Dobové foto
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
AT: je to SM11.
foto napr. http://prahamhd.vhd.cz/Busfoto/SL11.htm
foto napr. http://prahamhd.vhd.cz/Busfoto/SL11.htm
DRracere, jak poznáš zleva, jestli je to ŠM nebo ŠL? Ten na obrázku s kolosem by ŠL nemohl být? Pro mne je to zatím s jistou pravděpodobností ŠM11, protože to vypadá jako vůz dopravního podniku, ale i dopravní podniky měly ŠL.
Chapmane, design ŠM/ŠL/ŠD11 je zajímavý a krásný, to mi nevymluvíš. Naproti tomu minimalistní design T-813, kde je vše podřízeno funkci a technologii emoce vzbuzuje prakticky jen tím, že to má hodně koleček a kilogramů (tj. hlavně u těch, co mají, jak se říká, malý ...). Ale zaujal mne ten 3D model kolosa z LEGa. To dělal kdo? Zdá se mi, že by to mělo jít postavit. Nebo už to někdo postavil?
Chapmane, design ŠM/ŠL/ŠD11 je zajímavý a krásný, to mi nevymluvíš. Naproti tomu minimalistní design T-813, kde je vše podřízeno funkci a technologii emoce vzbuzuje prakticky jen tím, že to má hodně koleček a kilogramů (tj. hlavně u těch, co mají, jak se říká, malý ...). Ale zaujal mne ten 3D model kolosa z LEGa. To dělal kdo? Zdá se mi, že by to mělo jít postavit. Nebo už to někdo postavil?
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
AT: to se snad pozna podle poctu dveri, ne ? Pokud vim, SM11 ma vpredu triclankove dvere, uprostred a vzadu ctyrclankove. SL11 pokud vim vzadu nic nemaji. SD11 lze zcela vyloucit s ohledem na typ prednich dveri vozu na fotce. Navic, prostredni dvere SM11 a SL11 jsou za druhym velkym oknem vozu od predku - na teto fotografii zakryto stenou za ridicem, cili ten shluk sedych pixelu, ktery je videt skrz treti okno na leve strane vozu budou s nejvetsi pravdepodobnosti ty posledni ctyrclankove dvere SM11.
AT: "DRracere, jak poznáš zleva, jestli je to ŠM nebo ŠL?"
DRracer: "to se snad pozna podle poctu dveri, ne ?"
Verzi RHD od ŠM11 jsem ještě neviděl...
DRracer: "cili ten shluk sedych pixelu, ktery je videt skrz treti okno na leve strane vozu budou s nejvetsi pravdepodobnosti ty posledni ctyrclankove dvere SM11."
No a jsme tam, kde jsme byli - "s největší pravděpodobností".
Ale jo, já si toho náznaku třetích dveří prostě nevšimnul.
DRracer: "to se snad pozna podle poctu dveri, ne ?"
Verzi RHD od ŠM11 jsem ještě neviděl...
DRracer: "cili ten shluk sedych pixelu, ktery je videt skrz treti okno na leve strane vozu budou s nejvetsi pravdepodobnosti ty posledni ctyrclankove dvere SM11."
No a jsme tam, kde jsme byli - "s největší pravděpodobností".
Ale jo, já si toho náznaku třetích dveří prostě nevšimnul.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Nemôžem celkom súhlasiť - mne sa napr. T813 vždy páčila aj dizajnovo. Aj keď pripustíme, že vnímanie krásy je silne subjektívne, stačí si porovnať sériové prevedenie T813 s obrázkami niektorých prvých prototypov. Je myslím jasne vidieť, že aj tu dostali dizajnéri možnosť uplatnenia sa, čo bolo rozhodne v prospech tohoto auta.Ambiciózní tajemníček napísal: .... design ŠM/ŠL/ŠD11 je zajímavý a krásný, to mi nevymluvíš. Naproti tomu minimalistní design T-813, kde je vše podřízeno funkci a technologii emoce vzbuzuje prakticky jen tím, že to má hodně koleček a kilogramů.....
No a pri vývoji autobusov Karosa radu 11 sa dizajnéri podieľali tiež celkom iste - je to ladný celok a je len škoda, že už tiež z našich ciest skoro úplne vymizol.
Nebol by to ale AT, ak by si nezarýpol - možno niekedy ajl en tak čisto zo "športu" (už by mi to aj chýbalo! ) a tak to aj beriem.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných