To byla jedinná 613ka, kterou sem potkal v sobotu na BVV na Mototechně:Vláček napísal:Takže toto je asi přestavěná 4ka?
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00010.htm
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00011.htm
M95 po dalsom roku...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Ve skutečnosti je to původem dokonce trojka.Vláček napísal:Takže toto je asi přestavěná 4ka?
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00010.htm
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00011.htm
Další byla tato:
Etienne, už mne to celkem unavuje. Ten seznam výrobních čísel, který zde teď uveřejnil Luboš, jsem už snad uveřejnil několikrát. Jestli nám nevěříš, tak to sem prosím jasně napiš, ať víme, na čem jsme. A "od ktorého po ktoré" - přestaň už s tou naivitou, kterou bys snad u po těch letech, co se snažíš být tatrováckým guru, měl odhodit. Děláš, jako by v Tatře pracovali v nějakých sériích nebo co. Výrobní čísla přidělovala baba se sešitem podle toho, jak jí zavolali, co mají zrovna na štítek vyrazit. Bylo jí srdečně jedno, co zrovna vyrábějí, jestli je to superspeciál modél pětadevadesát nebo "obyčejná" karburátorová čtverka. Viz třeba zde:etienne napísal:Lubos: s 18 si si isty ? Vies aj vyrobne cisla od ktoreho po ktore ? S volantom som si dost isty mam pocit, ze ho mali vsetky M95...
11739, 11740 - pěadevadesátky, 11741, 11742 - karburátorové longy do Ruska, 11743 - obyč. Mi long, 11744 - pětadevadesátka, atd.
Auta se vyráběla podle toho, jak si kdo jaké objednal. V roce 1995 začali v Příboře auto montovat až v okamžiku, když věděli, kdo je chce, jaký model a v jaké výbavě. Tedy určitě nevyrobili x modelů 95 po sobě a nečekali, jestli je někdo koupí.
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
AT: Mozno by bolo jednoduchsie zverejnit komplet vsetky cisla ktore mas, lahsie by sa potom niektore veci zistovali.
Pytal som sa preto, lebo som sa chcel opytat celeho fora, ja nehovorim ze NEVERIM ale PREVERUJEM - v niekolkych zdrojoch je uvedene cislo 13, niekde som sa dokonca stretol s 15 tak si to pre istotu ste kontrolujem je to take zle ?
Co sa tyka cisel priznavam zle som sa vyjadril je mi jasne ze "OD KTOREHO PO KTORE v Tatre nikdy nefungovalo...
Pytal som sa preto, lebo som sa chcel opytat celeho fora, ja nehovorim ze NEVERIM ale PREVERUJEM - v niekolkych zdrojoch je uvedene cislo 13, niekde som sa dokonca stretol s 15 tak si to pre istotu ste kontrolujem je to take zle ?
Co sa tyka cisel priznavam zle som sa vyjadril je mi jasne ze "OD KTOREHO PO KTORE v Tatre nikdy nefungovalo...
Zatím máme již 14 obědnávek......S exportem počítáme samozřejmě také ale podléháme omezením, ...blablabla... Zájemce máme nejen v německu ale i ve Velké británii, Rakousku, Holandsku a Itálii
Celé je to tady:
http://www.tatraportal.sk/data/clanky/t ... cala/1.jpg
Celkem jich bylo podle vás 18 plus pět angličanek. Nevíte jestli se něco vyvezlo i jinam na západ?? A nevíte kde všude byl model 95 homologovaný?
Celé je to tady:
http://www.tatraportal.sk/data/clanky/t ... cala/1.jpg
Celkem jich bylo podle vás 18 plus pět angličanek. Nevíte jestli se něco vyvezlo i jinam na západ?? A nevíte kde všude byl model 95 homologovaný?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
T613-4 už splňovala asi 20 homologačních předpisů OSN-EHK, nově i č.21, které se týká vnitřního vybavení na které měla T613-3 ještě vyjímku z vyhlášky FMD č. 41/84 Sb. Takže se to snad dá pokládat za jakous takous homologaci...
Samozřejmě mnoho nutných a potřebných předpisů Tatra nikdy nesplňovala, určitě to byly některé normy EHS, proto se v tom krátkém článku asi zmiňuje to omezení vývozu na 5 kusů do SRN. Mám ale pocit, že podobné komplikace by nastaly i u zbývajících států tohodle společenství, včetně Velké Británie. To nevím, jak to chtěla Tatra řešit...
Samozřejmě mnoho nutných a potřebných předpisů Tatra nikdy nesplňovala, určitě to byly některé normy EHS, proto se v tom krátkém článku asi zmiňuje to omezení vývozu na 5 kusů do SRN. Mám ale pocit, že podobné komplikace by nastaly i u zbývajících států tohodle společenství, včetně Velké Británie. To nevím, jak to chtěla Tatra řešit...
Nemám nejmenší zájem na tom, aby se komusi cosi lépe zjišťovalo. Stálo mne jakési úsilí udělat si představu a nechce se mi sledovat, jak si díky mému úsilí nějaký utřinos snadno dělá jméno experta. Tak, jako jsem si ty údaje zjistil já, si je může zjistit úplně každý. Myslím, že bych to publikovat neměl s ohledem na pro mne závazný zákon č. 499/2004 Sbírky zákonů ČR.etienne napísal:AT: Mozno by bolo jednoduchsie zverejnit komplet vsetky cisla ktore mas, lahsie by sa potom niektore veci zistovali.
Ano A.T. stím plně souhlasím např. nějaký badatel zjišťuje shání data pídí se roky po kouscích informací, projezdí hektolitry benzínu, utratí hodiny osobního času a pak přijde byť na sebelepší serwer a veřejně vše napíše libovolně ke stažení... tak toť ani náhodou.. je sice pravda že takovým počinem by pomohl několika jedincům, ale také by dal všanc svoji práci různým rafanům a šmejdířům, kterými se to jen hemží...Ti co tu pomoc a info potřebují si takového badatele najdou a v soukromí si předají info. není třeba všechno hlásat tlampačem proč taky... ono toho badatele taková práce take něco stojí.
Luboš: jinak vydařená akce, pátek byl nejlepší.
Luboš: jinak vydařená akce, pátek byl nejlepší.
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Něco málo je tady: http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... reply_5295
No to pochopitelně ne, Vláčku. Má to být snad Sezam, tak se v té době jmenovala autorizovaná prodejna a opravna vozů Tatra v Praze. Tedy tento vůz (mimochodem červený) nebyl přímo pro Sezam, ten jej prodával dál jako dealer. Šel generálnímu ředitelství ČD.
Jinak tam Zdichovi chybí 11758 (červený), 11760 (stříbrný), 11761 (zelený) a 11762 (malachit).
Jinak tam Zdichovi chybí 11758 (červený), 11760 (stříbrný), 11761 (zelený) a 11762 (malachit).
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných