB) 7972 zobrazení
Buick.jpg
Buick.jpg (118.22 KiB) 7971 zobrazení
hádanka-exterier.jpg
hádanka-exterier.jpg (119.89 KiB) 7972 zobrazení
hádanka-interier.jpg
hádanka-interier.jpg (214.56 KiB) 7974 zobrazení

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 30 Okt 2006, 22:59

noo tak to jsem vůbec nečekal...... :shock: :shock: :shock: to čučim :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 31 Okt 2006, 13:50

Husain sa vozil na Peugeote a na Tatre a Werich mal Buick? To sú my novinky. :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 31 Okt 2006, 14:00

Ten "nejen nebjasněným původem zajímavý prototyp(?) Škody 1200 Sedan - Tudor -Coupé?! " mi pripadá tak, že so Škodovkou má spoločné akurát iba nejaké karosárske prvky v prednej časti. Keď ho vidím, akosi podvedome počujem zvuk dvojtaktného motora. Ktovie, čo to je za bastla...

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 31 Okt 2006, 15:56

ondrej napísal:... Ktovie, čo to je za bastla...
A toho dotyčného, kdy by to objasnil právě dnešní majitele vozu hledají...

Kdo nečetl ten článek, raději cituji:
"...jeví se jako dokonalá domácí stavba nějakého kutila z padesátých let. Po podrobném přeměření vozu je ale velmi zajímavé, že rozměry našeho vozu se shodují se známým prototypem roadsteru, který byl koncem čtyřicátých let postaven továrnou ŠKODA ještě na podvozku vozu Škoda 1100 Tudor. Náš vůz má ale další zvláštnost. Jeho motor byl umístěn vzadu a provedení kufru pod přední kapotou vůbec nenasvědčuje alternativě, že tak bylo uskutečněno až někdy později. Celá karoserie je dokonale posazena na osvědčený podvozek německého vojenského automobilu KdF 82, ze kterého byl použit i osvědčený vzduchem chlazený poháněcí agregát VW 1200...
...tak mimořádně dokonalé zpracování celé karoserie zase odpovídá používaným technologiím a materiálům, které se používaly na stavbu továrních prototypů značky Škoda. Může to být třeba jeden z nedokončených prototypů, které v roce 1947 automobilka Škoda nechala postavit pro výběrové řízení na malý lidový automobil, který tehdy vypsalo Československé ministrstvo průmyslu...
... bylo v minulosti rozhodně provozováno a byla mu přidělena SPZ. Proto je předpoklad, že by si na něj mohl někdo ještě upamatovat, případně i vyhrabat nějaké dobové fotgrafie, plány a pod... " (ex http://www.automuzeum.cz )

Ono i dnes se již divíme oficiálně vzniklým "bastlům" v rámci vývoje a zkoušek: Vingale T613 po určitou dobu s motorem T603, škodovka zase Mazda 323 s vývojovým motorem budoucí Š-Favorit, či Š-120 s motorem Fiat 124 vpředu atd., z nichž některé posléze v rámci odprodeje provozovali soukromé osoby jako rodinné vozítko...
Krásným příkladem je prototyp Furgonet považovaný úředníkem za 105 SP, později technikem jako kutilem popřevařovaným... ( :wink: http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... 407&t=1407 )

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 31 Okt 2006, 16:33

čadík napísal: ......Ono i dnes se již divíme oficiálně vzniklým "bastlům" v rámci vývoje a zkoušek: Vingale T613 po určitou dobu s motorem T603, škodovka zase Mazda 323 s vývojovým motorem budoucí Š-Favorit, či Š-120 s motorem Fiat 124 vpředu atd., z nichž některé posléze v rámci odprodeje provozovali soukromé osoby jako rodinné vozítko...
Krásným příkladem je prototyp Furgonet považovaný úředníkem za 105 SP, později technikem jako kutilem popřevařovaným...
Mnohé amatérske prerábky áut z tej doby boli vykonané na vysokej remeselnej úrovni. Skoro vždy sa jednalo o montáž karosérie vtedy moderného vozidla, alebo jej napodobeniny, na nejaký starší podvozok.
Nevidím však dôvod, aby Škodovka namontovala akúsi karosériu na neperspektívny a už nevyrábaný podvozok vozidla inej značky. Na súkromného majiteľa mi to však pasuje veľmi dobre.
U tých horecitovaných prípadov sa však jednalo vždy o prípad skúšky nejakého továrenského kompletu za nejakých provizórnych podmienok (skúška karosérie a podvozku, alebo skúška hnacieho agregátu). To, že nejaký úradník nepoznal Š105 SP, ktorá mala oficiálne vydaný technický preukaz pre toto vozidlo, svedčí len o jeho nepozornosti, ak už nie nekompetentnosti.

Nemôžem ani súghlasiť, že tento "Sedan" je rozmerovo totožný s prototypom roadsteru, aj keď fotografia môže klamať, vozidlo sa mi zdá celkovo menšie - nižšie, aj užšie.

Z horeuvedených dôvodov sa mi ako najpravdepodobnejšia preto zdá teória amatérskej (teda nie továrenským vývojom organizovanej) prestavby.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných