Ale prosim ta )) jasne, ze som isiel, narazal som na M. Hekyho. Ked ides v Tatre, tak mas predsa vyhradeny uplne pravy pruh, tam nikto nejazdi, obcas tam niekto stoji, ked je pokazeny, ale inak je skoro vzdy volnytomas napísal:Sedo, to si asi fakt davno nesiel do TT po dialnici
Chodim kazdu sobotu do TT, niekedy aj cez tyzden, ale nejaka ludoprazdna dialnica uz davno nebola. Samy tirak, zenuci sa do Kie, ci kam a v lavom rychlo iduce auta. Takze bud ide clovek aspon 140 v lavom, alebo pomaly medzi tirakmi v pravom. Ale je pravda, ze take zatacky a stupania u nas niesu. Aj ked pred Povazskou na tych mostoch je to trosku adrenalin pri vyssej rychlosti, no obmedzili to tam na 100 tusim.
Karburátory
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
ja to odhadujem , že premávka (mimo BA) je na slovensku cca 1/3nová oproti ČR... napr. niekdy z Nového mesta n. Váhom do Trnavy v piatok v podvečer stretneme tak cca 10 aut! (mimo mesto) to dovoluje z normálnej cesty si urobyt dialnicu a frčat to 140 Pričom snaha udržt tú istú rýchlost medzi Olomoucom a Uherským hradištom viedie k závodníckému štýlu jazdy (tatra to zvládá )...
Sedo: napr doprava v Trnave poobede je totálne KO , z toho by si radost určite nemal.....
Sedo: napr doprava v Trnave poobede je totálne KO , z toho by si radost určite nemal.....
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
asi by bolo treba vniesť trocha svetla do metodík vyhodnocovania spotreby paliva, inak sa dá veľmi ľahko dôjsť k diametrálnym výsledkom a pri pive sa hádať až do krvi za svoju pravdu.Luboš napísal: Co to zase plácáš, Jacku? Jako odborník na Tatru 11 a další auta té doby jsem se nikdy nikde nevyjadřoval a jestli znám T613 lépe než ty (to asi ano), tak to tě snad nemusí dovádět k takovým hysterickým reakcím...?
Tenhle článek ze Světa motorů jsem tu zveřejňoval už před skoro dvěma lety, kdo měl zájem, tak se s ním mohl za tu dobu už seznámit. Ano, je to jeden zdroj informací, ale chce to vidět trochu v souvislostech.
Jen pro zajímavost. Šestsettrojka s H motorem má spotřebu podle ČSN 30 0510 na rovině při rychlosti 105 km/h krásných 12,5 l/100 km.
Práve preto boli na vyhodnocovanie spotreby paliva prijaté presne stanovené kritériá - žiaľ, aj tých je viac. Je to však pochopiteľné vzhľadom na rozdielny čas a okolnosti, kedy boli prijaté. Je preto rozdiel určovať spotrebu paliva pri jazde ustálenou rýchlosťou, podľa ČSN 30 0510, podľa EHK atď...
Je to už dávno, čo som mal naposledy v rukách zastaralú ČSN 30 0510, spotreba sa však podľa nej vyhodnocovala tuším pri zaťažení vozidla 2 osobami z ustálenej spotreby pri 2/3 max. rýchlosti navýšením o nejaké definované percento - metodika taktiež musí rátať s určitým rozptylom medzi jednotlivými vozidlami. Taktiež atmosférické podmienky tu majú svoj vplyv.
Údav v TP preto neznamená, že ak ide T603 rýchlosťou 105 km/h, má vtedy spotrebu tých 12,5 l/100 km.
Pre tých, ktorých to zaujíma, prikladám výsledky merania hodnôt spotreby zo záverečného protokolu o povinnom hodnotení vozidla T2-603 model ´69, ktoré vykonal ÚVMV v druhom polroku 1970.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Zdicho, ty s tvojou T603 sotva budeš jazdiť v takých režimoch, ako pri testoch v UVMV, no a aj mazadlá sú dnes na úplne inej úrovni - takže tá tvoja by mala vydržať viacej....Zdicho napísal:Hezké materiály, furt samá závada, nevyhovuje tomu a tomu, tohle nejde sehnat, poškozsení motoru, zajímavé. Jestli i mě tohle čeká při 18281 km, tak teda dík.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Pravda..Kontráš napísal:100x lepší původní lak s lokální opravou, než celý nový.....
Dan.... fakt pěkná t603. Máš dvě různé provedení T603, nebo obě "stejné"?
A hlavně jestli je to origo nitrocelulózový(acetónový) lak, můžeš nastříkat vyspravená místa tím samým lakem, zabrousíš ho a zaleštíš tempo pastou..
Sice neseženeš původní odstín, kterým se stříkali 603ky a to "0999", ale je stále k dostání podobný odstín jakým se stříkali 613ky a to "1999"
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných