Tatraportal - TATRA forum

Diskusné fórum o automobiloch značky Tatra
Aktuálny čas je 29 Apr 2017, 07:38

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 5 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: T27
PoslaťNapísal: 02 Mar 2007, 16:53 
Offline
Pravidelný diskutujúci
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 29 Mar 2006, 11:27
Príspevky: 389
Bydlisko: TRNAVA
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
TATRA 27 " Podla mna je v popise chyba - v zadu je priečne poleliptiské pero - ti teda nieje. Súto štvrteliptické. Pre poleliptické by museli byť opačne uchytené ako v skutočnosti. alebo pozdľžne.
Tak si to skúsme rozobrat !


Hore
 Profil Poslať súkromnú správu  
 
 Predmet príspevku:
PoslaťNapísal: 02 Mar 2007, 19:03 
Offline
Správca diskusného systému
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Máj 2004, 22:23
Príspevky: 1578
Bydlisko: CR
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
mas pravdu, u T27a ma byt take napsano "dvojici sikmo ulozenych ctvrtelipt. per". Ten sloupecek ma byt posunuty. Diky za upozorneni


Hore
 Profil Poslať súkromnú správu  
 
 Predmet príspevku:
PoslaťNapísal: 02 Mar 2007, 19:20 
Offline
Správca diskusného systému
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Máj 2004, 22:23
Príspevky: 1578
Bydlisko: CR
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
opraveno, ted uz by to melo byt spravne.

Tak mne napada - nemaji T27 a T43 spolecnou zadni napravu vcetne odpruzeni ?


Hore
 Profil Poslať súkromnú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: T27
PoslaťNapísal: 17 Júl 2008, 21:26 
Offline
Správca diskusného systému
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Máj 2004, 22:23
Príspevky: 1578
Bydlisko: CR
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Vypada to, ze existovaly T27a jak s odpruzenim zadni napravy pomoci ctvrteliptickych per, tak s pricnym pulelipt. perem (jako T27b). Existuje fotografie podvozku T27a (valnik pro CSA), ktera ma prave zadek odpruzeny pricnym pulelipt. perem.

Muze nekdo potvrdit hypotezu, ze nizke valniky a autobusy T27a mely dvojici ctvrtelipt. per jako T27, a vysoke valniky (napr. pro CSA) pricne pulelipt. pero?


Hore
 Profil Poslať súkromnú správu  
 
 Predmet príspevku: Re: T27
PoslaťNapísal: 14 Feb 2012, 15:56 
Offline
Diskusný nováčik
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Mar 2011, 21:49
Príspevky: 2
Ctěl jsem se zeptat jestli někdo nemá podrobnější informace k hasičské T27?Popřípadě fotku z jíného úhlu než je tady na TP.


Hore
 Profil Poslať súkromnú správu  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 5 ] 

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
POWERED_BY
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.