Čtvrtá (?) vyrobená T613
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Proč Girlingy? Už to po mně někdo chtěl, tak nějaké fotky brzdičů jak na autě, tak mimo bych měl mít na svých stránkách t613.ic.cz. Pozor, ty nové zadní nejsou úplně kompletní. Je pravděpodobné, že stejné brzdy jako jedničky do roku 1977 měly i všechny prototypy. I když jsem kdysi zaslechl něco o plných kotoučích, ale to nemám ověřeno.
Informace o desítky let starém a dávno překonaném brzdovém systému se snad ani nedají nijak zneužít. Je to běžný výrobek, všechny informace a postupy k jeho užívání, montáži a údržbě výrobce svým zákazníkům dávno veřejně poskytl. Opravdu nechápu, co jsi chtěl svým příspěvkem nazačit...?
Informace o desítky let starém a dávno překonaném brzdovém systému se snad ani nedají nijak zneužít. Je to běžný výrobek, všechny informace a postupy k jeho užívání, montáži a údržbě výrobce svým zákazníkům dávno veřejně poskytl. Opravdu nechápu, co jsi chtěl svým příspěvkem nazačit...?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
no já jich v té publikaci našel.. je to publikace k 50tému výročí Brzd z Jablonce....to je ukázka co .....podepsaná jakási reklamí firma....to je taky ten bordel co jsem o tom psal víšeRoman Maďar napísal:No ale informácie poriadne zavádzajú, hm, ,len v prvom som objavil hned dve nezrovnalosti, preboha kto to písal?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Vašku, nič v zlom, ale T613 je posledným vyrobeným osobným autom, po nej nasledovala T700, alebo tiež 613-ky mali kotúčové brzdy v prdu s vnutorným chladením, hm a v zadu snád nie?To musel písať zedník-murár/ nič proti stavbárom/, ani proti tebevasa26 napísal:no já jich v té publikaci našel.. je to publikace k 50tému výročí Brzd z Jablonce....to je ukázka co .....podepsaná jakási reklamí firma....to je taky ten bordel co jsem o tom psal víšeRoman Maďar napísal:No ale informácie poriadne zavádzajú, hm, ,len v prvom som objavil hned dve nezrovnalosti, preboha kto to písal?
miloš bukáček napísal:Jestli je ta ta z filmu Za trnkovým keřem,tak bych si nebyl zcela jist,že se jedná o prototyp.vasa26 napísal:no to byla ukázka co je možné ve světě -výrobců dílů pro vozidla....
dále vínový prototyp T 613 velice známý úhel i obrázek jezdil i pro československou televizi
Je z toho filmu ,proto jsem hádankově upozornil že jezdila u čs televize Já si jist jsem T 613 jednička výstavní kousek je vlastně červená ,proč si nejsi jist ty????nesedí ti SPZ? ani nemůže je filmová Napovím Ti ta nefilmová byla C 31-67
Jééé pěkná fotka ale žádná neznámá červená určitě neni spíš krémově žlutá.už jsem ji viděl. a jsou zakryty všechny identifikační znaky...je hůmorné že používáš číslo z mého nicku
jeden prototyp testoval svět motorů -propůjčený z výstavy-o "nějakém takovém" píšu .. P.S. jestli používáš program malování tak nahoře v odstavci Obrázek přepni Kreslit neprůhledně
na mém obrázku je červená
jeden prototyp testoval svět motorů -propůjčený z výstavy-o "nějakém takovém" píšu .. P.S. jestli používáš program malování tak nahoře v odstavci Obrázek přepni Kreslit neprůhledně
na mém obrázku je červená
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných