Konzervovanie
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Konzervovanie
Potreboval by som od Vas odbornu radu, cim je najlepsie zakonzervovat jednotlivé sucasti motora t.j. klukovy hriadel, ojnice, piesty, vacky, ventily a ostatne sucasti nachylne na koroziu. Postaci aj WD40, alebo musim pouzit nieco na baze KONKOR alebo to staci surovo konzervovat motorovym olejom? Ktora varianta je najvhodnejsia? Za odpovede vopred dakujem...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
(Pozor, rada nebude odborná) WD40 stačí, pokud to nehodláš skladovat ve sklepě, kde kondenzuje voda. Já to většinou postříkám olejem lehce naředěným petrolejem. Zrovna včera jsem z půdy po osmi letech sundal klikovku z čezety bez známek koroze. A kdybys chtěl mít naprostou jistotu, můžeš to napatlat vazelínou A00
- RADEK613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 09 Máj 2007, 19:15
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: JIZERSKÉ HORY
- Kontaktovať užívateľa:
My máme doma na půdě plno věcí na motor škoda 1202STW - klikovka,ojnice,písty,atd....... je už to tam kolem 30 let je to namazaný nějakou bílou vazelinou a zabalený ve voskovém papíře,jak píše Luboš.Když jsem se nato napodzim díval tak to je ve stavu jako by to bylo dneska vyrobený.Takže se zato můžu zaručit,akurát nevím co je to za vazelínu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných