Čtvrtá (?) vyrobená T613
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
[quote="MarekK"]Ondrej: kupe je moja najoblúbenejšia 613ka, strašne sa teším ked ju uvidím....[/quote]
MarekK - aj moja
snažím sa ho spraviť tak, aby sa exteriérovo čo najviac blížilo svojej pôvodnej podobe, úplne to však nie je možné, takže ak niekto očakáva auto presne podľa tej nejznámejšej dobovej fotografie z letiska, bude trocha sklamaný..
[quote="Luboš"]A z čeho jsou tam vlastně vzadu sedačky?[/quote]
no - z čoho by boli, predsa z coupé..
[quote="miloš bukáček"]Vypadá to na speciál s barem,že?[/quote]
áno, prvý speciál dostal o niekoľko rokov podobné zadné sedadlá, ako sú v coupé, mal však už aj hlavové opierky
MarekK - aj moja
snažím sa ho spraviť tak, aby sa exteriérovo čo najviac blížilo svojej pôvodnej podobe, úplne to však nie je možné, takže ak niekto očakáva auto presne podľa tej nejznámejšej dobovej fotografie z letiska, bude trocha sklamaný..
[quote="Luboš"]A z čeho jsou tam vlastně vzadu sedačky?[/quote]
no - z čoho by boli, predsa z coupé..
[quote="miloš bukáček"]Vypadá to na speciál s barem,že?[/quote]
áno, prvý speciál dostal o niekoľko rokov podobné zadné sedadlá, ako sú v coupé, mal však už aj hlavové opierky
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš - na vysvetlenie:
rád by som sa s tým autom čo najviac priblížil stavu, ako keď prišlo z Talianska. Vtedy bolo vzadu sedadlo s takými opierkami, ako sú na predných sedadlách. Nakoľko však to auto bolo pojazdná skúšobňa, malo počas svojho života mnoho podôb, z ktorých ale každá bola pre to auto originálna. Okrem iného sa v ňom skúšal aj prototyp zadných sedadiel pre neskorší Speciál, ktoré tam ostali dodnes. A ak tam aj ostanú, nebude mi to v zásade vadiť, aj tak je to auto 4-miestne..
rád by som sa s tým autom čo najviac priblížil stavu, ako keď prišlo z Talianska. Vtedy bolo vzadu sedadlo s takými opierkami, ako sú na predných sedadlách. Nakoľko však to auto bolo pojazdná skúšobňa, malo počas svojho života mnoho podôb, z ktorých ale každá bola pre to auto originálna. Okrem iného sa v ňom skúšal aj prototyp zadných sedadiel pre neskorší Speciál, ktoré tam ostali dodnes. A ak tam aj ostanú, nebude mi to v zásade vadiť, aj tak je to auto 4-miestne..
O 603K bych jako o tuctové "šestsettrojce" moc nemluvil, vše je dotaženo do absolutní dokonalosti a ten motor je jednoutak masivnější, vše kompletne leštěno,,, prostě maximum co šlo udělat již z tak maximálně podařeného základu... 603K jak z venku tak zevnitř spíš připomína sportovní motor než motor pro obyčejné auto
já by jsem ho chtěl taky do 613-2 když je tak dokonalej....masivnější tam je jen výfukové potrubí a karburace a filtr .. jo nevíš náhodou proč na v kopřivnickém prototypu je číslo 613.01.001.069 ? když to neni lux a je to 3 vyrobené? to někdo přebouchal štítek aby to jakoby byla cená první 613? mimo jiné kupé je 2!michal olejko napísal:O 603K bych jako o tuctové "šestsettrojce" moc nemluvil, vše je dotaženo do absolutní dokonalosti a ten motor je jednoutak masivnější, vše kompletne leštěno,,, prostě maximum co šlo udělat již z tak maximálně podařeného základu... 603K jak z venku tak zevnitř spíš připomína sportovní motor než motor pro obyčejné auto
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných