T 613-3
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Díky. Takže hlavní válec spojky pasuje ze 120ky? A ten zadní nejde použít z ničeho?
Jinak v jakém stavu máš blatníky a pravý práh? Sic jestli to auto bylo vyhnilé, asi to bude ještě horší jak u mé, ale co kdyby... tu,c o rozděláváš, nemáš na číslech? Mám sice papíry domluveny, ale láká mě to tažné, jestli by se třeba dalo časem koupit a přepsat. Sic přihlásit jde tažné, když má člověk známosti, i bez typ. listu aj., ale kdyby to bylo na jiném vozidle v dokladech, bylo by to nejsnažší.
Jinak v jakém stavu máš blatníky a pravý práh? Sic jestli to auto bylo vyhnilé, asi to bude ještě horší jak u mé, ale co kdyby... tu,c o rozděláváš, nemáš na číslech? Mám sice papíry domluveny, ale láká mě to tažné, jestli by se třeba dalo časem koupit a přepsat. Sic přihlásit jde tažné, když má člověk známosti, i bez typ. listu aj., ale kdyby to bylo na jiném vozidle v dokladech, bylo by to nejsnažší.
Re: T 613-3
Ahoj,
zadní nejde použít z ničeho, repase dělá firma Bekas (http://www.bekas.cz). Ta co jsem rozdělal byla bez TP. Jedno tažné mít budu, ale papíry k tomu žádné nejsou. To ale nebývá zase takový problém..
Hynek
zadní nejde použít z ničeho, repase dělá firma Bekas (http://www.bekas.cz). Ta co jsem rozdělal byla bez TP. Jedno tažné mít budu, ale papíry k tomu žádné nejsou. To ale nebývá zase takový problém..
Hynek
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Repase zadního spojkového válečku:demontuj z vozu;poklepem o nějaké prkýnko dostaň ven píst-pokud je to před ním zarezlé,tak rez odstraň;vyndej miskovou gumičku-průměr 25,5mm;vyčisti všechen bordel co je uvnitř;jemným šmirglem vyhlaď + dolešti nějakou pastou/případně nejjemnějším šmirglem/;očisti+vylešti píst;vnitřek potři brzd.kapalinou;vlož novou gumičku+píst-dávej bacha ať nevypadne/nic ho tam nedží/;venkovní prachovka pasuje z hlavního válce spojky Š 1203.
Toť celá věda pokud není vnitřek válečku extrémně zničený tak výše uvedený způsob stačí a nějaký ten rok to vydrží.
Toť celá věda pokud není vnitřek válečku extrémně zničený tak výše uvedený způsob stačí a nějaký ten rok to vydrží.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Pokud je to původní trojka, tak ten přední spojkový válec je opravdu stejný typ, jako na Š105/120. Na chromkách byl trochu jiný. Ten zadní je skutečně speciální pouze pro T613, většinou se dá repasovat, jak říká sudeťák. Když jsem to naposledy opravoval, tak jsem do toho nechal udělat nerezový pístek a taky ten seřizovací šroub, který se přes veškerou snahu nepodařilo nepřetrhnout...
Re: T 613-3
Rad bych se taky ripojil k dotazu....
Pomalu se mi vrací spojkový pedál. Je možný že je taky zatuhlý váleček a nebo zda pružina?? Asi pravděpodobnější ten valeček že?
A dál bych se chtěl zeptat na ten valeček u pedálu na chromce.... Z te 120ky pouzit nejde?? Jakej je v tom rozdíl? Díky
Pomalu se mi vrací spojkový pedál. Je možný že je taky zatuhlý váleček a nebo zda pružina?? Asi pravděpodobnější ten valeček že?
A dál bych se chtěl zeptat na ten valeček u pedálu na chromce.... Z te 120ky pouzit nejde?? Jakej je v tom rozdíl? Díky
- skrobik613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 11 Júl 2008, 07:45
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613, Tatra 603, tatra 600,
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Ahoj,
na chromu jde použít pouze ze škody 100 š 120 už ho má jiný.
na chromu jde použít pouze ze škody 100 š 120 už ho má jiný.
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Prosím o radu (bude jich ještě hodně třeba, začal jsem se dnes ve voze šťourat), dá se nahradit držák zadního nárazníku nějakým obdobným? Nemáte ho někdo navíc?
Položka 5,6. Při koumání, proč nárazník na voze visí jako psovi uši, jsem zjisil, že jsou oba držáky ulomené a šrouby v krajích u zástěrek ten dědula povolil, že matky držely na posledních závitech.
A jinak přední blatníky jsou uchyceny kromě šroubů pod kapotou a jedním mez blatníkem a podběhem ještě kde?
Dále by mě ještě zatím zajímalo, sic v zimě toho moc neudělám, jestli je s něčím záměnné ramínko stěrače, nemusí to být ani socialistická produkce, klidně použiji i delší; jaké brzdové hadice použít na výměnu? Tem stávajícím, které pamatují snad i vznik vozu, pochopitelně nevěřím.
Nepřebývá někomu zdravé víko rezervy? To moje by sice šlo vyvařit, ale bude s tím drbačka dost. Rezerva byla na nejlepší cestě k vypadnutí.
A konečně, vymontoval jsem už většinu z pochybné zástavby LPG, nehodí se někomu čerpadlo, nádobka ev. jiné díly?
Položka 5,6. Při koumání, proč nárazník na voze visí jako psovi uši, jsem zjisil, že jsou oba držáky ulomené a šrouby v krajích u zástěrek ten dědula povolil, že matky držely na posledních závitech.
A jinak přední blatníky jsou uchyceny kromě šroubů pod kapotou a jedním mez blatníkem a podběhem ještě kde?
Dále by mě ještě zatím zajímalo, sic v zimě toho moc neudělám, jestli je s něčím záměnné ramínko stěrače, nemusí to být ani socialistická produkce, klidně použiji i delší; jaké brzdové hadice použít na výměnu? Tem stávajícím, které pamatují snad i vznik vozu, pochopitelně nevěřím.
Nepřebývá někomu zdravé víko rezervy? To moje by sice šlo vyvařit, ale bude s tím drbačka dost. Rezerva byla na nejlepší cestě k vypadnutí.
A konečně, vymontoval jsem už většinu z pochybné zástavby LPG, nehodí se někomu čerpadlo, nádobka ev. jiné díly?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Přední blatníky mají ještě tušim 5 šroubů při A sloupku, a na ně se dostaneš po vyndání předních dveří. Ještě upřesni ten zmatek s nárazníkama, píšeš o zadním, ale odkazuješ na díly z předního. A sem si jistej, že s ničim moc podobný nejsou. Stěrače mam na autě 52 cm (nebo 55... teď nevim přesně) a prostě sem je koupil, v balení je několik plastovejch fundamentů, díky kerejm ramínka nasadíš na všechny klasický typy stěračů (na háček i na trn). Hadice jsou klasika a neměl by bejt problém je kdekoli koupit, až jí vyndáš, tak si změř dýlku a konce (typ a závit), když by si chtěl echt, tak si je můžeš nechat udělat na zakázku, přesně na míru a třeba i se spirálou (ovin ocelovym drátem), jako to bylo u speciálů. Víko rezervy je nedostatkovej díl, takže doporučuju opravit.
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Tak to asi zajdu do obchodu s hadicemi a ať se hoši činí lépe, než když mi prodali nevhodnou hadici na chlazení do Opela.
Dveře vyndávat kvůli sundání blatníku, to je ještě lepší než u Vectry, kde se sundává podběh. Ale což. Díky za rady, brzy asi přijdu zase s dotazy.
Dveře vyndávat kvůli sundání blatníku, to je ještě lepší než u Vectry, kde se sundává podběh. Ale což. Díky za rady, brzy asi přijdu zase s dotazy.
Re: T 613-3
Ahoj, spodní víko půjde určitě nechat vyrobit, resp. sehnat u Honzy Papírníka - www.tatra603.cz - vyráběl mi to samé na T603..
- skrobik613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 11 Júl 2008, 07:45
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613, Tatra 603, tatra 600,
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Ahoj Víko mám je v dobrém stavu kdyby jsi měl zájem dej vědět.
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Skrobik613, přišla ti zpráva? Mně to nějak blbne, že je to jako k odeslání, při tom jsem ji odesílal. O ten díl zájem mám.
- skrobik613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 11 Júl 2008, 07:45
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613, Tatra 603, tatra 600,
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
jj odpověděl jsem ti přes soukromou zprávu, tel na mě 774333591
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Asi to není pravděpodobné, ale nemá někdo díl karoserie, co je pod LP blatníkem? Na přiloženém obrázku položka 15.
Mám tento díl natolik shnilý, že zbývá buď sehnat jiný, nebo z něj většinu vyřezat a naohýbat na novo, což není hned...
Díky za odpovědi.
Mám tento díl natolik shnilý, že zbývá buď sehnat jiný, nebo z něj většinu vyřezat a naohýbat na novo, což není hned...
Díky za odpovědi.
- David ABA
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12 Júl 2008, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: T623(S)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
no zkus napsat panu dvořáčkovi myslím že jsem to u něj na prodejně viděl ale neni to 100% ale za zeptání nic nedáš
Zdar David
Zdar David
Re: T 613-3
Hlavně pak poinformuj, ja se na chromce chystam take sundat blatniky-tomu pod něma taky moc nefandím Tak at vim zda se daji a za kolik sehnat.... Diky
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
No od chvíle, kdy mi pan Dvořáček řekl cenu jednoho blatníku 6 tisíc, mu už raději nevolám...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Je třeba si uvědomit, že máš T613 a ne trabanta či embéčko, aneb zase dochází na příznačné rčení "kdo chce mít opici, musí mít na banány". V současné době, vzhledem k počtu provozovaných a renovovaných kusů je štěstí už to že vůbec některé díly z plechařiny na T613 ke koupi jsou, ceny jsou až věc podružná. Už takhle se při repasích T613 staví znovu z tabulových plechů....
- chromkar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: 28 Mar 2009, 09:02
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
to urcite, ale dvakrat by som si rozmyslel "investovat" do auta bez dokladov....aj ked "to vyriesis", x ludom si to tu zavesil na nos a ludia su zlí (aj tatrovaci)
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: t613/3, t613/3, t613/3, t613/3, t603/3, t613/3, t613/4, t613/3, t613/3, t613/2, t613/1, t613/3, t613/3, t613/4-long
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613-3
Zdravim, mam tento diel uplne novy. Lavu aj pravu stranu, viac cez SS.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných