Tatra 57 "Béčko"
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Tu mate video T 57B . http://www.youtube.com/watch?v=7ueF6HXmJdE
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
To video je pěkný, z jednoho pohledu krásná renovace, z druhýho pohledu neuvěřitelná prasárna... To to nikoho netrklo, co je tam nedobovýho, nebo co na autě, jako takovym, nemá co dělat?
Re: Tatra 57 "Béčko"
Jestli se nepletu tak auto je v ,,Lane Motor Museum's,, v USA a tam asi těžko budou znát co je nebo není na nějaké obyčejné československé Hadimršce původní.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
To ano a ten kdo to tu renovoval si toho byl asi i vědom. Protože například pancířová chránička na kabely i s hliníkovou spojkou použitá jako potrubí vejfuku... To je běs.
Re: Tatra 57 "Béčko"
Ta chránička se spojkou byla asi v jisté době dost populární. Na mojí Tatře byla taky. To ale bylo v 80tých letech a Tatra sloužila k běžnému provozu.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Je pravda, že se takhle od monitoru nedá posoudit, jak stará ta renovace je a kdy bylo auto převezeno. Aspoň, že tam dělá radost sběrateli a návštěvníkům...
- Veterantatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 16 Aug 2008, 23:10
- Tatry, ktoré vlastním: T12 čtyřdveřová limusina
T57 čistá - falešný kabriolet - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Asi by se dalo vyjmenovat víc věcí, které tam neptatří: brzdové bubny - replika, kabely v plastu, podivně vedené trubičky přimazávání ventilů, replika výrobního štítku, baterie v kufru - myslím, že měla být pod kapotou,ne? Nepíšu to, abych se posmíval, spíš se ujišťuji, že ještě sám rozpoznám, jak by to mělo být..
- mirektatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 24 Jan 2009, 10:15
- Tatry, ktoré vlastním: 57A, 603"3",138 CAS 32, Beta EL 126
- Bydlisko: Krkonoše
- Kontaktovať užívateľa:
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Srdečne všetkých zdravím!
Sen (a po siedmich rokoch práce) sa stal skutočnosťou. Po 40 rokoch znovu už jazdí!!!!
Konečne som sa dostal k fotkám a môžem Vám ich ukázať.
Ale bude treba ešte nové ložiská do motora lebo klepú. Poradte dobrého majstra čo ich odleje a spasuje.
Sen (a po siedmich rokoch práce) sa stal skutočnosťou. Po 40 rokoch znovu už jazdí!!!!
Konečne som sa dostal k fotkám a môžem Vám ich ukázať.
Ale bude treba ešte nové ložiská do motora lebo klepú. Poradte dobrého majstra čo ich odleje a spasuje.
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
zdravim , pekne auticko , nech sa dari , ja som si daval robit 5ks cisto iba ojnicne loziska vyzeraju velmi dobre aj ked este som ich neskusal , ak to chces nahotovo musis tam doniest alebo poslat kluku aj s ojnicami a loziskami , komplet by to malo vyst na tusim ze okolo 5-6 tisic - http://www.renovacelozisek.cz/ Libor Macek
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Zdravím, chcem sa opýtať aký štartér by mal byť, lebo ja som nemal žiaden a tak som kúpil dva, ale jeden je veľký a druhý má tie úchyty na prišrubovanie a tie zavadzajú. Dal by som to sústružníkovi stočiť, ale aj tak sa mi to nezdá keď vysuniem to ozubené koliesko tak to vyzerá že bude zaberať do zotrvačnika asi na 0,5 cm čo sa mi zdá málo, alebo to môže tak byť? A ešte jeden dotaz mal som tam take čudne parohy je to samo domo? Ale vyzerá to celkom profesionálne urobené. Vďaka za odpoveď.
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Ty parohy budou nějaká samodomo úprava z 60. let na spádový karburátor, neboť má přírubu pro karburátor nahoře nad parohama. 57 měly karburátor vertikální, který se montuje pod parohy. Myslím, že je tu někde na tatraportalu dobový článek o úpravě hadimršek na spádový karburátor.
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
http://www.tatraportal.com/clanky/t57karb/sm1964_13.jpg Tady se píše o té úpravě sacího potrubí...
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
No to som si myslel že to je asi samo domo, a čo ten štartér, má niekto foto ako má vyzerať? Podla mňa asi takto ako na foto, ale ten je 06 HP je väčší. Zatiaľ Ivo vďaka!
Re: Tatra 57 "Béčko"
To záleží na tom jaký typ uchycení máš na převodovce. Ve starším provedení je startér přitažen přezkou k boku převodovky a proti protočení je v přední části zajištěn šroubkem v nálitku převodovky. Novější provedení už je uchycené na přírubu.
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Ak by som mal tu prvu na obrazku tak by to sedelo, ale mám tu druhú. Vďaka za odpoveď.
Re: Tatra 57 "Béčko"
Do tohoto staršího uchycení ,,na přezku,, by měl pasovat startér Scintilla RA 0,45 HP (průměr těla cca. 9 cm a délka těla startéru (bez ozubeného kolečka) cca. 19 cm). Také se používal nějaký Bosch (patent Bendix), ale bohužel ho momentálně nemám po ruce a tak nevím typ ani rozměry.
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
A bol by nejaký na predaj? Alebo kto má takýto na predaj, alebo výmenu?Ak ten môj rozoberiem tak ten pastorok a hriadelka by mali pasovať do neho však? Alebo ak na tom mojom to stočím na sústruhu tak by to malo byť tiež dobré?
Dnes bol pekný deň, a tak som vytiahol motor , naštartoval vapku a potom som do vŕtačky dal oceľový kotučik za 1,20€ a trochu ho prebehol . Leskne sa ako psie kulky.
Motor 01 a 02 je po umytí vapkou, a motor 1,2,3 po vyleštení.
Ešte mi nevyrobili ten kľuč na rozobranie remenice, tak to potom doleštím.
Dnes bol pekný deň, a tak som vytiahol motor , naštartoval vapku a potom som do vŕtačky dal oceľový kotučik za 1,20€ a trochu ho prebehol . Leskne sa ako psie kulky.
Motor 01 a 02 je po umytí vapkou, a motor 1,2,3 po vyleštení.
Ešte mi nevyrobili ten kľuč na rozobranie remenice, tak to potom doleštím.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných