Hádanka BŽ
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Hádanka BŽ
Nazdar ! Tak copak to je za žabykuch na obrázku?
- Prílohy
-
- met.jpg (197.91 KiB) 10898 zobrazení
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
zaujímavé!
vyzerá to dosť subtílne... z prvého obrázka mi napadol najprv nejaký palivový kohút, akoby tam bol nejaký nátrubok na hadičku...na druhom sa mi to už tak nezdá,
ovládanie hodín? naklápanie skla? asi tiež nie,
také bakelitové kolieska bývajú použité spravidla na rôznych ventiloch, ale
neviem...
vyzerá to dosť subtílne... z prvého obrázka mi napadol najprv nejaký palivový kohút, akoby tam bol nejaký nátrubok na hadičku...na druhom sa mi to už tak nezdá,
ovládanie hodín? naklápanie skla? asi tiež nie,
také bakelitové kolieska bývajú použité spravidla na rôznych ventiloch, ale
neviem...
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Je to hledáček, ale můžu říct, že jsem tři roky nevěděl k čemu to slouží . Dostal jsem ho při koupi nějakých dílů na T-30 a 52. Dokonce jsem tuto vzácnost hodil do sudu se šrotem.... Ale pak jsem za pár týdnů uviděl na zadní straně časopisu Oldtimer toto PF a hned bylo jasné k čemu to slouží . Hledáček je francouzské výroby - "autoprojecteur RESTOR" a používal se u typů T-17, 30, 52.
- Prílohy
-
- hledáček.jpg
- (194.29 KiB) 487 stiahnutí
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Michael: miluju Tvoje hadanky, vzdy se pri nich neco naucim
...rozlisovaci popis u T54 funguje
"Hlavním rozpoznávacím znakem při prvním pohledu je to, že má ukončené dveře v jedné rovině se stupačkou a nemá hranu při přechodu "torpéda" (část mezi kapotou a čelním sklem). Tento typ se dá jednoduše splést s typem T52 krátká dvoudveřová limuzína"
a ted konecne vidim, s cim se T54 da snadno splest
a taky se to povedlo
http://www.tatraportal.sk/popisky/t54/t54_03.jpg
...rozlisovaci popis u T54 funguje
"Hlavním rozpoznávacím znakem při prvním pohledu je to, že má ukončené dveře v jedné rovině se stupačkou a nemá hranu při přechodu "torpéda" (část mezi kapotou a čelním sklem). Tento typ se dá jednoduše splést s typem T52 krátká dvoudveřová limuzína"
a ted konecne vidim, s cim se T54 da snadno splest
a taky se to povedlo
http://www.tatraportal.sk/popisky/t54/t54_03.jpg
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
DR: V Kopřivnici mají vystavenou originál malou T-54 a ta má dveře ukončené asi 8 cm nad stupačkou , ale to je jediná v takové úpravě, kterou jsem zatím viděl. Jinak jsem také zjistil, že některé T-54 a 54/30 ( dvou i čtyřdvéřové ) mají kapalinové brzdy již z výroby! Pravděpodobně za příplatek. Před nedávnem jsem se setkal s třemi takovými vozy. K té zelené T-52 kabriolet : nejsem si jist jestli již v továrně nenamontovali úspornější motor z T-54 do této karoserie T-52, ale jinak tato Tatra mi už dlouho vrtá hlavou. Budu muset na nějakém srazu promluvit s majitelem a opsat si výrobní čísla. Nechtěl bych, ale dělat ukvapené závěry, vždyť je to přece Tatra...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných