Ambiciózní tajemníček napísal:Zdicho napísal:Tolik odborníků tady na fóru, jak různí lvi, tak antilvi, či signatáři a nikdo nemá názor na vliv žhavého vzduchu na praskání pneumatik? To jste mě zklamali, chlapi:(
Co je to za hospodskou rétoriku? To je něco v duchu "voni mu zabili strejčka, tak to von bude taky pěknej lump"?
Nedělej blbýho, nežeru Ti, že věříš, že odborník na sociláně patologické jevy (lvi, antilvi a signatáři) bude zároveň odborníkem na vzduch, co sežehne pneumatiky (když je žhavý, tak je sežehne, ne?).
Nj, to jsem od tebe čekal:D. Chtěl jsem názor, klidně i neobjektivní. To se nesmí? A kde bereš tu jistotu, že jsem myslel zrovna tebe?:)) Jistěže jsi lump a to je dobře:)
Ostatní: měl jsem na mysli situaci, kdy jedete cca 150-180, olej 110-120°C, venku teplo až horko, tehdy je vzduch, proudící skrze válce na pneumatiky opravdu rozžhavený a myslím, že to má vliv. Navíc pokud je pneumatika pořádně nahuštěná (2,5 - 3 atm). Ještě dodám, že do této množiny ohrožených pneu nemusíme zahrnout zmiňovanou archivní Barumku. Jak mi jinak vysvětlíte, že ruply dvě značkové pneu při takovéto jízdě?