Dielenska prirucka BN4

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Dielenska prirucka BN4

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 16 Dec 2007, 22:28

Ahoj, mate tu niekto takuto ? Naskenovanu ? ;)
Moj bufik nadmieru dymi, jak saleny... Vidim, ze je to bud prilis bohatou zmesou, alebo preto, ze je privod vzduchu upchaty.
Bolo by ale fajn vediet, kde presne co vsetko je, a ako sa to serizuje, aby som netapal po slepom.

S pozdravom Boss

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 16 Dec 2007, 22:38

Má ji Luboš na svých stránkách.

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 16 Dec 2007, 23:11

Jak by povedal Borat : Very niice :D
Dakujem za tip, to potvrdzuje zase moje tvrdenie o tom, ze Lubos je velmi sikovny, treba len mat velke sebavedomie, aby sa pri nom clovek necitil hlupy ;)

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 17 Dec 2007, 12:58

Nezapomeň se pak pochlubit, čím to bylo, že bufík dýmil.

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 18 Dec 2007, 22:38

Samozrejme ! :)
Bola to banalita... Ten otvor v bufiku, cez ktory on saje luft, bol skoro uplne zacpany takou starou trubickou/hadickou z bohviejakeho materialu...
Takze samozrejme prilis malo vzduchu, a tympadom velmi zacernela sviecka, aj zhavicka.
Dali sme tu rurku prec, a bufik ide krasne, tepli krasne, zapina rychlo, a samozrejme ma dobeh tych cca. 2 minut. A prakticky ani nedymi 8)
Trosku sme rozmyslali, ci mu to bude vadit, ked tam ta rurka nebude, ale nevadi mu.
Nicmenej ta rurka tam urcite nebola zo srandy.. Vie niekto, aku ma funkciu ? Naozaj to tympadom nasava vzduch este lepsie, alebo ?

/Boss

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 18 Dec 2007, 23:01

Mě se stalo, že větrák pro chlazení výměníku (ta vrtule na začátku) mi strhával nasávanej vzduch pro spalování a nechtělo to topit, tak tam dej aspon kousek trubky / hadičky, kerá bude koukat z obalu bufíka a bude to úplně v pohodě. Bude tak nasávat vzduch z kufru a ne z venku od ramene... (Jak to bylo řešeno původně kvůli tomu, aby nebyl velký rozdíl tlaku vzduchu sání/výfuk pro spalovací komoru.) Pokud seženeš vhodně tvarovatelnou trubičku, tak to tak opět udělej jak to bylo od výroby. Lze tam dát husí krk (ten šedivej, je odolnej proti deformacím a teplotě) úplně nahrazuje tu starou papírovou trubičku potaženou olovem... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 18 Dec 2007, 23:02

Okay, diki za postreh. Asi to tam chvilu necham, a uvidim jak to pojde. Ak to bude robit problemy, pouzijem Tvoje riesenie :)

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dielenska prirucka BN4

Príspevok od užívateľa Eda » 04 Feb 2008, 09:07

Našel jsem na internetu zajímavý článek o firmě Eberspacher, historie výroby, rovněž historie působení firmy v československu a ve spojitosti s automobily tatra.

http://www.winterstory.cz/pdf/Eberspacher_broz_CZ.pdf

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dielenska prirucka BN4

Príspevok od užívateľa ziza » 04 Feb 2008, 09:51

Moc zajímavé čtení :!:

Johnsta
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 13 Nov 2005, 18:34
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dielenska prirucka BN4

Príspevok od užívateľa Johnsta » 04 Feb 2008, 11:10

Hezkej článeček :)

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dielenska prirucka BN4

Príspevok od užívateľa Jerry » 04 Feb 2008, 15:42

To už sem prezentoval na TKB a i tu na TP byl dokaz. Opravdu hezká prezentace.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 31 neregistrovaných