tatra a koroze

Technické problémy s našimi tatrovkami

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: vi, nevi,

Príspevok od užívateľa miloš » 15 Sep 2007, 12:37

honza700 napísal:tak dik, ja myslel, že jsem vyrost... Proste , když jsem mel černou, tak se mi moc libila stribrna... a kdyz mam stribrnou, tak si rikam - ta cerna- to je klasika.. Ale s tim co mam- jsem spokojen - nehodlam menit... A tolikrat jsem mel chut to pochcat a zapalit... tolikrat me to vytocilo...
velice vyrovnaný člověk.... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra a koroze

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Jan 2008, 13:29

http://www.aston-v8.co.uk/
kuk, to ma docela potešilo....

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra a koroze

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Jan 2008, 13:30


Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra a koroze

Príspevok od užívateľa Radinko » 13 Jan 2008, 13:33

MarekK napísal:...kuk, to ma docela potešilo....
Potešenie v štýle: Keď skapala koza mne, nech skape aj susedovi... všakže?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra a koroze

Príspevok od užívateľa radek » 13 Jan 2008, 14:09

Marka to nepochybně potěšilo ve smyslu, že auta vzniklá v podobných letech jako "koncept" T613 bývala odolností korozi nevyřešená hodně podobně, ať už byla provenience CZ, GB, GER, AU,... Malý problém je tu v tom, že ten Aston je z roku 1978 a je vyvařený tak z 1/3 skeletu, kdežto běžná T613 z roku 1993 potřebuje takový rebuild v rozsahu tak 1/2 skeletu a více. Takže sice "potěší" že hnijou i jiná auta, na druhou stranu je to pro tu dobu celkem příznačné a obvyklé (konenkonců i na Rollsu z konce 70 tých let jde najít korozní pupeny už po cca 5-7 mi letech provozu), civilizovaný automobilový svět od těch let v této oblasti značně pokročil, nejen technologicky, ale zejména důslednou kontrolou a pečlivostí při práci (kupříkladu na DB9 pupen rezu opravdu nejde najít :D), Tatra se zřejmě věnovala úplně jiným cílům, zřejmě např. řešení malé výdrže gufera konce klikového hřídele, která se povedla mimochodem vyřešit až po ukončení výroby osobních aut, prostým výběrem kvalitního gufera z katalogového sortimentu firmy Elring.... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra a koroze

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Jan 2008, 15:09

radek presne tak...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných