"Hungaroring" a vergle tomu podobné
"Hungaroring" a vergle tomu podobné
Pánové přicházím s menší prosbičkou, má -li někdo , nějaké pěkné dobové fota T623 a těch safety carů, informace, tech. údaje , historky, a podobně ať sem přilepí...
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
v sekci video je kraticke video, jak na Hungaroringu sestreli T623 jednoho z jezdcu F1
jj, Richarde taky mám ten pocit , že to co dělala fabriky bylo na podvozku 613-2, mam prospekt tam to tak je. Ale na druhou stranu, co pak bylo vidno litat po Hungaroringu bylo 613-3 ruzně dobastlovaný tak se to jeví aspo mě, otázkou je jak moc fabricky dobastlovaný, třeba maximum odlišností je na safety caru pana K......, ale je fabrický.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
neviem o tom, že by T623 musela byť chrómka, bola to jednoducho prestavba nejakej staršej T613 - sprvu to boli naozaj chrómky - a aj spôsob prestavby bol prispôsobený pre konkrétny účel, nerobil sa podľa nejakej presnej šablóny, jednotlivé vozy sa budú líšiť,
nechce sa mi veriť, že toto by boli všetko prerobené chrómky..
nechce sa mi veriť, že toto by boli všetko prerobené chrómky..
nevim jestli ti to bude stacit, ale na svem webu mam asi 6 fotek...
jen ted aek4470.finalnet.cz nejede. jeste ze Havrla ma zalohu...
http://www.lhotkanet.cz/mirror/aek4470. ... age_01.htm
jen ted aek4470.finalnet.cz nejede. jeste ze Havrla ma zalohu...
http://www.lhotkanet.cz/mirror/aek4470. ... age_01.htm
Fajn, jasně, že vzniklo mnoho zásahových vozů z T613-3, však i T613-S se takto přestavovaly. Spíš jsem chtěl otevřít debatu o tom, čemu všemu se dá říkat T623. Původně se jako T623 označovaly zásahové vozy, které přestavěl z chromek Narex. Jestli pak také přestavěl nějakou T613-3 a označil ji jako T623, to vážně nevím. Ale možná ano. Na fotce, kterou přidal Ondrej, má zrovna ta první trojka na masce nápis "623". Ale nápis se dá nalepit i na trabanta.
Tak tedy, co je a co není T623? Je každá zásahová šestsettřináctka T623? Nebo jsou T623 jen chromky upravené Narexem? Nebo přímo v Tatře? Pozná se to nějak v technickém průkaze? Nebo je T623 jen zajímavé vymyšlené číslo? Napadla by mne řada takových otázek, ale uvidíme, jestli bude zájem hledat odpovědi. Nebo je to nejasné pouze mně?
Tak tedy, co je a co není T623? Je každá zásahová šestsettřináctka T623? Nebo jsou T623 jen chromky upravené Narexem? Nebo přímo v Tatře? Pozná se to nějak v technickém průkaze? Nebo je T623 jen zajímavé vymyšlené číslo? Napadla by mne řada takových otázek, ale uvidíme, jestli bude zájem hledat odpovědi. Nebo je to nejasné pouze mně?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
AT - sme najmenej dvaja, ktorí uvažujú podobne,
Tatra kedysi vydala prospekt o T623, prerobenej z chrómky. Ja si myslím - ako som už aj naznačil - že T623 sa medzi sebou môžu dosť líšiť. Či však model T623 (vlastne užitková verzia T613) bola aj nejako zadefinovaná, otypovaná a schválená, alebo ide len o akési "bojové" pomenovanie, neviem.
Pôvodne som si myslel, že rozpoznávacím znakom T623 (nutná, nie postačujúca podmienka) bol upravený motor na vyšší výkon a aj objem. Dnes si ale myslím, že väčšina T623 mala úplne sériové motory a vozy sa od sériových odlišovali hlavne úpravami podvozku a vybavenia spolu s odľahčením.
Čo na to ostatní znalci, napr. Luboš?
Tatra kedysi vydala prospekt o T623, prerobenej z chrómky. Ja si myslím - ako som už aj naznačil - že T623 sa medzi sebou môžu dosť líšiť. Či však model T623 (vlastne užitková verzia T613) bola aj nejako zadefinovaná, otypovaná a schválená, alebo ide len o akési "bojové" pomenovanie, neviem.
Pôvodne som si myslel, že rozpoznávacím znakom T623 (nutná, nie postačujúca podmienka) bol upravený motor na vyšší výkon a aj objem. Dnes si ale myslím, že väčšina T623 mala úplne sériové motory a vozy sa od sériových odlišovali hlavne úpravami podvozku a vybavenia spolu s odľahčením.
Čo na to ostatní znalci, napr. Luboš?
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Tak tak, nech sa znalci vyjadria, aj mna to zaujima
Co som zistil na Hungaroringu ja, bolo to ze tam mali aj 623 aj 624. Kym T623 boli vyuzivane ako RZP/hasicske vozy a boli to vlastne uzitkove 613/2-3, T624 mali vacsie motory, upraveny podvozok, a pouzivali sa ako safety car.
Vela ludi si mysli ze tam tie auta mali po cely rok, co je omyl. Auta si pred F1 vikendom dovliekol Narex a po vikende ich zase odviezol.
Co som zistil na Hungaroringu ja, bolo to ze tam mali aj 623 aj 624. Kym T623 boli vyuzivane ako RZP/hasicske vozy a boli to vlastne uzitkove 613/2-3, T624 mali vacsie motory, upraveny podvozok, a pouzivali sa ako safety car.
Vela ludi si mysli ze tam tie auta mali po cely rok, co je omyl. Auta si pred F1 vikendom dovliekol Narex a po vikende ich zase odviezol.
No to je domotané pěkně - já žiju celý život v domnění, že T624 je sanitka - tedy má upravenou karoserii tak, že je zvýšená střecha, páté dveře nad motorem atd.Stevo napísal:Co som zistil na Hungaroringu ja, bolo to ze tam mali aj 623 aj 624. Kym T623 boli vyuzivane ako RZP/hasicske vozy a boli to vlastne uzitkove 613/2-3, T624 mali vacsie motory, upraveny podvozok, a pouzivali sa ako safety car.
tak jedna díky za příspěvky a pak co se týká těch rozpoznávacích znaků, sem mel jednu a ta mela v techničáku označení T623, byla to z chromky přestavěná trojka, a pak další, 613-2 přesně taková jake sou tady na foto a ta má v techničáku T613-2 RTP. tak se v tom jeden vyznej, také sem viděl motor s výr. číslem 623,co se týká těch agregátů tak na sto pro, 3,8 nebyl ve všech strojích, používal se motor E1. To stejné platí o trubkovém rámu, taky nebyl ve všech, přikláním se k názoru, že každý vůz se stavěl individuálně, nějaká šablona neexistovala, co kus to jiné konečné využití podle toho take různé typy výbav,bezpeč. rámů sport.sedaček, nebo standartních sedáků apod . Zaujal mne obrázek pohlednice narex.jpg od Michael, bych řekl že ty budou uplně ty první, jednak kvůli bojovému zabarvení, které je odlišné od toho co se pak vyskytuje a taky díky přítomnosti prvního čssr záchranaře té Alfy...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných