Strana 3 z 5

Napísané: 26 Feb 2007, 00:17
od užívateľa Roman Maďar
michal heky napísal:Jak vy to děláte... Teď jsem měl 15/100, předtím 17. V létě je to lepší, ale pod 10 jsem nejel nikdy. Jaký to musí být asi pocit, táhnout se po dálnici stovkou a nechat se předjíždět kamiony...
Pocit je to perfektný, väčšinou sa nikam neponáhlam, radšej idem o čosi skôr.Mám čas si vychutnať jazdu kochať sa krajinou, roky , keď som mal pocit, že niečo zmeškám ak nepôjdem aspoň 140, mám už za sebou :lol: Ak ma niekto predbieha, vôbec mi to nevadí.Tých ktorí majú pocit, že pred nimi nesmie byť žiadne auto, aby boli chlapi, spravidla dobehnem na najbližšom žel. priecestí, či inej prirodzenej prekážke :D Okrem toho si myslím, že je lepšie stratiť minútu v živote, ako živit v minúte. J e pravda , že som si zopárkrát vyskúšal jazdu aj rýchlosťou dobre cez 200km/h, ale pomalšie mi to vyhovuje viac

Napísané: 26 Feb 2007, 00:44
od užívateľa kovoo
Roman Maďar: :idea: :!: Bravo majstro bravo :!:

Napísané: 26 Feb 2007, 02:04
od užívateľa Luboš
Podle měření, co se kdysi provádělo podle metodiky EHK mají mít novější šestsettřináctky spotřebu někde mezi 10-13 litry/100 km při rychlostech 90-120 km/h, což se mně u správně seřízených aut také vždy tak nějak potvrdilo. Romanovi ten jeho zázrak jezdí při rovné stovce za 8,45 l, to je tedy zajímavé. Že by to bylo tou zlepšenou aerodynamikou...? :lol:

Napísané: 26 Feb 2007, 06:50
od užívateľa Palo
MarekK napísal:Docela je zaujmavé ako stúpne potreba navštívit benzinovú pumpu niekde v horách v serpentínach alebo v meste s množstvom kruhových objazdov, to mi "hladové oko" preblikáva už po 300km :wink: ... ale to už nieje o karbecoch....

Neviem či to má niečo spoločné s karbecmi, ale opakovanë si všímam, že po cca 150km jazdy v jednoim zátahu, alebo cca 2 hodinách jazdy, sa motor docela zmení, je pružnejší a taký "TDIčkovejší" . Mám to odskúšené na dvoch motoroch, a pozorujem to pravidelne. Stretli ste sa s tým?
Ano na motore ktorý mám asi 7000km po GO.Po niekolkýžch krátkych jazdách sa to zase "rozhodí".Pripisoval som to zábehu ale ty máš skúsenosti asi so staršími motormi.

Napísané: 26 Feb 2007, 09:59
od užívateľa MarekK
Palo: ja mám už po zábehu, ešte tie motory nedýmia na modro.... :wink:
Najlepší motor sa dá zažit pri cca 5°C a motorových 90°C,
A ostatní také skúsenosti nemajú?

Napísané: 26 Feb 2007, 12:39
od užívateľa Luboš
No samozřejmě, aby motor podával optimální výkony, tak se také musí zahřát na provozní teplotu. U T613 to hold trvá trochu déle... :D

Napísané: 26 Feb 2007, 14:12
od užívateľa jack
Zajímavý Luboši, nejdřív mě tady obviníš z toho, že vás tady krmím bludy..a když jsme se shodli na tom, že to bludy nejsou, tak si natolik drzý, že ani nepřiznáš svůj omyl.. Vrchol arogance..

Napísané: 26 Feb 2007, 17:13
od užívateľa Luboš
Že by měla mít za všech okolností každá plně zatížená šestsettrojka spotřebu na delších trasách pod deset litrů, na tom jsme se tedy neshodli! Měl by ses trochu zamyslet sám na sebou, než tu začneš někoho obviňovat...

Napísané: 26 Feb 2007, 20:15
od užívateľa jack
A to zase pozor..!! Ty by ses měl nad sebou zamyslet..!! Z Tvých příspěvků mám pocit, že se snažíš všechny zesměšnit..

Je zajímavé, že se vyjadřuješ úplně ke všem problémům, takový univerzální odborník na Tatru 11 až po Tatru 613.. to musíš být buď to všudebyl, co všechná zná všechno viděl, nebo je v Tobě duch Hanse Ledvinky.. :roll:

Napísané: 26 Feb 2007, 20:54
od užívateľa Kim
Tak ještě jednou

Napísané: 26 Feb 2007, 21:23
od užívateľa Kim
A když už je řeč o té spotřebě, měříte jí správně. :lol:

Napísané: 26 Feb 2007, 21:46
od užívateľa Roman Maďar
jack napísal:A to zase pozor..!! Ty by ses měl nad sebou zamyslet..!! Z Tvých příspěvků mám pocit, že se snažíš všechny zesměšnit..

Je zajímavé, že se vyjadřuješ úplně ke všem problémům, takový univerzální odborník na Tatru 11 až po Tatru 613.. to musíš být buď to všudebyl, co všechná zná všechno viděl, nebo je v Tobě duch Hanse Ledvinky.. :roll:
Luboš, ešte stále si myslíš, že je to náhoda?

Napísané: 26 Feb 2007, 21:55
od užívateľa Luboš
Co to zase plácáš, Jacku? Jako odborník na Tatru 11 a další auta té doby jsem se nikdy nikde nevyjadřoval a jestli znám T613 lépe než ty (to asi ano), tak to tě snad nemusí dovádět k takovým hysterickým reakcím...?

Tenhle článek ze Světa motorů jsem tu zveřejňoval už před skoro dvěma lety, kdo měl zájem, tak se s ním mohl za tu dobu už seznámit. Ano, je to jeden zdroj informací, ale chce to vidět trochu v souvislostech.

Jen pro zajímavost. Šestsettrojka s H motorem má spotřebu podle ČSN 30 0510 na rovině při rychlosti 105 km/h krásných 12,5 l/100 km.

Napísané: 26 Feb 2007, 22:18
od užívateľa Zdicho
No, ty nízké spotřeby jsou asi dány rostoucí kvalitou našich silnic:D

Napísané: 27 Feb 2007, 00:06
od užívateľa ladis
Roman Maďar napísal:Pocit je to perfektný, väčšinou sa nikam neponáhlam, radšej idem o čosi skôr.Mám čas si vychutnať jazdu kochať sa krajinou, roky , keď som mal pocit, že niečo zmeškám ak nepôjdem aspoň 140, mám už za sebou :lol: Ak ma niekto predbieha, vôbec mi to nevadí.
Romane, Michal jezdí docela rozvážně a rozhodně není z těch, kteří by nesnesli být druzí až po všech těch TDi a spol... Tady jde ale o něco jiného. Jmenuje se to D1 a je to skutečný fenomén. Máš pocit, že jízda v pravém pruhu 2m přede mnou náklaďák, 2m za mnou náklaďák je v souladu s tvým pojetím bezpečnosti? A když ten za tebou začne předjíždět a zablokuje na několik kilometrů levý pruh, zdalipak použiješ světelnou houkačku, abys mu naznačil, že už se může zařadit? Jen nějak nechápu jak to děláš, že máš při tom všem ještě čas kochat se krajinou. Tak po téhle dálnici jezdí Heky někam k Jihlavě...
Zdicho napísal:No, ty nízké spotřeby jsou asi dány rostoucí kvalitou našich silnic
Spíš rostoucím optimismem majitelů...

Doufám, že smajlík už má karburátory seřízené, zbytek se dobrý tak na zaměstnání huby u piva.

Napísané: 27 Feb 2007, 00:39
od užívateľa MarekK
Ladis: jasne je to tak, eštedoplnim, že na českej D1 sú stúpania a to na slovenskej niesú skoro žiadne, naviac sa stále brzdí a pridáva. ... ano na slovesku sú merače rýchlosi snád každých 5km(na novej "vrchnej" časti), to je fajn aby sa človek zbadal že ide po rovinke 180siatkou...
Roman: skús sa previest do Prahy tak rýchlostou cca 160. To je docela horská dráha...... neviem si tam prestavit íst stofkou....aj tak by si musel zrýclovat ak by si chcel predbehnú t kamion tahajúci sa 80siatkou dokopca, a musel by si podradit, aby si sa dostal bezpečne do lavého pruhu, mojžo by dal dvojku....
Ladis: ináč docela tomu romanovému meraniu verím, bez zrýchlení to asi tak zatolko pojde. Podla mna roman tam má 4ku tak od 55 ak nie od 50...

Napísané: 27 Feb 2007, 11:25
od užívateľa Roman Maďar
No 4 tam mám cca od 60.Je pravda . že českú D1 som už nešiel dávno, okrem toho je tam naozaj ovela viac stúpaní, najmä na vysočine.Jazda medzi dvoma kamionmi asi fakt nie je to, po čom túžim, mimochodom, hlavne kvôli tomuto fenoménu sa podla možnosti dialniciam vyhýbam.

Napísané: 27 Feb 2007, 11:29
od užívateľa michal heky
No jo, když se řekne dálnice, vybavím si tu horskou dráhu D1 s kamiony v pravém a spěchači v levém pruhu. Když jsme jeli z Bojnic do Bratislavy, bylo to, pravda, jiné kafe. Po dálnici tam nejel nikdo a v autě jsme rozvíjeli teorie, kde vlastně ti Slováci jsou:-)

Napísané: 27 Feb 2007, 12:03
od užívateľa Sedo
michal heky napísal:No jo, když se řekne dálnice, vybavím si tu horskou dráhu D1 s kamiony v pravém a spěchači v levém pruhu. Když jsme jeli z Bojnic do Bratislavy, bylo to, pravda, jiné kafe. Po dálnici tam nejel nikdo a v autě jsme rozvíjeli teorie, kde vlastně ti Slováci jsou:-)
Ja som tak šťastný, že to je u nás takto :)

Napísané: 27 Feb 2007, 12:15
od užívateľa tomas
Sedo, to si asi fakt davno nesiel do TT po dialnici :-)
Chodim kazdu sobotu do TT, niekedy aj cez tyzden, ale nejaka ludoprazdna dialnica uz davno nebola. Samy tirak, zenuci sa do Kie, ci kam a v lavom rychlo iduce auta. Takze bud ide clovek aspon 140 v lavom, alebo pomaly medzi tirakmi v pravom. Ale je pravda, ze take zatacky a stupania u nas niesu. Aj ked pred Povazskou na tych mostoch je to trosku adrenalin pri vyssej rychlosti, no obmedzili to tam na 100 tusim.