Strana 2 z 4

Napísané: 08 Dec 2006, 10:45
od užívateľa Roman Maďar
HM HM :wink:

Napísané: 08 Dec 2006, 12:41
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Pelda napísal:... a ještě je tím pěkně propagována automobilka a typ vozu a to je pozitivní a potřebné.
Těšíš se, že když bude Tebou vlastněný vůz hodně propagován, bude mít vyšší cenu, chystáš se vyrábět repliky nebo jsi akcionářem Tatry a jde Ti o dividendy?

Napísané: 08 Dec 2006, 14:17
od užívateľa Roman Maďar
Ambiciózní tajemníček napísal:
Pelda napísal:... a ještě je tím pěkně propagována automobilka a typ vozu a to je pozitivní a potřebné.
Těšíš se, že když bude Tebou vlastněný vůz hodně propagován, bude mít vyšší cenu, chystáš se vyrábět repliky nebo jsi akcionářem Tatry a jde Ti o dividendy?
To je fakt dobrééé :lol: :lol:

Napísané: 08 Dec 2006, 22:37
od užívateľa Pelda
Ambiciózní tajemníček napísal:
Pelda napísal:... a ještě je tím pěkně propagována automobilka a typ vozu a to je pozitivní a potřebné.
Těšíš se, že když bude Tebou vlastněný vůz hodně propagován, bude mít vyšší cenu, chystáš se vyrábět repliky nebo jsi akcionářem Tatry a jde Ti o dividendy?
Ne, jde mi o to, aby se ve veřejnosti udrželo povědomí o tom, že Tatra taky někdy vyráběla i osobní auta a že stály za to. I když měly své chyby. Zároveň si taky myslím, že by Tatra potřebovala kvalitní public relation (i když samozřejmě ne nutně touhle formou). Ta dosavadní je ubohá a má také svůj podíl na tom, kam až se automobilka po převratu dostala. Přitom by v ní mohla krásně čerpat například ze své bohaté historie. A jako člověk bych na billboardech, které se mi vnucují všude kam se hnu uvítal spíše třeba tematické plakáty propagující Tatru než debilní výlevy mobilních operátorů a další konzumní škvár.

Napísané: 08 Dec 2006, 23:41
od užívateľa Eda
Pelda napísal:
Zároveň si taky myslím, že by Tatra potřebovala kvalitní public relation (i když samozřejmě ne nutně touhle formou). Ta dosavadní je ubohá a má také svůj podíl na tom, kam až se automobilka po převratu dostala. Přitom by v ní mohla krásně čerpat například ze své bohaté historie.
Peldo B I N G O !!!!!


Dneska jsem ji zase vytahl na světlo bóži a pojezdil nějaké služební štace a musím konstatovat Ž E je to Nejlepší, nejkrasnejší, nejelegantnější, nejhezčí, nejnejnejnej MOYZOWINA.

No a co.

Napísané: 08 Dec 2006, 23:48
od užívateľa PETR 613
Chlape viděl jsem tě,lide padali z refíže pod tramvaj a dožadovali se odpovědi na otázku co je to za luxusní stroj.Jo to je jiná hra toto autíčko!

Napísané: 09 Dec 2006, 00:02
od užívateľa PETR 613
Ja byl dnes v garage a musel jsem si aspoň sednout,je to fakt fajne.

Napísané: 09 Dec 2006, 14:45
od užívateľa Luboš
A proč jste si tu fabriku teda nekoupili? Teď nedávno byla na prodej za pár šupů a pak byste si mohli těžit z tradice jak by se vám zachtělo. :D

Napísané: 09 Dec 2006, 15:50
od užívateľa Marco 613
Jejda,tamten plakát 100 let Tatra mám najepenej na skřínce doma! :)

Napísané: 09 Dec 2006, 18:33
od užívateľa Pelda
Luboš napísal:A proč jste si tu fabriku teda nekoupili? Teď nedávno byla na prodej za pár šupů a pak byste si mohli těžit z tradice jak by se vám zachtělo. :D
Já osobně proto, že nemám dost prostředků pro nákup rozhodujícího balíku akcií. Jinak by už dávno Tatra byla moje a to byste viděli ten průvan...

Napísané: 09 Dec 2006, 19:07
od užívateľa MarekK
...................."je to Nejlepší, nejkrasnejší, nejelegantnější, nejhezčí, nejnejnejnej MOYZOWINA.

No a co" ......................

wrum wrum

Napísané: 09 Dec 2006, 20:57
od užívateľa Maxono
Prečo len majú tie štvorky taký hnusný Favorit interiér. :cry:

Napísané: 09 Dec 2006, 22:05
od užívateľa etienne
Mna asi niektori za ten citat prizabiju ale je to moj nazor... najkrajsi interier maju podla mna M95, potom styrky a potom jednicky, specialy a az na konci su trojky.

Napísané: 09 Dec 2006, 22:17
od užívateľa *radek*
"MarekK Zaslal: So, 09 Dec 2006 18:07"

Jo jo, a za tohle se nestyděli si říct v roce 1993 skoro milion korun.... :roll:

Napísané: 09 Dec 2006, 22:18
od užívateľa Maxono
Môj názor je, že najpeknejší interiér majú jednotky a dvojky, potom trojky, M95, špeciala a až nakoniec štvorky. Štvorky však len pre tie spínače a farbu. Inak videl som interier štvorky v čiernej koži a ten bol super. A aký je vlastne zásadný rozdiel medz jedna-dvojkovým a trojkovým interiérom okrem budíkov a kontroliek?

Napísané: 09 Dec 2006, 22:20
od užívateľa etienne
Na jednotke napriklad tie nadherne chromove ramceky okolo ktore tomu davaju taky luxusnejsi nadych :D

Napísané: 09 Dec 2006, 23:20
od užívateľa MarekK
štvorka má najkrajší interier... tak mal ale vyzerat niekedy už v 86tom roku...je to len moj skromný názor...proti gustu....
Radek: milion mínus štvrt miliona :wink: aj v 93tom.

Napísané: 10 Dec 2006, 00:19
od užívateľa tomas
A ja ze najkrajsi ma M97 a potom M96 :)

Inak radsej palubka Special ako 4-favo, hoci kvalita vetrania je daleko lepsia u 4, napriek tym strednym fukarom cerstveho vzduchu. Ked na to pozeram z pohladu celeho inerieru tak asi ta 4, ale iba u verzii z roku >94 a so znizenou strechou (okno), kde niesu tie madla ako v starom autobuse a osvetlenie ala S120 r.76.

Napísané: 10 Dec 2006, 00:59
od užívateľa MarekK
tak mne sa na tých 95kách nepáčia tie poprilepované kusy dreva.....
jasné jednotka sa mi páči, 3kaja je z mojho pohladu strašná brrr, ale je tam fakt dost miesta. a vignalofka je najlešia s tým tachometrom do 300km/hod. ....


dobrú noc
http://www.nasa.gov/mission_pages/shutt ... index.html

Napísané: 10 Dec 2006, 01:53
od užívateľa Luboš
Mezi interiérem čtverky a čtverky m95 není prakticky žádný rozdíl. Všechny "favoriťácké" díly jsou shodné...

Vnitřek jedničky mně také nepřipadá oproti dvojce/trojce nějak o moc luxusnější, ale spíš archaičtější. Změn také relativně minimum...