Cívka startéru R5M T603 a T613 - repase, alternativní díly
Napísané: 18 Nov 2013, 16:52
Ahoj, pokud by někomu odešla na startéru R5M cívka, která vysouvá pastorek a nemohl ji sehnat, tak se to dá nahradit cívkou ze Škody Favorit, ale musí se vyměnit i jádro, které se dá ze Škody 120.
Cívka je kratší než originál, proto do ní nepasuje původní jádro, ale Favoriťácké jádro je zase krátké pro R5M, tak tam sedí jádro cívky ze Š120.
Startuje to, funguje to. Pokud by někdo měl negativní zkušenost, tak se podělte.
Jinak nevím, co se děje, ale během 2 let mi odešly dvě vložky spínací skříňky. Obě údajný originál, druhovýroba VIKA. Třetí koupená VIKA nastartovala asi 3x a pak zdechla. Měla uvolněné kontakty. Tak jsem s bolavým srdcem vytáhl ze zásob originál Made in Czechoslovakia a použil. Máte někdo podobnou zkušenost s těmi VIKAmi?
Cívka je kratší než originál, proto do ní nepasuje původní jádro, ale Favoriťácké jádro je zase krátké pro R5M, tak tam sedí jádro cívky ze Š120.
Startuje to, funguje to. Pokud by někdo měl negativní zkušenost, tak se podělte.
Jinak nevím, co se děje, ale během 2 let mi odešly dvě vložky spínací skříňky. Obě údajný originál, druhovýroba VIKA. Třetí koupená VIKA nastartovala asi 3x a pak zdechla. Měla uvolněné kontakty. Tak jsem s bolavým srdcem vytáhl ze zásob originál Made in Czechoslovakia a použil. Máte někdo podobnou zkušenost s těmi VIKAmi?