Ahoj chlapi, jsem tu novej tak zdravím ,
vlastním T 613-4, ale pokoukávám po nějaký T 2-603 poslední model tzn. modelový rok 1968 a výše. Naskytla se mě teď ke koupi jedna krasavice r.v. 1970. Vím že v tomto roce se zavedl do výroby inovovaný motor T 603 H s novým provedením rozvodu, staré mělo dle mých zjištění končit číslem 10078. Šestsettrojka po které pokoukávám má č. motoru 9884, tzn. staré provedení rozvodu. Pak jsem se ještě dočetl, že od č. motoru 9948 byla změněna hlava válce a svíčka. Chci se Vás zeptat, jestli toto staré provedení je nějak výrazně problematičtější co se týče toho rozvodu a starší hlavy válce.
Díky M.
T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení
- Jozef
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 11 Nov 2005, 15:20
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 model 68
Tatra 603 72
Tatra 603-1 1960 - Bydlisko: Jablonica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení
Skus si prečítať "dodatok dielenskej príručky."
Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení
Díky Jozefe za vyčerpávající přílohy. Zajímaly by mě spíš i nějaké zkušenosti z provozu a z údržby těchto motorů atak.. Myslím že asi při dnešním občasném způsobu provozování těchto veteránů by mělo být jedno jestli je rozvod a hlava před nebo po úpravě, je to tak?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení
Odpověděl sis sám
U starých hlav je nebezbečí, že strhneš závit pro svíčku, která je řešena jako bronzová závitová vložka.
U starých hlav je nebezbečí, že strhneš závit pro svíčku, která je řešena jako bronzová závitová vložka.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení
omnoho viac závisí od údržby a od prevádzkového režimu než od toho, aký typ motora tam máš..Marcelo napísal:Díky Jozefe za vyčerpávající přílohy. Zajímaly by mě spíš i nějaké zkušenosti z provozu a z údržby těchto motorů atak.. Myslím že asi při dnešním občasném způsobu provozování těchto veteránů by mělo být jedno jestli je rozvod a hlava před nebo po úpravě, je to tak?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný