Vas nazor na kupu T 603
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
- Kontaktovať užívateľa:
Vas nazor na kupu T 603
Serus,
Uz ma nebavilo stahovat obrazky z internetu a slintat nad autami inych a tak som sa rozhodol, ze si kupim vlastne. Vsak zivot je len jeden, a aj ten kratky.
dostal som sa k ponuke jedneho pana, a tymto by som Vas, teda ludi, co o Tatre, konkretne 603, nieco vedia a dokazu porovnat na zaklade vlastnych skusenosti, poprosit o drobne ,,rady do zivota". Ja osobne som sa uz rozhodol, ale chcel by som vediet aj nazor inych, nakolko s udrzbou opravami a legislativnymi tahanicami skusenosti nemam. Ale idem do toho, vsak ako vravim, zivot je len jeden.
Pokusim sa pridat nejake to foto, vsak na to bude asi vacsina z Vas zvedava. Skuste mi prosim povedat, co ma v buducnosti asi caka a neminie. A este nieco. Ja viem, ze na novacika je tu privela otazok, ale aj tak si este jednu dovolim. Auto ma doklady v depozite, v Cechach. Je mozne aby som si ja, slovak auto kupil a lealne presiel cez STK aj ked nemam trvaly pobyt v CR.
Tak Vopred Vam dakujem. A v pripade, ze iba otravujem, tak sa ospravedlnujem.
Jano[/b]
Uz ma nebavilo stahovat obrazky z internetu a slintat nad autami inych a tak som sa rozhodol, ze si kupim vlastne. Vsak zivot je len jeden, a aj ten kratky.
dostal som sa k ponuke jedneho pana, a tymto by som Vas, teda ludi, co o Tatre, konkretne 603, nieco vedia a dokazu porovnat na zaklade vlastnych skusenosti, poprosit o drobne ,,rady do zivota". Ja osobne som sa uz rozhodol, ale chcel by som vediet aj nazor inych, nakolko s udrzbou opravami a legislativnymi tahanicami skusenosti nemam. Ale idem do toho, vsak ako vravim, zivot je len jeden.
Pokusim sa pridat nejake to foto, vsak na to bude asi vacsina z Vas zvedava. Skuste mi prosim povedat, co ma v buducnosti asi caka a neminie. A este nieco. Ja viem, ze na novacika je tu privela otazok, ale aj tak si este jednu dovolim. Auto ma doklady v depozite, v Cechach. Je mozne aby som si ja, slovak auto kupil a lealne presiel cez STK aj ked nemam trvaly pobyt v CR.
Tak Vopred Vam dakujem. A v pripade, ze iba otravujem, tak sa ospravedlnujem.
Jano[/b]
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
- Kontaktovať užívateľa:
Idem asi skocit za yodpovednymi, teda ,,policii". Auto este nemam a musim sa ponahlat. Som zvedavy co mi povedia. Inak to auto hrdzu ma, vsak tatra a hrdza, to su asi synonyma. Ale este za doby byvalej preslo GO, vsetky dutiny su nejake mastne, ako keby naolejovane. Akurat majitel natrel predny kufor a zadu tie rohy k v kufri farbou. Problem mozno je ze je to 73 a ma bubny, v prednom kufri ma len jeden stitok, a to len ten maly. A Motor,hmm. Ist isiel . akurat ked som prisiel tak majitel uz ho pred tym startoval, bo bol horuci a raz pocas skusania nesiel nastartovat. (Startovanim pri motore to ale chytilo). A este som sa ani neviezol.
Co sa tyka podlahy, tak ta je pristupna iba zospodu a pod sedadlom. Vsimnite si prosim koleno z bufika.
A ten lak je popraskany na strece. Prezera spod neho ten cerveny Tatra-tmel. Co si o tom myslite?
Co sa tyka podlahy, tak ta je pristupna iba zospodu a pod sedadlom. Vsimnite si prosim koleno z bufika.
A ten lak je popraskany na strece. Prezera spod neho ten cerveny Tatra-tmel. Co si o tom myslite?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Auto z roku 1973 nemůže mít bubny. Buďto je to M68 z let 1968-69 nebo velmi vzácný M69/I z roku 1970 nebo je to nějaká splácanina. Pravděpodobně starší auto s vyměněnou karosérií a možná i motorem, to se při GO kdysi běžně dělalo. Takže to zřejmě nic moc originálního nebude, štítek chybí nebo je nečitelný na naprosté většině tater. Má to nějaká výrobní čísla?
Ohřátý motor se startuje dlouho, 10 vteřin není vyjímka.
S červeným tmelem bude praskání laku asi pokračovat na zbytku auta.
Odhlásit u nás to půjde vč. vyzvednutí značek z depozitu, ale auto musí mít platné TK+ME a zaplacené povinné ručení. Pokud to nebude provádět původní majitel, chce to mít nejraději ověřenou plnou moc na všechny tyto úkony.
Ohřátý motor se startuje dlouho, 10 vteřin není vyjímka.
S červeným tmelem bude praskání laku asi pokračovat na zbytku auta.
Odhlásit u nás to půjde vč. vyzvednutí značek z depozitu, ale auto musí mít platné TK+ME a zaplacené povinné ručení. Pokud to nebude provádět původní majitel, chce to mít nejraději ověřenou plnou moc na všechny tyto úkony.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
- Kontaktovať užívateľa:
Zacinam mat taky pocit,ze to nevyjde.
To ma ale strasne naserie http://www.euroinfo.gov.sk/index/go.php?id=1226
To ma ale strasne naserie http://www.euroinfo.gov.sk/index/go.php?id=1226
Absolútne žiadny problém. Naložíš to na plaťák, dovezieš a po absolvovaní testácie prihlásiš na veteránske značky.jano_f napísal:Najvacsi problem asi bude prepis. Nakolko auto je v CR a ja nemam ani prechodny pobyt, tak som si nie isty, ci to pojde,....
A este je riesenie dotrepat to na Slovensko. Ale to sa bojim, ci to bude mozne vobec......
Má to aj tú výhodu že zákonná poistka bude len 1/12 bežnej sadzby.
Na normálne je to možné len ak absolvuješ homologizáciu čo ovšem bude stáť podobne ako táto 603ka. Po absolvovaní testácie by si platil len jednu štvrtinu.
Ešte jedno - na hraniciach teoreticky potrebuješ kúpno predajnú zmluvu. Niektorí hnidopichovia vyžadujú potvrdiť u notára. Väčšinou sa ale len mávne rukou...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Dôkaz o nezmyselných byrokratických bariérach v EU....
Verím, že časom sa to podá, teraz si však treba pomôcť, ako to ide. Boli tu spomenuté skoro všetky možnosti, ako si poradiť. Snáď ešte zohnať nejaké slovenské papiere..
Rozhodne by som však tú T603 zobral aj napriek týmto nezmyselným prekážkam, ak ti stojí za to - nejaké riešenie sa vždy nájde!
Ja som sa takto nechal raz odradiť od kúpy jedného auta, ktoré sa mi veľmi páčilo a dodnes banujem, nesprav tú istú chybu !
Verím, že časom sa to podá, teraz si však treba pomôcť, ako to ide. Boli tu spomenuté skoro všetky možnosti, ako si poradiť. Snáď ešte zohnať nejaké slovenské papiere..
Rozhodne by som však tú T603 zobral aj napriek týmto nezmyselným prekážkam, ak ti stojí za to - nejaké riešenie sa vždy nájde!
Ja som sa takto nechal raz odradiť od kúpy jedného auta, ktoré sa mi veľmi páčilo a dodnes banujem, nesprav tú istú chybu !
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Autíčko je hezké, ale uniká mi, zda jano_f chce vůz mít na Slovensku či v Čechách, na běžných či veteránských EČ(RZ), vlastnit nebo formálně nevlastnit ale provozovat ... ??ondrej napísal: Rozhodne by som však tú T603 zobral aj napriek týmto nezmyselným prekážkam, ak ti stojí za to - nejaké riešenie sa vždy nájde!
Jako Slovák nebude mít problém vozidlo v Čechách koupit a odvézt na Slovensko, stačí kupní smlouva a nejlépe i nějaký doklad, že prodávající byl vlastníkem (kopie TP, případně čestné prohlášení), případně jej bez formalit provozovat bez přepisu na jméno původního majitele. Ale časem většinou nastávají komplikace!
Přihlášené vozidlo bych doporučoval udržet přihlášené (po odhlášení již nikdo nepřihlásí ale neodhlášený vůz zůstává stále plně disponibilní i pro budoucí majitele či jiné komerční využití) a v případě uskutečnění koupě ho přehlásit na trvalém bydlišti (Slovensko). Depozitum komplikuje přehlášení, pokud by vůz s trochou štěstí prošel EK a STK (zařídí kdokoliv, kdo má plnou moc od majitele), zaplatit pojistku a vyzvednout z depozita ( dnes jde v tuzemsku přehlásit vozidlo v depozitu bez jeho vyjmutí, do zahraničí však pochybuji). Pak jen přepis do zahraničí + vývozní značky (osobně nebo na zplnomocnění) a zrušení české pojistky. Na Slovensku znovu se štěstím absolvovat EK a STK, předložit nově sjednanou pojistku, osobní doklady, TP+značky, kupní smlouvu a mělo by být přihlášeno obdobně "jednoduše" jako dovoz z EU, který má globální homologaci: Vozy Tatra (Škoda a další), které byly vyrobeny v ČSSR mají národní homologaci a ta přešla i na nástupnické státy (tedy ČR a SR). Obdobně by neměl být větší problém převést z EU vozy oficielně do ČSSR dovážené. Ovšem pozor: Mototechna i Tuzex měly na mnohé malodovozy výjimky...
Doporučuji tento postup zkonzultovat s nějakým ostříleným samostatným dovozcem jazdených vozidel, který za úplatu určitě pomůže v nouzi... Jano_f, už máš nějaké konkrétní poznatky od úradov?
To nepojde ani náhodou. Tatra nemá "Ečko" - nebola vyrobená v súlade s predpismi ktoré začalí platiť po 1.1.1996...čadík napísal: Na Slovensku znovu se štěstím absolvovat EK a STK, předložit nově sjednanou pojistku, osobní doklady, TP+značky, kupní smlouvu a mělo by být přihlášeno obdobně "jednoduše" jako dovoz z EU, který má globální homologaci: Vozy Tatra (Škoda a další), které byly vyrobeny v ČSSR mají národní homologaci a ta přešla i na nástupnické státy (tedy ČR a SR). Obdobně by neměl být větší problém převést z EU vozy oficielně do ČSSR dovážené.
Takže musí na homologizáciu - myslím že na Slovensku stále do Budapešti /posledné sa už mohlo zmeniť stávalo to asi 60 000 SK/.
Obdobne nejde doviezť a prihlásiť žiadne vozidlo /bez homologizácie/, ktorého vin code sa nezačína na E.
Na normálne značky to jednoducho pôjde len ak sa od niekoho kúpia papiere. Ja by som aj nejaký tip mal ak niekto vie urobiť štítok.
Doviezť sa dá všetko - žijeme v demokracii stačí zaplatiť clo + DPH.MarekK napísal:a tie long autá z USA sa ako dovážajú?...
Problém je ako s tým jazdiť.
Ale sú možnosti
1. Fungujú bez značiek
2. Fungujú na značky z niečoho iného
3. Ak sú staršie ako 1982 fungujú s veteránskymi značkami
4. Ešte stále je tu možnosť do toho picnúť nejakých 50-60 kilo a nechať to zhomologizovať. Pri nejakom drahšom voze sa to stratí..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní