moja prvá 613-3
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
No to si piš, že odpovídá původnímu stavu z roku 1977! Jsou tam asi jen tři drobné odlišnosti, které jsou ale pod rozlišovací schopností i většiny tatrováků a štvou jenom mě.
Druhé otestované vozidlo je škodovka, taky z roku 1977 a také odpovídá původnímu stavu roku 1977.
Druhé otestované vozidlo je škodovka, taky z roku 1977 a také odpovídá původnímu stavu roku 1977.
Re: moja prvá 613-3
No nevim nevim Lubo, Ty nepuvodni sedacky a zrcatka jsou dost velky problem pri udeleni kladne testace.....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Sedačky jsou původní, pouze byly přečalouněny. Zrcátka jsou sice hnusný, ale na druhou stranu naprostá většina kladně otestovaných historických vozidel nemá úplně odpovídající zpětná zrcátka a tyto splňují aspoň věkový limit. Tím veškeré odlišnosti končí, to vozidlo nemá nejmenší problém řádně projít testací, má plně doloženou historii a technicky i legislativně je také vyhovující.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: moja prvá 613-3
Robo, do toho! Udělej si ji podle sebe.
Když dáš stoprocentně na puristy, budeš se asi muset zbláznit ;
poslechneš-li Radka, skončíš nejspíš s Hemi a hodně těžkým předkem (nově vzniklý kufr v zádi bude vyvažovat jenom nádrž s LPG) ;
pokud bys uposlechl Luboše, můžeš se jít rovnou dobrovolně zastřelit za zločiny proti lidskosti...
K Ladisově dotazu - co udělat pro nápravu údaje r.v. v TP - jde to. I u nás.
Měl jsem "problém" nebo spíš do očí bijící nesoulad v originálním TP u auta z Mototechny po prvním majiteli. Rok výroby byl předtištěn na 1963 (jak jsem zjistil, PZO tehdy plnil plán na 125% a techničáky s odpovídajícím datem zkrátka došly v polovině roku ), datum prvního uvedení do provozu bylo perem vyplněno na prosinec 1962 . Takže jsem zapátral a podle v.č. kastle a motoru zjistil, že auto opustilo fabriku na Vánoce 1961 (ve specifikaci modelu 1962, který se dělal už od podzimu). Tohle celé jsem pak povyprávěl milé slečně u nás na "dopravce", ta s pochopením pokývala hlavou a za kolek 10 Kč uvedla do TP a do centrálního registru opravu roku výroby na 1962. Je to samozřejmě kompromis, skutečný rok 1961 tam pořád nemám, ale bez písemných podkladů, jenom na základě mého prohlášení, by to prý už byla moc odvážná změna.
Když dáš stoprocentně na puristy, budeš se asi muset zbláznit ;
poslechneš-li Radka, skončíš nejspíš s Hemi a hodně těžkým předkem (nově vzniklý kufr v zádi bude vyvažovat jenom nádrž s LPG) ;
pokud bys uposlechl Luboše, můžeš se jít rovnou dobrovolně zastřelit za zločiny proti lidskosti...
K Ladisově dotazu - co udělat pro nápravu údaje r.v. v TP - jde to. I u nás.
Měl jsem "problém" nebo spíš do očí bijící nesoulad v originálním TP u auta z Mototechny po prvním majiteli. Rok výroby byl předtištěn na 1963 (jak jsem zjistil, PZO tehdy plnil plán na 125% a techničáky s odpovídajícím datem zkrátka došly v polovině roku ), datum prvního uvedení do provozu bylo perem vyplněno na prosinec 1962 . Takže jsem zapátral a podle v.č. kastle a motoru zjistil, že auto opustilo fabriku na Vánoce 1961 (ve specifikaci modelu 1962, který se dělal už od podzimu). Tohle celé jsem pak povyprávěl milé slečně u nás na "dopravce", ta s pochopením pokývala hlavou a za kolek 10 Kč uvedla do TP a do centrálního registru opravu roku výroby na 1962. Je to samozřejmě kompromis, skutečný rok 1961 tam pořád nemám, ale bez písemných podkladů, jenom na základě mého prohlášení, by to prý už byla moc odvážná změna.
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Kdysi u Dvořáčka za výlohou.miloš bukáček napísal:Interier Robova auta mi prijde velmi zajimavy. Nekdo se s ni drive velmi mazlil. Jeste jednou k te klime. Videl nekdy nekdo neco podobneho?
Re: moja prvá 613-3
Takovou vymluvu jsem od Tebe cekal. Byly pouze precalouneny a jsou tam operky hlavy , ktere do toho auta vubec nepatri.A zrcatka mu fura jinych veteranu zaky neodpovidajici, tak co bych se ja snazil....Luboš napísal:Sedačky jsou původní, pouze byly přečalouněny. Zrcátka jsou sice hnusný, ale na druhou stranu naprostá většina kladně otestovaných historických vozidel nemá úplně odpovídající zpětná zrcátka a tyto splňují aspoň věkový limit.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Miloši, to není žádná výmluva. Opěrky hlavy tam jsou, ale já sám si vůbec nejsem jistý, zda tam byly nebo nebyly (spíš byly!) už od roku 1977. Pokud byly dodělány dodatečně, je to velmi čistá práce, stejně jako to přečalounění. To auto aktuálně čeká na renovaci, tak uvidím, co s tím dále, více originálu odpovídající látku jsem ale zatím nesehnal. Chromované zrcátko(a?) mám připraveno a osadí se tam až při renovaci.
Re: moja prvá 613-3
To by nejlepe mel vedet komisar jestli tam operky byly, nebo nebyly, ne?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Komisař není chodící encyklopedie... Jediný, kdo by to měl spolehlivě vědět, je výrobce vozidla, ale jak to tehdy v n. p. Tatra vypadalo s dokumentací, to asi tušíme všichni...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Vitaj a nedaj sa odradiť. Ak potrebuješ poradiť, či pomôcť, bývam nedaleko BratislavyRobo Hanák napísal:Ďakujem Vám za povzbudenie aj privítanie, dúfam že si tu budem rozumieť s každým , či už je to Luboš alebo hocikto iný, veď máme rovnaký koníček....
inak , Mojžo ako si toto myslel? Robo: Jeden šaj GAZ, šalený je nejak som nepochopil to jeden šaj GAZ
Re: moja prvá 613-3
Ale mel by ze zakona vedet co jde hodnotit..... Lubosi tohle jsem chtel nakousnout, protoze nikdo neni komplet......Tvoje chromka neni schopna projit regulerni veteranskou testaci. Kazdy at si zamete pred svym prahem...Luboš napísal:Komisař není chodící encyklopedie... Jediný, kdo by to měl spolehlivě vědět, je výrobce vozidla, ale jak to tehdy v n. p. Tatra vypadalo s dokumentací, to asi tušíme všichni...
Jeste jedna otazka pro Tebe, Lubosi.... Mas udelanou přetestaci pro tento rok?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Miloši, co to tu meleš za bludy? Jaký zákon? Měl jsem pocit, že se v téhle problematice historických vozidel a jejich testací trochu orientuješ, ale teď vidím, že jsi úplně mimo.
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Luboši s tim kdo tady mele bludy být tebou raději moc neoperoval. Už jenom s tímLuboš napísal:Miloši, co to tu meleš za bludy? Jaký zákon? Měl jsem pocit, že se v téhle problematice historických vozidel a jejich testací trochu orientuješ, ale teď vidím, že jsi úplně mimo.
že tady z lidí děláš kriminálníky, když jsi jdou na pojišťovnu uzavřít ručení s autem co má v TP uveden starší rok výroby než je ve skutečnosti. Pak mi teda vysvětli čeho se dopouští pojišťovna v případě likvidace pojistné události tebou nezaviněné. Jsou auta a (nejenom Tatry), která jsou legálně po přestvbě, t.j. po výměně motoru a karoserie téhož typu, pouze z rozdílem že je auto s mladším rokem výroby. V TP ti zůstane původní r.v. Pojišťovnu nezajímá že máš novější auto, ale řídí se rokem uvedeným v TP. Pak nastává problém kdy ti pojišťovna počítá amortizaci ze staršího roku než máš ve skutečnosti. A dle tvého soudu spáchává trestný čin krádeže, jelikož čím starší rok výroby, tím větší amortizace a míň peněz na vyplacení pojisné události.
Re: moja prvá 613-3
ano, vsak ja vim, ze je to kodex FIVA , Lubosi. Vis co to znamena kodex?
cituji vikipedii:
Kodex
Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na: Navigace, Hledání
Kodex v původním slova smyslu označuje svazek listů svázaných ve hřbetu. Pro zápis mnohem výhodnější než původní svitky, které nahradil, neboť se v něm rychleji a lépe orientuje a dá se využít obou stran psací plochy (papyru, pergamenu …).
V přeneseném slova smyslu se používá také pro zákoník (angl./fr. code, něm. Gesetzbuch). V moderním slova smyslu znamená soubor právních norem, které komplexně upravují určitou oblast hmotného práva. Historicky se tímto pojmem označoval libovolný soubor právních norem nebo zákonů.
Současné české právo označuje jako zákoník tři právní předpisy: občanský zákoník, obchodní zákoník a zákoník práce; dříve platil hospodářský zákoník a zákoník zahraničního obchodu. Anomálií je trestní zákoník, který se od r. 1951 nazývá trestní zákon; v r. 2004 předložený návrh nového zákona se však opět vrací k tradiční terminologii.
V právu procesním je obdobou zákoníku řád (angl. rules of procedure, franc. régles de procédure, něm. Prozessordnung): správní řád, občanský soudní řád, trestní řád, soudní řád správní, hovorově též daňový řád, celní řád atp.
cituji vikipedii:
Kodex
Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na: Navigace, Hledání
Kodex v původním slova smyslu označuje svazek listů svázaných ve hřbetu. Pro zápis mnohem výhodnější než původní svitky, které nahradil, neboť se v něm rychleji a lépe orientuje a dá se využít obou stran psací plochy (papyru, pergamenu …).
V přeneseném slova smyslu se používá také pro zákoník (angl./fr. code, něm. Gesetzbuch). V moderním slova smyslu znamená soubor právních norem, které komplexně upravují určitou oblast hmotného práva. Historicky se tímto pojmem označoval libovolný soubor právních norem nebo zákonů.
Současné české právo označuje jako zákoník tři právní předpisy: občanský zákoník, obchodní zákoník a zákoník práce; dříve platil hospodářský zákoník a zákoník zahraničního obchodu. Anomálií je trestní zákoník, který se od r. 1951 nazývá trestní zákon; v r. 2004 předložený návrh nového zákona se však opět vrací k tradiční terminologii.
V právu procesním je obdobou zákoníku řád (angl. rules of procedure, franc. régles de procédure, něm. Prozessordnung): správní řád, občanský soudní řád, trestní řád, soudní řád správní, hovorově též daňový řád, celní řád atp.
Re: moja prvá 613-3
Lubosi: mas radne splnene povinne pretestace?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Miloši, žádné povinné přetestace se na má auta nevztahují, fakt tomu nerozumíš, to si přiznej.
Pepo, pojišťovnu při řešení pojistné události bude zajímat typ auta, zda je to "chromka 1977", kde použitý přední blatník stojí u jediného oficiálního dealera ND 15 000 Kč (slovy patnáct tisíc korun českých), nebo "trojka 1991", kde nový blatník tamtéž vyjde na 3500 Kč a hodnota použitého bude tedy ještě o dost nižší. Dost pochybuji, že by se na tyto nesrovnalosti nepřišlo (už jen proto, že se provádí fotodokumentace a není to běžný automobil, kde by se cena dílů určovala tabulkou) a pojišťovna dobrovolně proplácela úplně jiné díly na jiný typ auta v mnohem větší hodnotě jen na základě nějakého neodpovídajícího čísílka v TP. Stát se to může, ale pokud to bude odhaleno, bude to řešeno podle §250a TZ jako tresný čin pojistého podvodu. O dvacet let starším technickým průkazem z úplně jiného auta se můžeš ohánět až do nebe a nebude ti to nic platné, stačí, pokud ti soud prokáže, že si úmyslně zamčel podstatné údaje a trest tě nemine.
Pepo, pojišťovnu při řešení pojistné události bude zajímat typ auta, zda je to "chromka 1977", kde použitý přední blatník stojí u jediného oficiálního dealera ND 15 000 Kč (slovy patnáct tisíc korun českých), nebo "trojka 1991", kde nový blatník tamtéž vyjde na 3500 Kč a hodnota použitého bude tedy ještě o dost nižší. Dost pochybuji, že by se na tyto nesrovnalosti nepřišlo (už jen proto, že se provádí fotodokumentace a není to běžný automobil, kde by se cena dílů určovala tabulkou) a pojišťovna dobrovolně proplácela úplně jiné díly na jiný typ auta v mnohem větší hodnotě jen na základě nějakého neodpovídajícího čísílka v TP. Stát se to může, ale pokud to bude odhaleno, bude to řešeno podle §250a TZ jako tresný čin pojistého podvodu. O dvacet let starším technickým průkazem z úplně jiného auta se můžeš ohánět až do nebe a nebude ti to nic platné, stačí, pokud ti soud prokáže, že si úmyslně zamčel podstatné údaje a trest tě nemine.
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Asi jsi mě špatně pochopil, nebo jsem se špatně vyjádřil, ale psal jsem o legálně provedenou přestavbu auta kterou jsem již několikrát prováděl. Přklad, Koupil jsem bourané BMW které nemá cenu již opravovat. Ze SRN jsem privezl stejný model . Jelikož nešlo auto normálně uvést do provozu, použil jsem doklady z bouraného auta. Musel jsem projít řádnou technickou prohlídkou, po té zajít na oficiální zastoupení BMW, kde mi vypsali ůdaje o autě a potvrdili že mohu provést přestavbu na již zmiňované doklady. Stěmito dokumenty jsem zašel na příslušný úřad Dopravního Inspektorátu, kde mi dokončili již zmíněnou přestavbu administrativně. Přitom rok výroby zůstává původní. S otázkou proč mi také nepřepíšou, mi jakýkoliv úředník odpoví, že na rok výroby se přestavba nevztahuje. Tudíž já jako obyčejný smrtelník se žádného trestného činu nedopouštím.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Myslím, Pepo, že ses výjádřil naprosto přesně, akorát není snaha to pochopit. Prostě sem píše pár jedinců, u kterých je nechápání pravidlem.
Luboši, obvinil jsi Roba z trestného činu podvodu na základě dosti vágních informací a nedodal jsi jediný důkaz. Předpokládám, že víš, co to je křivé obvinění. Před Robem pochopitelně smekám a přidávám poklonu, když si vzpomenu, jak reagovali jiní majitelé T613, když Ergo napsal něco o souvislosti levicové orientace s vlastnictvím tohoto vozu...
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... =20&t=3051
Luboši, obvinil jsi Roba z trestného činu podvodu na základě dosti vágních informací a nedodal jsi jediný důkaz. Předpokládám, že víš, co to je křivé obvinění. Před Robem pochopitelně smekám a přidávám poklonu, když si vzpomenu, jak reagovali jiní majitelé T613, když Ergo napsal něco o souvislosti levicové orientace s vlastnictvím tohoto vozu...
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... =20&t=3051
Re: moja prvá 613-3
Lubosi, ty nevis, ze musis chodit kazdy rok na pretestaci? Vsak na to mas v prukazu historickeho vozidla kolonky hezky rok po roce....
Ze to pojistovny nevyzaduji je a ty toho zneuzivas je vec druha.
http://www.i-veteran.cz/forum/viewtopic.php?t=134
Ze to pojistovny nevyzaduji je a ty toho zneuzivas je vec druha.
http://www.i-veteran.cz/forum/viewtopic.php?t=134
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: moja prvá 613-3
Povodne som sa nechcel vyjadrovat k tejto teme ale uz mi to neda, lebo tu padaju konkretne obvinenia. Luboš si uplne mimo, horovi ti nieco "kupa v dobrej viere". Ak si tu Tatru kupil a podpisal kupnopredajnu zmluvu kde boli vsetky udaje z platneho technickeho preukazu, tak to bol jednoznacne nakup v dobrej viere. Dokonca ak by sa nakoniec ukazalo ze je to v skutocnosti T148 tak ho to nemusi zaujimat, pravne su dolezite len platne doklady a zmluva. Nikto predsa nemoze od teba ziadat aby si bol odbornik na kazdu vec co kupujes.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 59 neregistrovaných