Generálka Mi
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
RadeK: čo može byt na tom SV lahšie oproti štandradu? 175/6*8=234kg, na jedenu válecovú jednotku 30kg, ak odlahčli len pohyblivé časti vo válcovej jednotke tak to moc pod kilo na jednu válcovú jednotku nemože byt...vážili ste niekto motor? škoda že ma to v září nenapadlo...mne to stále na dvojnásobok hmotnosti V8 navychádza...nieje niekde chyba?
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Ne, hlavu jsem nesnižoval. Já tady opravdu nerad rozvádím offtopic, ale když se ptáte, tak promiň Edo:). LS písty jsou oproti L vypouklé. L jsou rovné neboli mírně vyduté. Proto by se měla také použít LS hlava, kvůli tvaru spalovacího prostoru. Zlé jazyky tvrdí, že nemusí, že se píst s hlavou L nepotká. Já jsem to nechtěl riskovat, tak jsem poloprofesionálně upravil tvar spalovacího prostoru
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných