Pre Michala Hekyho

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 00:49

Nič neštelujem. Jede to jako prase, má to spotrebu 10 až 14, nedymí, sýtič ani neviem čo je a som nadmieru spokojný.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Sep 2004, 00:50

Ty škodovky už měly karburátory EDSR, tak se těch hodnot dalo snadno dosáhnout, u stovek to bylo horší...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Sep 2004, 00:53

Tak potom uz nezbyva nic, len popriat vela vela stastnych kilometrov :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 00:54

Ďakujem :)
Holt, dávam tomu motoru poriadne nažrať. Šteloval som to sám, alebo dačo. Len tak, od ucha, citu, oka

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Sep 2004, 00:57

Ved aj ja som sa hrajkal. Napojil som svoj digitalny otackomer a steloval som karbce raz jeden a raz druhy. A islo to dobre. Ale nakoniec som si to bol aj tak nechat nastavit...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Sep 2004, 01:06

To se vám to šteluje, když máte takový tolerance.... To já bych za 2,8% CO zelenej flek nedostal... :?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 01:15

tam kde chodím na emisnú je pán taký hrozný pohodár.

prídem tam, zahlási "joj..... pekná.... pekná...." zoberie sondu, dá do jedného výfuku, do druhého, popozerá, postojí, vyberie, dá mi papiere, povie "hodná Tatra..." a idem het :)
Flegmoš jak traky

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 01:16

a fakt, o mesiac mi končí emisná. tak tam zajdem

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Sep 2004, 01:29

Hej, aj ja som mal takeho, kym nanho neprisli. Naposledy to uz robil tak, ze mi este aj teplotu oleja meral.
Mal tabulky, kde bola uvedena teplota oleja, pri ktorej sa to meria a tak mi turovali motor asi 15min , kym ho dostali na predpisanu hodnotu. Spotrebovali mi tak dobrych 5l benzinu. Ak nie 10 :?
Potom to konecne zacali merat. Strcili sondu do jedneho vyfuku, ale druhy zapchali handrou. Na co som zacal protestovat, ale marne. Vraj to tak musi byt. Motor zacinal mat problem s vydychovanim a skoro sa udusil, ale oni nereagovali. Ked tam cosi namerali, zacali ten isty postup, len s druhym vyfukom.
No a na zaver som teda dostal protokol aj s kartickou a nalepkou. A tak teraz premyslam, ze ci tam pojdem aj nabuduce ...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Sep 2004, 01:38

Taky už to máte každé dva roky?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 01:39

K takým by som nešiel. ani za svatého

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Sep 2004, 01:39

Mam dojem, ze kazdy rok emisna a STK kazde 2

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 01:39

áno, emisná každý rok a STK každé 2

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Sep 2004, 01:40

To máte nějaké častější... u nás je to 2 a 2... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 01:42

možno to novšie autá majú zriedkavejšie, ale moje je na papieroch 1976 takže to už musí rok čo rok

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Sep 2004, 01:45

No po styroch rokoch u noveho auta sa chodi na emisnu tusim aj s katom (nezarucujem, dopocul som sa ...) a aj s dieslami kazdy rok.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 01:47

s katalyzátorom sa nechodí, no s dizlákom áno.

Inak u dizláka krásny postup. Vytočia ho na 6000 a merajú emisie. Som zvedavý koľkým ľuďom už tie dizláky takto poslali na onen svet

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Sep 2004, 01:48

Při 6000 se snad nic neměří, takových otáček to většinou ani není schopno...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 18 Sep 2004, 01:50

Dízlové 1.9-ky s preplňovaním a vstrekovaním paliva ktoré sa montovali začiatkom 90-tych rokov do Regaty, Ducáta... atď atď týchto otáčok schopné sú. ale bez záťaže. No a pri týchto otáčkach merajú emisie.

prosteže sa to vytočí na najvyššie otáčky aké motor vie zo seba vytlačiť a merajú. super to je

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Sep 2004, 01:55

No a ja som zasa videl ako pozerali v jednom znackovom servise, ci funguje motor. Nastartovali wagen a studeny motor vytocili bez zataze na horibilne otacky a takto to robili 5min, az bola od vody z vyfuku zastriekana plocha 2x2m :shock:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných