Strana 3 z 3

Re: cukání tatry 613

Napísané: 02 Dec 2009, 21:47
od užívateľa Dan
Zítra mám jěště volno tak to hned zkusím. Co jsem to ale šrouboval, tak to vůbec nereagovalo. Ani ty vzdušné šroubky co jsou nad něma. Jak se zvyšují otačky volnoběhu? Povolováním, nebo zašrubováním vzduchu?

Re: cukání tatry 613

Napísané: 06 Dec 2009, 15:30
od užívateľa Dan
Karburátory jsem vyčistil a seřídil ,ale nepomohlo to. Byl jsem nucen namontovat jinén karburátory SEDR 32 z mé druhé Tatry 613. Zdá se,že to pomohlo volnoběh to drží.

Re: cukání tatry 613

Napísané: 07 Dec 2009, 01:39
od užívateľa Jerry
Až teď koukám, že sem neodeslal ten rozepsanej příspěvek... Promiň. :(
Bohatost přidáváš otáčením jehly doleva, vzduch otevíráš (zvyšuješ volnoběh) taky doleva.

Pokud jsi vyměnil karburátory a pomohlo to, tak to mohlo dělat právě to přisávání falešnýho vzduchu mezi přírubama a těsněníma (přecijen tam není pouze jeden spoj, jako u běžných aut).
Pokud budeš s autem chvíli jezdit a cukání se neprojeví, tak jsi objevil záhadu svýho motoru. :wink: