Technické problémy s našimi tatrovkami
-
stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa stastnytatrovak » 15 Jan 2007, 20:58
Ahojte Tatrovaci vospolok !
Vy, ktori sa do toho rozumiete, urcite hravo odpoviete.
Ked idem este so zapnutym syticom, motor je chladny, a prudko zabrzdim, auticko strati otacky a zdochne. Nikdy to nerobi, ked je sytic dole, a motor aspon trosicku zohriaty. (Po asi dvoch km.)
Preco !?
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 15 Jan 2007, 21:01
Kupříkladu se Ti odleje hladina v karburátorech.....
-
stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa stastnytatrovak » 15 Jan 2007, 21:07
Som si myslel... Ale je to normalna vec, alebo je daco chybne ?
Nikdy som predtym nemal karburatorove auto, hehe...
-
ladis
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ladis » 15 Jan 2007, 21:50
To je normální, je třeba s tím počítat a nechávat si delší brzdnou dráhu, aby bylo možné brzdit pozvolněji, případně čas na krátké odbrždění. Existuje ještě jedna možnost, jak tomuto jevu zabránit, a je divné, že ji Radek nezmínil
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 15 Jan 2007, 22:06
Vidíš já zapomněl, LPG se samozřejmě při brždění neodleje a ani není třeba vlastně používat sytič. Tím by jsi "odstranil" oba vzniklé neduhy
. A nebo samozřejmě užití motoru s přípravou směsi vstřikováním, tak se to taky nestane....
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 15 Jan 2007, 22:26
...ja viem o dalších možnostiach...napr. nepoužívat sytič za jazdy...alebo stále pridávat , nebrzdit...... alebo použit TDI...
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 15 Jan 2007, 22:29
No a proč se mi tohle občas děle i u LPG hoši?
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 15 Jan 2007, 22:31
jazdíš na sytič? s LPG?
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 15 Jan 2007, 22:53
Zdicho, to bude tym, ze ked prudko zabrzdis, plyn ide dalej a utecie ti
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 15 Jan 2007, 23:16
Není hladina jako hladina, třeba studená hladina reaguje na prudké bržděním obtokem sytiče a z5ným průchodem přes sítko a pumpu do nádrže, naopak hladina teplá se nárazem o zadní stěnu plovákové komory pouze zdrcne. A tak vzniklo vstřikování přátelé
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 15 Jan 2007, 23:24
Pokud chceš radu od Chytrolína Garážového (Teoreticus Bohemiae)
tak tady: seřídil bych plováky, srovnal dosedací plochu a čistotu trysek karbeců, nastavil předstih, volnoběh a podíval se na správnou funkčnost posilovače a přetlakovou hladici.
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 15 Jan 2007, 23:24
Edo, to je úvaha fakt hodná tvojho génia
-
stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa stastnytatrovak » 16 Jan 2007, 00:37
Okay hosi, dakujem pekne
-
D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Príspevok
od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 11:54
To musím někdy vyzkoušet. Fakt se to stává a je to vlastnost vozu? Režim "prudká změna tempa" na prvních 500 metrech se studeným motorem jaksi nepoužívám.
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 13:49
nikdy som si u žiadnej mojej Tatry nevšimol, že by sa pri zapnutom sýtiči a prudšom pribrzdení motor zastavil...
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 17 Jan 2007, 13:51
Mě se to stávalo se studeným motorem i u Š120L
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 13:56
a mne ani u Škodovky nie...
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 17 Jan 2007, 14:05
Mně se to stává u tatry i u škodovky. A s podtlakovým vedením posilovače to nesouviselo, protože jsem zkoušel zabrzdit i ruční brzdou a motor zdechnul i tak.
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 14:49
čo to máte za motory, že vám tak dochnú? nemajú nejakú epidémiu? no a pri brzdení na ručnú brzdu...hm... nezdochlo by vám to aj bez brzdenia, len pri odľahčení? čo tak si poriadne nastaviť karburátory?
musím to teda niekedy vyskúšať s tým silným brzdením, teraz však mám všetky karburátorové T613 mimo prevádzku
-
D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Príspevok
od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 14:53
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 71 neregistrovaných