Expert na aerodynamický hluk - těsnění oken apod.
- Muf
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha 2
- Kontaktovať užívateľa:
Expert na aerodynamický hluk - těsnění oken apod.
Lidi, já se už asi pudu voběsit. Já se z toho picnu
Existuje na světě někdo, kdo by mi pomohl s odstraněním aerodynamického hluku u porschete - targy?
Už jsem vyměnil všechny těsnění, co kde jsou, nainvestoval jsem do toho asi dvacet litrů (těsnění jsou drahý jak prase) a pořád je v tom krámu kravál!
Jen se rozjedu na kilo, už to sviští. Je to snad ještě horší, když mam střechu na autě, než když jí sundám. Děs běs!
Já to prostě nepošteluju.
Poraďte mi někoho, kdo je na takovýhle blbosti šikovnej a pomohl by mi to lokalizovat a odstranit. Přece na to musí být nějaká metoda, jak vysledovat, kde to sviští a jak to odstranit, ne?
Díky, a sorry, že to neni o tatře, ale snad mi poradíte, nebo tatry nedělaj hluk od špatnýho těsnění?
Existuje na světě někdo, kdo by mi pomohl s odstraněním aerodynamického hluku u porschete - targy?
Už jsem vyměnil všechny těsnění, co kde jsou, nainvestoval jsem do toho asi dvacet litrů (těsnění jsou drahý jak prase) a pořád je v tom krámu kravál!
Jen se rozjedu na kilo, už to sviští. Je to snad ještě horší, když mam střechu na autě, než když jí sundám. Děs běs!
Já to prostě nepošteluju.
Poraďte mi někoho, kdo je na takovýhle blbosti šikovnej a pomohl by mi to lokalizovat a odstranit. Přece na to musí být nějaká metoda, jak vysledovat, kde to sviští a jak to odstranit, ne?
Díky, a sorry, že to neni o tatře, ale snad mi poradíte, nebo tatry nedělaj hluk od špatnýho těsnění?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Targu som síce nešoféroval, ale v kupé je tiež poriadny hluk. Rozhodne to nie je luxusné auto, ale skôr športové náčinie a tak sa na to auto treba aj dívať. Zo začiatku ma napr. dosť prekvapili hrkotajúce okná v dverách, hlavne ak sú trocha spustené, a rôzne iné zvuky. Dominoval nad tým ale zvuk motora, takže mi to až tak nevadilo.
Silne pochybujem, že Targa bola aerodynamicky tak doriešená, aby to okolo nej nesvišťalo - stačí sa myslím na ňu pozrieť. Ak je však ten hluk naozaj nejaký nadmerný a neprimeraný (dosť subjektívne), skús v prvom rade skontrolovať všetky špáry, či sú rovnomerné a tak. Nejaké zázraky ale asi nečakaj..
Silne pochybujem, že Targa bola aerodynamicky tak doriešená, aby to okolo nej nesvišťalo - stačí sa myslím na ňu pozrieť. Ak je však ten hluk naozaj nejaký nadmerný a neprimeraný (dosť subjektívne), skús v prvom rade skontrolovať všetky špáry, či sú rovnomerné a tak. Nejaké zázraky ale asi nečakaj..
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Metoda, jak zjistit původ hluku je jednoduchá-modelína. Alespoň přibližně se pokus zjistit oblast, odkud hluk vychází a pak modeluj a modeluj. Zamazávej linky, spáry, škvíry apod. a zkoušej. Nemusí to být jen zlepšení, co se dostaví, ale i jakákoli změna znamená, že jsi blízko. Může to být běh na dlouhou trať a čeká Tě nalézání oknem a podobné taškařice, ale jinak je to docela dobrý způsob.
Jak už tady ale bylo napsáno - nečekej zázraky. Musíš si přiznat, že je to třicet let starý šmuk nevalné kvality(promiň... )a navíc "targy" všech značek jsou co se týče aerodynamiky většinou z modelové škály obzvlášť nepovedené
Jak už tady ale bylo napsáno - nečekej zázraky. Musíš si přiznat, že je to třicet let starý šmuk nevalné kvality(promiň... )a navíc "targy" všech značek jsou co se týče aerodynamiky většinou z modelové škály obzvlášť nepovedené
- Muf
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha 2
- Kontaktovať užívateľa:
Díky za tip, modelínu zkusím.
Jinak co tady psal ondrej o hluku, to je pravda, je to vzduchem chlazený auto a hladina hluku od motoru je podstatně vyšší než u jiných aut. Žádné další pazvuky ani rachtající okna by se však ozývat neměly, to je známka, že je něco někde špatně. P bylo ve své době luxusní auto a kupovali si ho mnohdy lidi, kterým nic neříkala sportovní jízda, ale chtěli kvalitu a spolehlivost. (viz reklama)
Tichou targu jsem sice neviděl, ale v moc sem jich nejel. Ale odhlučnit se to dá a to prý dost dobře. Stačí mít těsnění v pořadku (ty jsem koupil) a pak dobře potaženou střechu (s tou už to bude trochu horší) a pak už jenom ladit a štelovat, což je právě ten problém.
Jinak co tady psal ondrej o hluku, to je pravda, je to vzduchem chlazený auto a hladina hluku od motoru je podstatně vyšší než u jiných aut. Žádné další pazvuky ani rachtající okna by se však ozývat neměly, to je známka, že je něco někde špatně. P bylo ve své době luxusní auto a kupovali si ho mnohdy lidi, kterým nic neříkala sportovní jízda, ale chtěli kvalitu a spolehlivost. (viz reklama)
Tichou targu jsem sice neviděl, ale v moc sem jich nejel. Ale odhlučnit se to dá a to prý dost dobře. Stačí mít těsnění v pořadku (ty jsem koupil) a pak dobře potaženou střechu (s tou už to bude trochu horší) a pak už jenom ladit a štelovat, což je právě ten problém.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných