cukání tatry 613

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Dan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 154
Dátum registrácie: 15 Jan 2007, 17:49
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Slovácko
Kontaktovať užívateľa:

Re: cukání tatry 613

Príspevok od užívateľa Dan » 02 Dec 2009, 21:47

Zítra mám jěště volno tak to hned zkusím. Co jsem to ale šrouboval, tak to vůbec nereagovalo. Ani ty vzdušné šroubky co jsou nad něma. Jak se zvyšují otačky volnoběhu? Povolováním, nebo zašrubováním vzduchu?

Užívateľov profilový obrázok
Dan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 154
Dátum registrácie: 15 Jan 2007, 17:49
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Slovácko
Kontaktovať užívateľa:

Re: cukání tatry 613

Príspevok od užívateľa Dan » 06 Dec 2009, 15:30

Karburátory jsem vyčistil a seřídil ,ale nepomohlo to. Byl jsem nucen namontovat jinén karburátory SEDR 32 z mé druhé Tatry 613. Zdá se,že to pomohlo volnoběh to drží.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: cukání tatry 613

Príspevok od užívateľa Jerry » 07 Dec 2009, 01:39

Až teď koukám, že sem neodeslal ten rozepsanej příspěvek... Promiň. :(
Bohatost přidáváš otáčením jehly doleva, vzduch otevíráš (zvyšuješ volnoběh) taky doleva.

Pokud jsi vyměnil karburátory a pomohlo to, tak to mohlo dělat právě to přisávání falešnýho vzduchu mezi přírubama a těsněníma (přecijen tam není pouze jeden spoj, jako u běžných aut).
Pokud budeš s autem chvíli jezdit a cukání se neprojeví, tak jsi objevil záhadu svýho motoru. :wink:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných