Generalka 5kvaltu

Technické problémy s našimi tatrovkami

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 04 Jún 2004, 05:20

Trvám na tom, že za hypotetickou cenu GO z nových dílů se náhradní vozidlo s výbornou převodovkou koupit DÁ. Třeba s odkroucenými 100 000 km. A přehození agregátů bude mnohem jednodušší, než oprava. Jenom jeden problém může nastat - třeba potom majitel začne hloubat nad tím, jestli má vůbec cenu to přehazovat :-).

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 04 Jún 2004, 08:55

Hmmm nepochybujem ze sa da kupit... ale je ho dost tazke hladat. A v kazdom pripade by som urcite moju M95 nevyhodil kvoli nejakemu inemu Milongu... Na to mam to auto prilis rad.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Jún 2004, 10:48

A jinému M95?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 04 Jún 2004, 10:52

Hmmm to je tazko povedat ale myslim ze keby som mal este jendu M95 radsej by som hladal inde a zachoval ju

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 04 Jún 2004, 11:13

K cemu je vlastne v tatre petikvalt? :?:

Mne v trojce bohate postacuje 4kvalt a petikvalt bych ani nechtel, vzdyt stejne petka u petikvaltu ma stejne prevody jak moje ctyrka a 3,5 litr mi prijde dostatecne pruzny na to, aby mu 4kvalt stacil.

Tak co dat 4kvalt i do M95? Mne osobne by to vyhovovalo. Usetrene penize bych vrazil do karoserie. Vyvarit a celou pozinkovat.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 04 Jún 2004, 11:17

Michal, ja osobne si 5 kvalt neviem vynachvalit a dal by som ho do kazdeho auta... ved ked budes mat tu M95 dam Ti rad moj 4-kvalt... :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Jún 2004, 11:28

To je taková módní záležitost, ale pětikvalt už dnes také není IN - chybí tomu "šestka". :mrgreen:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 04 Jún 2004, 11:31

To by az podla mna bolo zbytocne

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 04 Jún 2004, 11:42

Etienne: tak jo, diky :D, ja se Ti pripomenu :D :D

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Jún 2004, 11:42

U chromky (1977) mi chybí (opravdu chybí) pětka, u Octavie TDI (1999) mi chybí (opravdu chybí) šestka. Čtyřkvalt u trojky i čtverky mi ale vyhovuje. Prostě záleží na tom, jak je to odstupňované.

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 04 Jún 2004, 12:50

Tak tak, vubec nevim, kdy by se mi vlastne u prevodovky s 3.1 diferencialem hodilo, ze bych mel mezi 4kou a 3kou jeste jeden kvalt.

A u 3.9 dif. je petikvalt podle mne uplne o nicem.

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 04 Jún 2004, 16:28

ja by som chcel zasa ešte niečo pred jednotku, v uličkách musím brzdiť volnobeh.palo

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Jún 2004, 22:31

Michal Heky: a jak se dá pozinkovat celá karoserie T613? Docela by mě to zajímalo :idea:

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 07 Jún 2004, 09:34

Cituji z fora na goo.cz:

Nez-li vjedete do Zvole (okr. Praha vychod nebo mozna zapad) smerem od Dolnich Brezan, zahnete doleva a po polni asfaltce se dostanete k obrovsky betonovy nadrzi, kde driv jezedaci skladovali hnuj, tam provadeji piskovani a zarove zinkovani klidne i celyho auta. Pisek maji hrubsi nez ve Waltrovce.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Jún 2004, 12:52

Nevie niekto čo by také pozinkovanie celého auta mohlo stáť?

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Jún 2004, 15:24

Si myslím, že žárové zinkování karoserie je celkem nahovno, ale to je můj subjektivní pocit. Po opískování jsou dutiny plné písku a nedostane jej z nich ani parta mravenců, tudíž se musí otevřít a písek povysávat => poškození žárového pozinku. Potom to stejně neřeší ochranu samotných dutin a o ty jde především.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 08 Jún 2004, 12:52

Existuje aj zinkovanie v kupeli.
Počul som ale, že táto metóda nieje dobrá, pretože ten zvišok kvapaliny v ktorej to bolo ponorené zostane v dutinách a narobí tam dobrú paseku.
Čiže treba hocičo po zinkovaní dokonale očistiť od tej kvapaliny.
Preto neviem, či je to take jednoduché s tým zinkovaním.
Toto mi povedal jeden pán, ktorý pozná ako sa to robí. Ako je to naozaj neviem.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 08 Jún 2004, 12:57

etienne napísal:Lubos: Model 95 je nieco strasne :-) Je to hrdzave urcite viac ako Tvoja chromka (teraz ho idem vyvarit). Co sa tyka 5kvaltu... no synchrony treba vymenit v kazdom pripade pretoze pri zaradeni ktorehokolvek stupnu to "klikne"... No a myslel som ze ked sa uz budu vymienat synchrony...
Nieje tam náhodou hustý olej? Ja som mal na mojej trojke naliaty PP90 a robilo to presne to isté. Keď som ho vymenil za ten čo tam má byť (PP80), tak to prestalo robiť. To bolo ale na 4-kvalte.

Palo

Príspevok od užívateľa Palo » 08 Jún 2004, 16:10

Ja som to tiež počul tušim od Ondreja ale skúšať to už nebudem lebo budem meniť celú prevodovku za dalsiu ktorú som si zgenerálkoval a do tej už dám 80tku olej ale kvalitný.Normálne sa mi v pivnici povalovali 4 fungl nové synchrony a ložiska som si už lahko zohnal.
Inak ako sa prihlasim ked neviem svoj mejlovú schránku.Ja ju totiž nepouživam a už si to nepametám. :oops:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 08 Jún 2004, 16:36

Ešte by to klikanie mohla spôsobovať spojka, alebo jeden zo spojkových valčekov (keď sú staré/vadné). To sa mi tiež stalo.
Ale najskôr by som vymenil olej za taký, ako tam má byť.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní