Fotografie z opravy mojej T613-S

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Fotografie z opravy mojej T613-S

Príspevok od užívateľa etienne » 03 Sep 2006, 14:42

Dnes som na moj web http://etienne.tatraportal.sk pridal fotografie z opravy mojej T613-S. Daju sa najst pod T613-S a potom FOTOGRAFIE.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 03 Sep 2006, 19:53

Pekné,.... už aby som mal aj ja miesto kde to rozoberem a potom to možno zložím.......nie že by som chcel dotoho moc kecat :wink: ... ale aj tak dúfam že tú prednú kapotu dopasujete trošku lepšie :wink: .... a to si tam dal takú špinavú prevodovku? :wink: ....

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 03 Sep 2006, 19:57

Noooo... prevodovku sme pred tym ako tam isla samozrejme vycistili ale musim sa priznat ze podla mna je to relativne jedno - verim tomu ze ked ju vyberiem nabuduce bude rovnako spinava :-)

Kapota sa este dopasuje a aj nanovo nalakuje. Buduci rok - to by som rad robil aj moju M95 :-)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 04 Sep 2006, 06:28

:D ... máš to pekné... už aby som ju videl aj naživo...(bojnice som nestíhal)

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 04 Sep 2006, 23:40

Ta plechařina to byla pekelná práce...výsledek je perfektní :wink:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 05 Sep 2006, 07:35

No na to ze to je rok 1989 som bol aj ja velmi prekvapeny...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 05 Sep 2006, 16:49

etienne napísal:No na to ze to je rok 1989 som bol aj ja velmi prekvapeny...
čo si bol prekvapený - v akom zlom, alebo v akom dobrom stave to bolo voči tvojim predstavám?

Inak auto sa myslím naozaj podarilo a je pekné.

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 05 Sep 2006, 17:32

zřejmě že "kolem revoluční" vozy byly odfláklé na konzervaci,byly dříve zkorodované.proto nejspíš :lol:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 05 Sep 2006, 20:48

No... najskor preto, lebo z vonka nevyzerala povodne az tak velmi skorodovane ako nakoniec bola :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 05 Sep 2006, 21:10

Ale to přece každá tatra, ne? Navíc korozi je potřeba hledat i zevnitř... :D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 05 Sep 2006, 21:25

Ano, jasne ved to mi je uplne jasne :-) Len som to jednoducho necakal lebo o vyzeralo ako "zdrave" auto :-(

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 05 Sep 2006, 22:52

Aj moja vyzerala na prvy pohlad super, len havaria na predok a aj to ze tieklo dnuka cez okna sa podpisalo na stave podlahy a dna kufra ... ale co sa tyka naprav je v lepsom stave ako o sedem rokov mladsie Mi.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 05 Sep 2006, 23:24

Ta bílá barva je klasická základovka nebo "něco lepšího"?

Jaká je povrchová úprava brzdových třmenů?

Ví někdo, proč jsou u Speciála jinak uchyceny brzdové hadice na přední nápravě?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Sep 2006, 23:55

Menší namáhání v oblasti jejich zalisování koncovkami, což ve spojení s jejich opletem proti "úrazu" mělo zvýšit bezpečnost brzdového systému. Hadice jsou zde uloženy s méně ohyby než u klasiky - NEspeciálů, kde časem dostanou pevný tvar "U" kompenzátoru...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných