Ahoj,
Jaký druh plynu používáte? Kolik kilogramů zemního plynu by měly být?
Pozdravim
Petr (Polsko)
Tatra 613-4 '92 klimatizace
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-4 '92 klimatizace
Cca 900 g R13 - freon, zakázaný, ale nic jiného v tom nefunguje. U toho množství si nejsem úplně jistý, ale myslím, že to bylo 900-950g R13 + 60 ml oleje. Asi budeš muset vyloupit pár starých ledniček, abys ho někde sehnal nebo sehnat někoho se "zásobama".
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-4 '92 klimatizace
100% náhrada je ISCEON 49!!!
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-4 '92 klimatizace
No mě Blažek (bývalý plnič klimatizací v Tatře, ale nevím zda byl interní nebo externí) tvrdil, že s Isceonem to nebude mít nikdy ten výkon a snad se tím i ničí kompresor?
Ví o tom někdo více?
Ví o tom někdo více?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-4 '92 klimatizace
A dokázal by to něčím použitelně prokázat? Isceon je legitimní a na trhu běžně dostupná náhrada za nedostupné R12 do systémů, které nejsou přestavěny na R134a. Všechna "freonová" auta co mi už léta s Isceonem jezdí normálně chladí, ani jednou týdně nepotřebují nový kompresor a vše funguje k plné spokojenosti jejich majitelů. A že by výrobce chladiva produkoval něco, co ničí komponenty, pro které je to určené? Prapodivné, to je jako vyrábět motorový olej s kovovýma pilinama? Šiklo by se od Blažků něco konstruktivních podkladů na podporu jejich tvrzení......
Ještě podotýkám, že Isceonů je samozřejmě celá řada a ne každý je pro freonové systémy vhodný, proto je důležité to číslo. Celkově je to řada šesti produktů tzv. "series 9", a to typů 29, 39, 49, 59, 79, 89. Produkt "49" neboli Isceon 49 neboli MO49Plus je plně funkční a bezpečná alternativa k nedostupné R12, pro kterou jsou klimatizace z dávnověku určené. Oproti tomu třeba při použití Isceonu 39 nebo 89 se dá "životnost" systému autoklimatizace počítat na pár hodin.....
Ještě podotýkám, že Isceonů je samozřejmě celá řada a ne každý je pro freonové systémy vhodný, proto je důležité to číslo. Celkově je to řada šesti produktů tzv. "series 9", a to typů 29, 39, 49, 59, 79, 89. Produkt "49" neboli Isceon 49 neboli MO49Plus je plně funkční a bezpečná alternativa k nedostupné R12, pro kterou jsou klimatizace z dávnověku určené. Oproti tomu třeba při použití Isceonu 39 nebo 89 se dá "životnost" systému autoklimatizace počítat na pár hodin.....
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-4 '92 klimatizace
No primárně bylo myšleno, že výkon s Isceonem není stejný jako s freonem, protože tatrou použitý kompresor na něj není navržen.
Ale nejsem z oboru a nemám tyto zkušenosti. Takže buď to tak opravdu je nebo neměl dostatečné znalosti ani plnič nebo prostě jen chtěl vydělat. Ale moc se mu Tatry nechtěly dělat, tak snad primárně ani tak nešlo o kšeft. I když to pokaždé byla palba 1300+. Dnes přijedu s normálním autem do servisu, napojí dvě hadice, spustí mašinu a za hodinu není co řešit, zaplatím 500 a jedu dom. V srpnu vyzkouším Tatru a uvidím, jak pojede na Isceon.
Ale nejsem z oboru a nemám tyto zkušenosti. Takže buď to tak opravdu je nebo neměl dostatečné znalosti ani plnič nebo prostě jen chtěl vydělat. Ale moc se mu Tatry nechtěly dělat, tak snad primárně ani tak nešlo o kšeft. I když to pokaždé byla palba 1300+. Dnes přijedu s normálním autem do servisu, napojí dvě hadice, spustí mašinu a za hodinu není co řešit, zaplatím 500 a jedu dom. V srpnu vyzkouším Tatru a uvidím, jak pojede na Isceon.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných