súrne : vzduchový filter 613-3
- skovi
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
- Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
- Bydlisko: Nové Mesto n/V
- Kontaktovať užívateľa:
súrne : vzduchový filter 613-3
Aký vzduchový filter (jeho súčastný ekvivalent ) ide do motora TATRY 613-3 ?
- Thomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 585
- Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Filtr je zodpovězen a protože mě napadlo jedno docela související téma, položím dotaz zde. Letos budu po 3 letech provozu-neprovozu měnit rozvodové řemeny(7000km).
Nevíte jaká je výhledová situace s těmi řemeny? Mají universálnější použití, než je jen motor t613 a z toho plynoucí perpektivu pokračování výroby na X dalších let ? Jak to je?
Nevíte jaká je výhledová situace s těmi řemeny? Mají universálnější použití, než je jen motor t613 a z toho plynoucí perpektivu pokračování výroby na X dalších let ? Jak to je?
Výrobců je několik, zásoby zatím jsou, kupě bezproblémová, ale je to poměrně těžká specialita. Zatím nikdo nepotvrdil, zda v těch 60tých letech sáhli konstruktéři po nějakých běžných řemenech od konkurence (což se asi nabízí) nebo zda si nechali vyrábět vlastní. Co se týče délky a počtu zubů tak lze najít více téměř shodných řemenů, ale vždy mají jinou zubovou rozteč, proto jsou pro T613 nepoužitelné. V součanosti nejrozšířenější je CONTINENTAL CT 689 (cca 450 Kč za kus), jinak lze sehnat UNIROYAL POWERGRIP 41137x1", OPTIBELT ZRK 96137x1, jeho bratříčka MARATHON. Při skupování starých zásob si všímej celistvosti obalu a data výroby - vždycky na tom řemenu je. Radek
Pokud ten řemen pět let neležel někde na regále a skrz okno na něj nepražilo sluníčko, není se čeho bát. Pokud však půjdete někdo kupovat takovéhle díly z něčích zásob a máte o vhodnosti skladování byť malé pochyby, nekupujte to, i kdyby byly za 20,-. Je to poměrně velký risk. Těch cca 900 + tuším asi 300 za všechna 4 ložiska do kladek se dá jednou za těch 70000 km či tak 5 let myslím snést. A úspěch je zaručen.
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Jinde jsem se dočetl označení Continental 514 LA 100, to je to samé jako CT 689?. Teď se to ale jmenuje Contitech, jaké je přesné aktuální označení? (Ať nekoupím nějakou hovadinu).Anonymous napísal: V součanosti nejrozšířenější je CONTINENTAL CT 689 (cca 450 Kč za kus), jinak lze sehnat UNIROYAL POWERGRIP 41137x1", OPTIBELT ZRK 96137x1, jeho bratříčka MARATHON. Při skupování starých zásob si všímej celistvosti obalu a data výroby - vždycky na tom řemenu je. Radek
Dotaz druhý: potřebuju ventilová těsnění. V obchodě s autodíly kde údajně nabízejí komplet sortiment Goetze mi nejsou schopni najít těsnění podle označení WDR 866N W9-12/15,4-10,5 PFP. Jejich "chytrý" katalogový software vyhledává pouze podle značek auta. Takže otázka zní - je to ještě na něčem jiném než na T613? Na čem? Jak to najít? Popřípadě kde okolo Ostravy hledat jiného prodejce?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
CONTITECH CT 689. Takovéhle označení stačí všem prodejcům ND. Co se týče gufer, někde to mám napsané (netuším kde) - je to Mercedes, tuším agregáty z řady W123, ale neber to zase tak úplně najisto. Já to pohledám. Katalogový software je k ničemu, musíš mít štěstí na někoho, kdo se s tím bude zaobírat a najde si to, což moderní "prodavači" klátící se u pultu jen proto, aby už bylo těch 17 hodin neumí.
takze tu je ten contitech aj s terajsim oznacenim....
- Prílohy
-
- PICT5695resize.JPG
- (94.47 KiB) 345 stiahnutí
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
To je Matěji sice hezké, ale zpravidla k ničemu, protože starší AC pumpy tečou kolem osičky páčky pro ruční čerpání paliva. A i když se tam vymění ty gumové "O" kroužky, teče to za chvíli zase. Jedinná rozumná věc je mechanické čerpadlo zrušit a přišroubovat tam podtmelenou 10 mm tlustou destičku duralu v celé ploše bývalého držáku. Jo a málem bych zapomněl - když už tam ta destička bude, lze na ní uchytit čidlo polohy motoru a ten zbytek už taky moc práce nedá......
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
To je Matěji sice hezké, ale zpravidla k ničemu, protože starší AC pumpy tečou kolem osičky páčky pro ruční čerpání paliva. A i když se tam vymění ty gumové "O" kroužky, teče to za chvíli zase. Jedinná rozumná věc je mechanické čerpadlo zrušit a přišroubovat tam podtmelenou 10 mm tlustou destičku duralu v celé ploše bývalého držáku. Jo a málem bych zapomněl - když už tam ta destička bude, lze na ní uchytit čidlo polohy motoru a ten zbytek už taky moc práce nedá......
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných