Strana 1 z 7

Brzdove dosticky

Napísané: 19 Okt 2004, 13:06
od užívateľa etienne
Hello all,

rad by som sa opytal ci niekto nevie novy Federal-Mogulovsky popis zadnych dosticiek. Predne su FDB990, federal mogul uvadza FDB461 ako zadne. Tieto su vsak tie na skodu rapid a nie tie spravne "tatrovacke"... vie mi niekto pomoct ?

Napísané: 20 Okt 2004, 00:00
od užívateľa carlos
ked ešte existoval na nivách tatra servis,presvečili ma ,že to je to isté a normálne ich tam montovali,mal som ich na trojke

Napísané: 20 Okt 2004, 00:43
od užívateľa mato
iste to nie je to iste, pretoze maju iny tvar (mensiu ucinnu plochu). Ale mam ich napriek tomu nainstalovane na trojke.

Napísané: 20 Okt 2004, 06:57
od užívateľa radek
FERODO PREMIER FDB 990B - přední (primárně určeno pro AGM MAGMA)
FERODO PREMIER FDB 461B - zadní (primárně určeno přímo pro T613)
FERODO PREMIER FDB 1165 - ruční (primárně určeno pro Jaguar)

Napísané: 20 Okt 2004, 15:01
od užívateľa Sedo
Aha Mato, tak kvoli tomu ti to asi brzdi menej. Teda, ze mas ten dojem, ze to brzdi slabsie.

Napísané: 20 Okt 2004, 15:02
od užívateľa etienne
Sedo: Tebe to dnes ale pali :-)

Napísané: 20 Okt 2004, 15:07
od užívateľa tomas
Chlapi ake menej. Ja mam na jednej tie zadne platnicky (Š130) a mne zadne flekuju pri prudsom stlaceni brzdoveho pedala ...
Neviem ci je plocha mensia, no maju iny tvar ...

Skor sa bojim vacsieho opotrebenia kotuca, nez ze to menej brzdi ...

Napísané: 20 Okt 2004, 15:34
od užívateľa etienne
Tomas: Zaujimalo by ma ako by si zabrzdil na 2 rovnako nastavenych autach z rychlosti 130 km/h na jednej so zadnymi dostickami S130 a na druhej z T613.. myslim ze rozdiel by tam bol aspon meter ak nie viac. Nehovorim ze tie skodovacke su zle, hovorim len ze urcinok maju nizsi.

Napísané: 20 Okt 2004, 15:38
od užívateľa Luboš
Zadní destičky Š120...??? :shock:

Napísané: 20 Okt 2004, 15:53
od užívateľa tomas
No pokial ma pamat neklame, tak tie na predok S130, ktore maju na krabici aj T613, maju ine zlozenie a lepsie zvladaju vyssie teploty. Aka je ale ich cinna plocha neviem, kdesi v knizke ku 120-ke som to mal napisane. A kedze neviem plochu original T613-kovych nemam to ako porovnat. Tym ze su konstruovane na mensi kotuc, maju iny tvar, mozno aj mensiu cinnu plochu a hlavne trecia cast je z ineho materialu, mozu sposobit nadmerne opotrebenie kotuca. Ucinnost nie vzdy suvisi s cinnou plochou, ale je tam viac faktorov ...

Napísané: 20 Okt 2004, 20:12
od užívateľa mato
su na krajoch trochu skosene, preto je plocha mensia. inac sa mi zdalo ze to ide menej aj ked som mal original, takze nic.

Napísané: 29 Dec 2004, 17:19
od užívateľa Honzík
Též jsem zkoušel různé brzdové destičky o kterých jsem četl v diskuzích ale dostaly se mi do ruk originální desky s označením viz.dílenská příručka a od té doby mám pokoj s rychlým opotřebováním kotoučů.A i lepší brzdné účinky podle mě to má.(můj názor)

Napísané: 29 Dec 2004, 23:12
od užívateľa Stevo
Nemate niekto cisla Boschackych dosticiek? Na mojich to nejak uhnilo a nemam to zapisane :(

-

Napísané: 30 Dec 2004, 17:12
od užívateľa carlos
stačí v pondelok?

Napísané: 30 Dec 2004, 17:15
od užívateľa tomas
carlosi, caf :) Potom to mozes hodit rovno sem :wink:

Napísané: 03 Jan 2005, 10:10
od užívateľa René
...chcel by som len povedať, že ak uvažujeme že tlak brzdovom okruhu je vždy rovnaký, teda aj sila vyvolaná od piestikov tak potom podľa vzorca p=F/S zistíme že pri zmene plochy sa v opačnom pomere zmení aj tlak na brzdovom kotúči čo sa prejaví len na životnosti kotúča aj platničiek a na teplote v brzdovom okruhu ale brzdná sila je VŽDY ROVNAKÁ!!!!!!!!!!!![/b]

Napísané: 03 Jan 2005, 12:44
od užívateľa Neregistrovaný
oooo skvele.. A co tym chcel akoze autor povedat? :roll:

Napísané: 03 Jan 2005, 15:06
od užívateľa Stevo
Chcem byt ako ty
Carlos: ...pondelok... ;-)

-

Napísané: 03 Jan 2005, 15:59
od užívateľa carlos
predok by mal byť 0 986 424 050 ,zad. som dával ferodo v trnave majú cca 1000sk

Napísané: 03 Jan 2005, 23:14
od užívateľa Stevo
Diiiiiiik 8)
Zadne feroda za liter? To mas cenu z ferotechny? Oni su drahi..